Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

A boš menjal olje pa to? Jaz tudi študiram da bi zdele spomladi to naredil, oz drugo leto, zdej imam 72 tisoč km .

Napisano

Meni se isto menja ravno danes, olje + filter. 

 

Poročam o rezultatih :)

Napisano

Evo olje menjano, prvi občutki, menjuje kot po maslu (še vedno ne tako kot DSG ampak vseeno, ne trza več).

 

Je pa naredil popolno drenažo torej tudi s cevjo hladilnika in novo noter staro ven, ene 7l je zamenjal - me pa čudi k je reku da filter stane 70€. Ma dobro jst mu zaupam.

 

Sem pa povprašal če morm kej pazit je reku ti sam vozi - ma bom vseeno malo bolj nežen prvih 1000 km, čeprou me je že en voznik k je cincal in potem ostro zavil mal razpizdil da sm dal po gasu :D se bo treba brzdat.

 

Sam da sm zdej miren naslednjih 80k s tem menjalnikom to mi je najbolj pomembno :)

 

 

 

Napisano (urejeno)

Prva prestava pri DSG je res groba,.. glih včeraj sem se peljal z Škodo RS

 

 

1 hour ago, Hixxy said:

Evo olje menjano, prvi občutki, menjuje kot po maslu (še vedno ne tako kot DSG ampak vseeno, ne trza več).

 

Je pa naredil popolno drenažo torej tudi s cevjo hladilnika in novo noter staro ven, ene 7l je zamenjal - me pa čudi k je reku da filter stane 70€. Ma dobro jst mu zaupam.

 

Sem pa povprašal če morm kej pazit je reku ti sam vozi - ma bom vseeno malo bolj nežen prvih 1000 km, čeprou me je že en voznik k je cincal in potem ostro zavil mal razpizdil da sm dal po gasu :D se bo treba brzdat.

 

Sam da sm zdej miren naslednjih 80k s tem menjalnikom to mi je najbolj pomembno :)

 

 

 

Filter je 17€ z tesnili vred :D

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Dokler je delo kvalitetno narejeno in menjalnik šiba kot urca se ni za sekirat,.. jst še zmer cvikam tole narediti(vključno s filtrom) sedaj pri 150k km,.. so pa na forumu že delali to pri tej kilometrini brez problemov

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Čim prej to naredi ker bo počasi prepozno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Čim prej to naredi ker bo počasi prepozno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Res je, js sm to naredu pri 180kkm pa je blo ze posteno crno olje not 🙄

Napisano (urejeno)
49 minutes ago, mazdaman said:

Čim prej to naredi ker bo počasi prepozno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bom konec meseca imam servis,.. trenutno 150k km... z menjalnikom nobenih težav, upam da tudi po menjavi olja in filtra

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Hja pri meni je rekel mehanik da je bilo je že malo bolj temno sam da ni še ni bilo panike

Napisano
pred 22 urami je TiEn napisal:

Bom konec meseca imam servis,.. trenutno 150k km... z menjalnikom nobenih težav, upam da tudi po menjavi olja in filtra

Naredi osvežitev ne spiranja, torej menjaj samo olje v karterju (4litre) . Za spiranje porabiš okoli 9-11litrov olja če hočeš vse sprat kot je treba ali pa okoli 7litrov s tim ekart metodo. Smo pa tudi ze menjavali pri 250000km je blo pa skoraj tak da smo olje s špohtlom ven strgali, sledile so se dve osvezitve in spiranje v razmahu 30000km in vse ok 🙂

Napisano (urejeno)

Lahko razložiš kaj je osvežitev. Samo olje stočit ven brez menjave filtra ?

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Osvežitev je da olje spustiš iz karterja, odstraniš karter menjas filter in das not novo olje. Spiranje je isti zacetek s tem da na koncu se odklopis povratni vod in spiras po dva in dva litra starega olja.

Napisano

Ampak, niso vsi avtomobili ameriški in nimajo karterja. :)

Pri američanu je to delo smešno hitro, cene ba še bolj smešno nizke. Ja, američan ima menjavo olja predvideno, ostali pa doživljenjsko...

Napisano

80% vseh ki sem jih servisiral ima karter. Dsg od vw ima nivojni tulec in filter na zgornji strani aisin ena serija ima nivojni cep in notranji filter do katerega nemores. Multitronik audi podoben sistem kot aisin ene serije. Drugace pa jatco, aisin novejsi, mercedes, zf, getrag, gm pa imajo karterje. Jih pa zdaj veliko vgrajuje dvojno olje in sicer v menjalniski mehanski del eno vrsta olja v krmilni del pa drugo olje. Tezave se pa ze pocasi pojavljajo in sicer mesanje olja. Sem imel ze dva dsg 7 od vw ki sta zmesala olje v zadnjem mesecu in pol, tak da se bo zacelo. Po izkusnjah je tiptronic z wandlerjem zakon, ni tako hiter, zgubi se nekaj moci ampak ob rednem vzdrzevanju je neunicljiv. Najvecje sranje je pa multitronik in pa vw dsg 7 0am oznaka s suho sklopko, ce bi ze mogo dsg bi vzel 6speed z mokro sklopko.

Napisano
1 hour ago, scania said:

Osvežitev je da olje spustiš iz karterja, odstraniš karter menjas filter in das not novo olje. Spiranje je isti zacetek s tem da na koncu se odklopis povratni vod in spiras po dva in dva litra starega olja.

Super, hvala za odgovor :) link za filter mi je že dal mislim da deyan tko da v akcijo konec meseca,.. mam cel seznamček ki sem ga porbal dol iz servis teme :D

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Off topic (ali pa tudi ne)... Stanje pred semaforjem v DRIVE s stisnjeno zavoro ; škodljivo ali ne? Raje dati v P (ali N) ali lahko mirne duše stojim v D? 

Napisano

Za menjalnike z wandlerjem ni za dsg menjalnike s suho sklopko pa zna bit tezava na dolgi rok, ceprav trdijo pri vw da se odmakne ob pritisku na zavoro kar pa dvomim ker se cuti pritisk ob preklopu v d.

Napisano

Baje da "kuri olje" v Dju.

 

Jst navadno če vidim da je kratek semafor ne stavim v N, če pa padem na začetek rdeče oziroma vem da bom več časa čakal pa stavim v N.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.