Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Torej samo električna izvedba, kitajc, brez karavanske različice in s televizijo na armaturki,... bom preskočil.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 7
  • Haha 2
Napisano

45.000€ za ... ... ... Tole?

 

Me zanima, kakšna bo prodaja? Res me zanima, kdo pri zdravi pameti bo dal 45.000€ za tole...

Napisano

Pa NMC baterijo notri ... recept za uspeh v EU :whatever:

 

Tole bo večja polomjada kot MX-30. 40 jurjev za avto z baterijo za katero boš molil, da ti zdrži 5 let. Aja, vsaj pozim se bo pa izkazala.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz bi jo imel z tamanjso baterijo za ceno 30.000 do 35.000 €.

 Od kod bi pa vi imelo električni avto, da bo konkurenčen?

 

Mazda je znala v preteklosti presenetiti z dobrimi cenami vozil spomnimo se mx-5, Rx-8, Cx-7,  tudi Cx-5 v določenih obdobjih. Ta vozila so vsa ponujala ogromno avta za svoj denar,  niso bila poceni ker tega od mazde nihce ne pricakuje.

 

zato bodo po moje cene primerljive z Teslo 3 in po moje je več avta kot Tesla.

 

 Ja bil bi vesel vec fizičnih gumbov a glede na to da se avto izdeluje v PRC so nadgradnje lahko hitre in učinkovite.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Kaj hočete reči, da vam ni všeč?

Ne. Sicer pa mi je načeloma popolnoma vseeno za te mikrovalovke. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 23 minutami je Bossek napisal:

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov. Zato ni še nobene slike prtljažnika. Ma ne moreš verjet, meter krajši Clio ga ima skoraj 400 litrov.

 

Če se bo to v EU prijelo naj me koklja brcne direkt... no tja.

33112_1.png

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov.

 Ja nekam pa morajo polnilne kable djat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.

33112_1.png

Napisano

Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.

 

Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 minutami je ignacij napisal:

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sicer pa kdor ima 50 jurjev za avto, ne rabi vse posode in konzerv s seboj na morje vlačiti ...

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)

Imam dva mulca, ženo pa psa. Kljub temu, da imam svojo vikendico ženi rata vsak vikend ko pičim na morje nabasat prtljažnik pa še mulca imata zadaj na sredini kramo. Ne sprašuj kaj vse vlačim s s sabo ker to ve samo princesa, tako da ne pride v poštev da vsak vikend ko čeh štelam tisto trugo pa prikolico.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Jah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

Jaz bi si samo želel, da bi se spajdašili z "boljšimi Kitajci" ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sej to si se hecal, a ne? :nevem:

pred 1 uro je dvorjan napisal:

ah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

 

ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.

 

In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw :), je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili. 

 

Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi. 

 

Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.

 

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.