Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mene pa zanima kje v PID spremenit  da ka?e polno ?tevilko   recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000  kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki  odkril tople vode :(

Pa prikaz vakum /boost turbine  dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?

 

hvala za pomo?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A so kje opisi kaj kaj pomeni kak?en PID (ok eni so straight forward za ene pa nimam blage kaj pomeni). Pa npr. raztegnjenost verige - katera je mejna vrednost? 15? Ali je ?e npr. 12 kriti?na?

 

Tako malo bolj za laike :)

Napisano

Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:

1. Start the engine and warm it up.

Engine coolant temperature: more than 65 degrees.

2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.

Turn off the A / C switch

Turn off the lights, automatic lights and any other light.

Hold the steering wheel in the center.

3. Turn off the engine by turning the key to OFF.

4. Connect the M-MDS to the DLC-2.

5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.

(1). Select "Data Logger"

(2). Select "Modules".

(3). Select "PCM".

6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"

7. Select the PID "RPM (RPM)"

8. Start the engine and run it at idle.

9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.

 

10.44 degrees or less: the repair is complete.

10.45 degrees or more, perform repair procedure.

 

Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0.

 

P.S.: Mi pa? namesto MDSa priklopimo na? OBD vmesnik in pre?ekiramo z Forscanom ali Torque. V Forscanu je ime PIDa isto kot v teh navodilih, v Torque pa je potrebno PID dodati, je na 1.strani te teme.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mene pa zanima kje v PID spremenit  da ka?e polno ?tevilko   recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000  kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki  odkril tople vode :(

Pa prikaz vakum /boost turbine  dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?

 

hvala za pomo?

Spreminjanje decimalk je enostavno:

1. Pritisne? in dr?i? PID ki ga ?eli? spremeniti (v tem primeru na DPF_REG_CNT), tako se ti odpre novo okno. Nato izbere? "Display configuration"

post-5522-0-32356000-1578934658_thumb.jpg

 

2. Nato se ti odpre novo okno in tukaj izbere? "Number of decimal places"

post-5522-0-49474200-1578935042_thumb.jpg

 

3. Nato pusti? Use display default prazno. V polje nad tem pa vtipka? kolk decimalk ho?e?, v tem primeru sem dal na 2decimalki, ?e ho?e? brez decimalk vtipka? 0 in pritisne? OK.

post-5522-0-59521500-1578935293_thumb.jpg

 

In tukaj se vidi da je zdaj PID DPF_REG_CNT na 2 decimalki.

post-5522-0-01086400-1578935408_thumb.jpg

 

Aja za vakuum/boost turbine jaz uporabljam tisti PID k je ?e v Torque in dela ok. Katerega ti uporablja??

post-5522-0-42008400-1578935602_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 5 tednov kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kater OBD vmesnik uporabljate? Imam nekaj pocenskega, pa ga nebi ravno tla?il v "nov" avto, da se ne zgodi kaj nepri?akovanega. Sem ?e razmi?ljal o nabavi BlueDriver-ja, ima kdo? V?e? mi je, ker podpira Android in iOS, ker sem presedljal na iOS. V?asih sem isto uporabljal Torque na Androidu in sem bil zadovoljen.

  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je SpEkTr napisal:

Sej boš hitro videl če ni, nekje okoli 60% se mi zdi, se začne regeneracija.

Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10.

 

Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega.

 

Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10.

 

Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega.

 

Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu?

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

Aless super in hvala. Imaš še kakšne nove, ki še niso bili objavljeni v tej temi ali datoteki "MZ" ?

Napisano
pred 12 minutami je Aless napisal:

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

Ti PID-i so samo za Mazdo? Ali je to univerzalno za vse avte?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 4 minutami je x-layer napisal:

Ti PID-i so samo za Mazdo? Ali je to univerzalno za vse avte?

 

Samo za Mazdo, mogoče pa delajo tudi na katerem drugem. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov...

Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 2 urama je x-layer napisal:

Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov...

Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati?

 

ZA VW je VCDS in s tem lahko speminjaš oz. delaš vse kot na servisu.

Torque pa je samo za branje, napak in PID-ov oz. podatkov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Evo, narisal sem graf nekaj PID parametrov (zaradi preglednosti normiranih) današnje 20 km vožnje (med 20 in 40 km po končani regeneraciji).

