Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 – ELEKTRIČEN AVTO ZA OKOLJE … IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano
pred 22 minutami je Civic napisal:

No pa je pri nas. Novinarji so jo že sprobali. 

Cena: 34 500 € minus 6000 subvencije za premo GT.

Meni na posnetkih ni neki, pa še cena je previsoka... :nevem:

Napisano

Če (Vedno je če) bi bil rang malo vecji (recmo 350km) in da bi imel nek extender (tako kot ima i3), potem bi bil zame zanimiv (sploh po tej ceni).

 

Do 200km dometa pa je na zalost premalo. Do LJ imam cca 110 pa ce se malo po lj si na 140. In pride zima in ne pridem vec domov.

Napisano

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 59 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

Razen če narediš 100km v eno smer, nafilas ko si na sihtu in potem čez 8h novih 100km...

Napisano

To je bolj varianta za vožnjo iz predmestja v mesto (Kakih 15-20km) ali pa samo kilometer. In ko prideš v službo ga daš polniti s tem, da te čim več ljudi, ki jih poznaš, vidi. Da si fensi in da si in.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Enyak se bo začel z ceno 34.000€ minus subvencija. Z malo večjim range om.
Mazda, bi morala mx-30 ponuditi v cenovnem razredu cx-30 potem bi tudi bila realna cena.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za nekatere bo čisto ok avto... 

So tudi ljudje, ki imajo 50 km do službe....

So pa tudi taki, ki imajo 4 km in nimajo javnega prevoza... 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

 

 

Napisano

Enkrat sem bral, da je ta avto mišljen kot drugi avto. In ,da so pri študiji, po kateri so naredili ta avto, dobili podatke, da povprečen voznik na dan naredi 80km. V tem primeru, da živiš nekje v mestu in se voziš v službo/trgovino in nazaj, je tak avto mogoče čist ok. 

 

Je pa res, da ni med najlepšimi in najzmogljivejšimi. Osebno bi raj kakega hibrida. 

Napisano
2 hours ago, Alex said:

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Napisano
pred 48 minutami je zimurg napisal:

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 12 urami je Mraušk Mčk napisal:

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

 

 

 

se ne sekiram in vem za omejeno uporabnost...pravzaprav vsake stvari.

 

samo pri mazdi imajo baje res plan dodati wankla kot generator ...zna bit zanimivo...sicer bomo pa vidli kako jim bo uspelo.

Napisano

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To so avti za eno osebo, mogoče max. dve, za prevoz iz svoje občine v sosednjo. Ko je to mogoče, seveda. Pojavi se pa problem, ko je občina raztegnjen kot denimo naša. V tem primeru moraš narediti pavzo za dofilanje štroma. 

 

 

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Večina električnih avtov sploh ne sme vleči prikolic. Predvsem zaradi pregrevanja baterij in elektromotorjev. Kot kaže bo verjetno trend v prihodnje, da imaš en štrapacni avto na elektriko za okol skakt, ko pa rabiš konkreten prevoz za na dopust, al pa kaj za sabo vlečt bo pa bil en tak luškan karavanski al pa limuzinski dizel, ki bo opravil resno delo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

 

pred 13 urami je Jest napisal:

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

 

Ej, pa to je fenomenalno! Ti električni avtomobili so mi vedno bolj všeč! Upam, da bo kmalu v vsakem stanovanju ali hiši VSAJ po eden!

 

Veš, kaj bi bil to dober biznis zame! Ker z električnim ne more vleč prikolice, pridem jaz z BTjko, potegnem prikolico na želeno destinacijo, družina pa se z električnim pripelje za menoj. Tam jim pustim prikolico in drugemu vlečem prikolico z morja domov, drugi pa se z električnim peljejo za menoj. Vsakemu računam po 0,80€ na kilometer, pa če v enem dnevu potegnem eno prikolico iz Ljubljane v na primer Zadar, in drugo nazaj, pa da odbijem potne stroške, bi mi ostalo na dan okoli 300€. Če v enem mesecu opravim 20 voženj, dobim novo BTjko v štirih mesecih. Zraven pa na keson naložim še en spodoben 25 kW dizel-agregat, pa pomagam, če komu presahne baterija - tako, za dodatek. Bolj ko premišljujem, bolj so mi ti električni avtomobili všeč...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.