Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na Mazdi 6 l. 2104 bi rad zamenjal diske in ploščice. Kaj mi priporočate? Kater znamke oz mogoče kakšen komplet bi ustrezal?  Sprednje so bile menjane Textar in so včasih cvilile. 

 

 

Napisano

Odvisno od proračuna in želja.

Načeloma z ATE ne moreš zgrešit, imaš pa še tudi Zimmermann ali pa EBC, s katerimi imam zelo dobre izkušnje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem nekaj časa nazaj menjal, ni billo nič pametnega za dobit, pa imam sedaj zadaj voking, spredaj pa kabo, Diski spredaj so pomoje original, zadaj pa textar. Zaenkrat bp, brez kakšnega cviljenja.

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Po moje ate zakon brembo so tudi dobre

Ate mislim, da so samo zadnje zavorne ploščice pa še to za modele z klasično ročno zavoro, če se ne motim. 

 

 

Napisano

Tako je ate lahko dobis zadnje lloscice in sprednje diske. Nevem zakaj je tako ampak ok, drugace brembo lahko dobis klmet.

Napisano

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Napisano
pred 48 minutami je Scr3am napisal:

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Res da so dražje (okoli 75 funtov za par za Mazdo 6) a so verjetno toliko tudi vredne. Verjetno bi bilo za sprobat. 😀

 

 

Napisano (urejeno)

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Tudi sam sem prebral par mnenj kupcev. Izgleda, da so kar v redu, uporabljajo jih tudi na športnih avtomobilih in da primejo takoj, tudi ko so še hladne. Ne vem pa edino tega, če kaj zapiskajo kdaj. 🙄

 

 

Napisano

EBC je angleška firna z  tradicijo športnih upgrade zavor, so dost znani v tuning sceni. 

Imajo sicer v ponudbi tudi osnovni program Black Stuff, ki je rang ATE, vsi ostali Green, Yellow, Red in Blue Stuff pa so Next Level in so že bol šport in  race variante. 

Jst mam izkušnje z Black Stuff in Red Stuff.

Black stuff sem mel na M3 z Oem diski, stoping power je bil boljši ood originala. 

Red Stuff sem mel na Hondi z Oem disk, in so diski držali brez problemov zvijanja ali karkoli, edino bolj jih je pobralo. 

Drgač pa tudi next level od Ate so tudi Tarox zavore, jih je mel kolega  na Meganu RS R26 Tarox G88 diski in Red Stuff ploščice, stoping power brutalen, da pri bremzanju misliš da ti bodo oči iz jamic padle, tudi ob zlorabljanu na dirkališču, ni blo problemov. 

Saj če je želja po dobrih zavorah, je polno izbire zelo dobrih zavor, omejitve so ponavadi samo finance🙄

WWW.TAROX.CO.UK

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je denny3891 napisal:

Torej varianta: spredaj disk Ate in ploščice Brembo, zadaj disk Brembo in ploščice Ate

Ja. Ena izmed opcij je tudi ta.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

Od oka bi rekel 10-15kkm, odvisno kolk bremzaš😉

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

pred 20 minutami je Brane napisal:

Odpiramo stave -še 40000 km,saj diske bo lastnik plačal

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Cviljo samo če imajo jeziček. Vem da TRW imajo, ker zadnje sem par tednov nazaj kupil. Ko pa začnejo cvilit bi jih šel takoj menjat ker takrat je že pozno in znajo kr hitro odpovedat. seveda da se obe ploščici enakomerno obrabljata (notranja/zunanja). 

Napisano
dne 10. 8. 2022 ob 7:47 je Janez007 napisal:

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Za AC vožnjo še enkrat tolk, za relacijsko vožnjo pa 30kkm.

Napisano

Takole bom napisal:

 

Ko sem delal vozniški izpit in je bilo govora o pritrjevanju tovora, je inštruktor razložil: "Koliko boste pritisnili na plin, se boste sami odločali. Koliko boste pritisnili zavoro, bodo odločali drugi."

 

Iz tega sledi, da bodo o trajanju tvojih zavornih ploščic delno odločali drugi udeleženci v prometu - predvsem pešci in kolesarji, pa tudi mopedisti in motoristi... 

Napisano

Zanima me kere so original zavorne ploščice na mazdi 3(2018)? Bo treba menat, ker že cvilijo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.