Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?


Janez007

Priporočeno sporočilo

Drugače je ata profi voznik, sam povem za tiste vozniške petarde tukaj gor, ki seveda bolj obvladate vožnjo.

@Alex predvidevam da tvoj smeško pomeni, da se CX30 sigurno boljše vozi kot M6 z zastarelim 2,5l.

 

Screenshot_20231207_143816_YouTube.jpg

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Se bojim, da karavanske šestice ne bo nikoli več nazaj ... Že tole, če bodo naredili, bo vsekakor sedan za Azijo in ZDA ... Pa če bomo pridni, še v EU dobimo kakega. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

 

Po tvojih izkušnjah na cesti, razen na odstavnem pasu, praktično ne bi smel srečati Forda .... 😃

 

Mojega bivšega sodelavca in še koga, je Mazda dizel spravila ob živce.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, Slivka (še) nima izkušenj s SkyActiv-D motorji, zato tako hvali Mazdine dizle.

Mehanik Pelko pa je na srečanju povedal, da skoraj samo še to šraufa ...

Ja to so dejstva in posledica vseh teh okvar na dizlih so eko standardi..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Ja ne vem zate, sem pa parkrat na forumu zasledil, da nekateri raje delajo servise na 10k, kar naj bi zmanjšalo možnost okvar. Sam povem🤷‍♂️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
pred 44 minutami je ignacij napisal:

:(

 

WWW.MOTOR1.COM

A replacement isn't planned because Mazda thinks the CX models can fill the void.

 

Škoda, bomo pač iskali limuzinske alternative pri drugih znamkah.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na pokopališču opazujem neko gospo, ki je prišla do groba, prižgala svečko, nato pa se ritensko umaknila. Meni nič jasno, pa pristopim do nje in jo vprašam: - "Oprostite, da motim, ampak ni se dalo spregledat, da ste se ritensko umaknili od groba, pa me zanima, zakaj? Je to kak poseben ritual?" - "Ne, veste, mož mi je vedno govoril, da imam tako dobro rit, da bi še mrtvi vstali. No, in to želim preprečit..."
    • Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav. Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.
    • Potem je pa tu še ena postavka: zavarovanje.   "Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra... In razlika med zavarovanjem 29 kW ali 131 kW je okoli 700€ na leto... Sicer so to res skrajnosti, ampak, kar hočem povedat je, da je pri zavarovanju večja razlika kot pri cestni taksi...   Zraven sodi še vzdrževanje. Pnevmatike za vozilo z 1,35 litra so gotovo cenejše od pnevmatik za vozilo z 2,5 litra...   Pa se na koncu nabere razlike...   Me pa zanima, zakaj o tem debatiramo v temi "Mazdina prihodnost"?
    • Ja pa valda ne bo menjal avta za 90eur🤷‍♂️
    • Samo doticni m2 ssd disk je 150€.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.