Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

danes sem pri menjavi koles opazil na levem blatniku med plastiko (kolotek) in blatnikom mehur. Ko sem potipal se je vdrlo...gnilo, me je skoraj kap. Res, da je avto že v petem letu ampak je garažiran in skrbno vzdrževan. Prevoženih ima samo 62.000. Takoj, ko bodo servisi odprti ga peljem na uveljavitev garancije. Očitno Mazda še ni rešila problem z rjavenjem??? Ima morda še kdo težave z rjo na Mazdi?

 

Hvala!

Popravljeno od drotar
Napisano
pred 13 urami je SpEkTr napisal:

Pozabi na garancijo. Tisto je na prerjavenje. No poskusiš seveda lahko, nič ne stane.

Lahko razložiš, kaj pomeni garancija na prerjavenje?

Napisano
pred 18 urami je SpEkTr napisal:

Pozabi na garancijo. Tisto je na prerjavenje. No poskusiš seveda lahko, nič ne stane.

 

Meni so na M3 parkrat popravljali rjo na spodnjem robu vrat, vse dokler je veljala garancija na rjo. Potem pa sem menjal kompletna vrata za novejši letnik ki niso bila rjava. 

So pa pravtako bili mehurčki, napihnjena barva pod njo pa rja. Garancija je šla vedno skoz, so na servisu poslikali in poslali na Mazdo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Mislil je na prerjavenje in ne na rjavenje. Skratka more ti pregniti, da ti popravijo. Zej ce bojo iskali dlako v jajcu se lahko na to sklicujejo, drugace se pa definitivno strinjam, da bi to morali sanirati na njihove stroske. Je pa res, da je to cx3 in je dosti slabse narejena od recimo trojke ali sestke.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Uf tole je res žalostno prebrat, pri 4 leta starem (wannabe premium) vozilu :(

  • Všeč 1
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Mislil je na prerjavenje in ne na rjavenje. Skratka more ti pregniti, da ti popravijo. Zej ce bojo iskali dlako v jajcu se lahko na to sklicujejo, drugace se pa definitivno strinjam, da bi to morali sanirati na njihove stroske. Je pa res, da je to cx3 in je dosti slabse narejena od recimo trojke ali sestke.

Tako je, razlika je med prerjavenjem in rjavenjem...

 

Pomojem je to zdaj odvisno od samega servisa/uvoznika, kako bodo rešili (če bodo) zadevo.

dne 16. 4. 2020 ob 19:44 je drotar napisal:

Pozdravljeni,

 

danes sem pri menjavi koles opazil na levem blatniku med plastiko (kolotek) in blatnikom mehur. Ko sem potipal se je vdrlo...gnilo, me je skoraj kap. Res, da je avto že v petem letu ampak je garažiran in skrbno vzdrževan. Prevoženih ima samo 62.000. Takoj, ko bodo servisi odprti ga peljem na uveljavitev garancije. Očitno Mazda še ni rešila problem z rjavenjem??? Ima morda še kdo težave z rjo na Mazdi?

 

Hvala!

"Resda je avto že v petem letu..."... Ammm.. a sem jaz edini ,ki se mu ne zdi normalno,da avto (ki ni ravno dacia ali kakšen drug nizkocenovnik za 10jurjev; ala c-ellyse ali Fiat Tipo) kar konkretno zarjavi po tako kratkem času? Fak, moji xsari je zdaj v enajstem letu prvič udarila rja ven...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Ne, ni cudno. Sploh pa ne pri mazdi. Moja ima cliota 04 k ni vreden 300e pa nima pikice rje. Huh glede na to, da je avto res iz garancije je veliko vprasanje ce bojo to porihtal na lastne stroske. Ce je bil avto ves cas redno servisiran pri njih, potem mogoce se imas kaj sans :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja zanimivo, bi rekel da je tole ena izjema. Pri novejših tega načeloma ni. Jaz sem imel na robovih malo rje samo pri sestki letnik 2006 potem ne več. Vsaj na karoseriji ne.

Napisano

Po mojem tudi je to bolj izjema kot pravilo pri teh novejših mazdah. Pa tudi pri starih je bilo tako,če si jo kolčkej cartal. :)

 

 

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

Ja zanimivo, bi rekel da je tole ena izjema. Pri novejših tega načeloma ni. Jaz sem imel na robovih malo rje samo pri sestki letnik 2006 potem ne več. Vsaj na karoseriji ne.

Jaz sem tudi imel problem z rjo samo pri prvi sestki (2003) ... pa se to so po dobrih petih letih sanirali pod garancijo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drotar, mazda ti rjavi, ker je ne znaš uporabljat. Tako so mene podučili največji znalci mazda foruma (ni jih malo) pred par leti, ko je bila moja mazda ena sama rja. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hja, ampak nekateri smo imeli tudi po več Mazd pa nam ni nobena rjavela... tako da tole posploševat, da Mazde rjavijo je kr neki.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Saj nihče nič ne posplošuje. Mazda je premijum in če ti rjavi, pomeni, da je ne znaš uporabljat.

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej veš kako to gre.. pri meni je že četrta Mazda (če štejem še tisto od fotra) in nobene ni rjavela. Je pa res, da so bile vse nove in kupljene pri nas. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Lep dvogovor. Sem vzel kokice vmes. Kot kak dialog iz Tarantinovega filma. Najs. 😪

 

 

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

POl si mel pa strašno smolo... :nevem:

Ti se verjetno še spomniš (al pa kdo drug) črnem GG 6-ke od Mitkota (LEPI), ko so mi na uradnem servisu rekli, da je zaradi wooferjev in vibracij začela rjavet. Kakorkoli avto je biw na fertig pregnit, blatniki so se razpadli, ostalo grozljivo.

  • Všeč 1
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.