Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin


323 BA

Priporočeno sporočilo

Ima? prav,ampak pri 1.400kg je to zelo malo saj ne speljuje? z mesta vsakih nekaj merov. Jaz bi bolj kot tito malo razlike v porabi izpostavil udobje ali lepoto,jaz sem se vseeno odlo?il za slednje. Vsakemu svoje.....

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ne ne, Juresa pa ne morem prese?t... to je pa? nemogo?e.

A v tistem delu, ko je s slu?beno ?kodo 1.6 TDI iz LJ do ZG postavil rekord 45min in pri tem carino ter cestninske domnevno presko?il? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

Jao nisem vedo da ma toliko kil ?estka, trojka samo 1.300! Velika razlika res. Skoraj vse si na?tel, kaj pa kile voznika? Ah saj je brezveze, vse skupaj ni neke velike razlike zato se glede teh stvari ne obremenjujem veliko...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na spletni strani >> https://www.mazda.si/vozila/mazda6-karavan/specifikacije/ za MAZDA6 Karavan  Revolution CD150, 6-stopenjski ro?ni menjalnik 2WD pise takole:

 

Specifikacije_Mazde6_karavan_2390FAB6.pn

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

Ne razumem pa zakaj zraven v?tejejo voznika 75kg. Avto je avto,sam to ?e manjka da mi dajo zraven enga Japon?ka!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bognedaj da ga ?e na lpg predela?, ma? ?e tu takoj malo ve?jo te?o.

Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prometni imam 1661kg ampak je res nenavadno, da pri?tevajo ?e voznika s 75kg. Realna je pol 1586kg. ?e zmeri velik ampak vseeno ne izgleda neki bistven prirastek te?e napram prej?nji generaciji.

 

Damn... sedanka je 18 kil la?ja.


Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

 

Zakaj bi pa to delal, ?e pije itak 4,5 kot pravijo proizvajalci. :lol:  :lol:

Ampak res, vsak pameten ne bo eksperimentiral s tla?enjem LPG-ja v visokokompresijsko ma?ino. Pa ?e dodatna jeba zna bit izklapljanje valjev, kar verjetno LPG injektorji ne bodo znali shendlat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje pa nima cajta... se potepa nekje po svetu :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc je bil samo za Juresov izgovor na koncu. Za?elel nam je RIP oziroma nas je kar pokopal. Je bilo pa verjetno ve? vzrokov zakaj smo mu dojadili. 

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

 Jaz se ne spomnim, niti nimam med zasebnimi sporocili... Edini tak, ki je zelel izbris profila, je bil decembra 2016 nek user ?niko?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"On" ne leti name,ne?

Ne, nikakor ne. :)

 

In da ne bo pomote; Juresa imam v spominu kot dobrosr?no bitje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.