 

Ugotavljam, zakaj je DPF PM Accumulation 2 x strmo narastel in presegel DPF PM Generated, kot mi je predlagal @SpEkTr.

 

DPF perssure parameter (modra linija) mi je zelo sumljiv, večino časa se giblje med nekaj barov do 50 barov, na momente pa poskoči na 4.500 barov (kot da bi bila kakšna napaka v senzorju)!

 

Če koga zanima, prilagam še xls datoteko narejeno na osnovi log datoteke. Kakšni sklepi so dobrodošli.

 

 

slika.png.e23ae8e0b8d5f62d3dc0d9afa472c343.png

M6 CD175 GJ parametri Torque.xlsm

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Ja se strinjam. Če algoritem te cca 500 x višje vrednosti od normalnih in ki trajajo cca 5 sekund upošteva v izračunu akumulacije, je to lahko razlog za sprožitev predčasne akumulacije. 

image.png.a40b1e5d2ee4e04e4b49a92c420edf30.png 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Eva našel vzorec ...visoke vrednosti DPF Pressure(bar) se pojavijo, ko so vrednosti Exhaust Pressure(bar) blizu nič (0,0xxx) ali negativne.

 

slika.thumb.png.2f79d79d4fa217f8d2ac1e5f1277b618.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, dokler ne boš razkazoval družinskih draguljev na kameri si v redu. 😜   Tole ni izmišljeno in dejansko so imeli v kontaktnem centru enega takega ekshibicionista. Kljub ponavljanju policija ni ukrepala, češ sej to ni kršenje javnega reda in miru. Če bi to naredil na tromostovjo bi ga prijeli, tko pa... 
    • Malo sem pričakoval, da bom danes v Italiji imel kakšen pripetljaj ampak to kar sem danes doživel še nisem nikoli v svoji vozniški karieri.   To, da sta tam med italijanskimi vozniki dva pol je znano. Eni se vozijo počasi med 40-50km/h, na drugi strani pa agresivci, ki ti rineji v prtljažni na manj kot meter distance pa točno vidi, da ne moreš iti naprej zarad mećkača nekaj avtov naprej.   Ampak to nekako sprejmeš ne pa to kar sem doživel na cesti med Pontebo in Trbižem. Spet en bolj počasne sorte spredaj ampak ne tolk ekstremno počasen, cca 10-15km/h pod omejitvijo. Prleti za mano en ogromen ameriški pickup in pribremza tik za mojo ritjo. Ok ajde debil.   Ampak tukaj se ni končalo, neuravnovešenec nato upočasni in naredi razliko na ene 100m in ponovno po gasu in spet bremzanje tik za mojim avtom. Tak manever je ponovil 4x in vsakič me je stisnilo kdaj me bo nabil. Sem iskal kako počivališče, da se mu umaknem, ampak v petem poskusu je pa šel mimo mene. Potem pa nikakor ni prišel mimo ostalih zarad preveč prometa. Šele po 10km vožnje je šel na AC proti Avstriji jaz pa proti Sloveniji.   Sem komaj čakal, da pridem v Slo, ker tole danes v Italiji je na meji norosti. Ok, sej pri nas se je našlo nekaj motoristov, ki so vozili kot bi relkel "v smrt", ampak daleč ne tolk dramatično.    Sej bi naredil video, sam kaj ker se bodo našli spet kakšni pajaci na forumu, ki bodo iskali krivdo pri meni. Tko da dvomim, da se bom trudil.
    • Ne maram ker se moram prej počesat.
    • Mimogrede. Subvencije so že vračunane v ceni. Subvencije tako v resnici ne dobi kupec, ampak kitajec.
    • Aja z mailom si se prijavil in ne z dodeljenim uporabniškim imenom. Ja to pa je malo drugače res. Predno je šel Klik dol iz certifikatov in na prijavo OTP se je razglabljalo na nivoju varnosti ali sploh pustiti prijavo z mail naslovom. Precej nasprotnih mnenj je bilo in potem so naredili kompromis, da zaradi lažje uporabe se dovoli mail prijavo ampak samo za omejene zneske. Žal sem pozabil kolk je bil limit, ampak mislim, da ni visok. Če presežeš moraš pa res potrdit prijavo z uporabniškim imenom.   Video klic uporabi naslednjič... tam boš sigurno dobil nekoga v živo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.