Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nekaj se dogaja

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Pa saj nekateri tu še spati ne bodo več mogli - da bo nova šestica kitajska in električna?! Uf, uf ...

 

Res je, bo treba presedlat na drugo avtomobilsko znamko, čeprav mi je oblika zelo všeč ... :) ... kot da smo nekaj takega imeli že 15 let nazaj ...

 

Mazda EZ-6 รถยนต์ไฟฟ้ามาแล้ว ใช้แพลตฟอร์มเดียวกับ Deepal L07 ลุ้นขายไทย ...

 

Mazda 6 2008 Familiar (2008, 2009, 2010) opiniones, especificaciones ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hmmm, bo le "preoblečen" Kitajc. Zmogljivosti? Povprečne za ta razred.

 

It’s likely the Deepal SL03’s electric powertrains will be offered in the EZ-6. It is available with 58.9 kWh and 66.8 kWh battery packs driving a rear electric motor in 215 hp (160 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) form as well as a 255 hp (190 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) option.

 

Bo pa lepa ...

Mazda-EZ-6-1536x864[1].webp

Napisano

Pisejo da naj bi imel range do 600km, kar bo verjetno pol nekje 400-500.

Manjkajo mi pa fizicni gumbi za klimo in podobne zadeve. NCAP bo od 2026 spremenil zahteve, in če ne bo gumbov v avtu za najbl osnvone funkcije, ne bo mogu dobit 5 zvezdic

 

Zmogljivosti pa ne vem, men so čist vredu, razen če bi ciljali tko kt tesla, na neke neumne pospeške, kvaliteta izdelave pa nična. Bolš normalna zmogljivost, pa avto narjen kt je treba

Napisano

Ja, 600 km po kitajskem "standardu" CLC. To res pomeni 350-400 km v praksi za malo ozr. večjo baterijo. 500 samo za ultra šparovne. 😃

Napisano (urejeno)

Kje so gumbi :(

 

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

pa sej pomojm bodo naredili tudi bencinsko/hibrid verzijo

 

Edit: vidim, da bo tudi hibrid verzija

 

vsekakor za pogledati, me pa moti da ni gumbov

Popravljeno od Hixxy
Napisano (urejeno)

Deepal sl03 ima po NEDC 515km dosega, glede na to, da je to NEDC, se kamot 20% odbije.

deepal s7 ki je pa vecji avto, ima pa z istim motorjem in isto veliko baterijo 410km dosega po WLTP

 

 

Gumbe rabi, drgač nj ne vozjo v evropo :D

Bi pa prcakvov da ce 6ica pride v evropo, da bo prvo hibrid ali pa plug-in prsu. Tale mislim da bo samo za kitajski trg.

Popravljeno od Matick
Napisano

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 17 minutami je Slivka napisal:

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

Glede na to, da se avto ne vozi v režimu 24/7, to ni težava.

 

Ga pač polniš, ko spiš, saj ti ni treba stati zraven ročice. 😃

Napisano

Zadek me res moti, kot da bi se en zabil in je vdolbina :D 

 

bo treba videt v živo, pomojem 2026?

Napisano
pred 56 minutami je Hixxy napisal:

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

Tudi jaz ne prebavljam teh svetlečih črt čez celo širino avta. Mazda se je do zdaj temu uspešno upirala, žal gre vse v neko neokusno smer, z ekrani vred.

Napisano

Super so naredili, da te ekran prav nič ne moti...🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

In prav nič ne bomo zamudili:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

Ne bi bil tako prepričan ... Mogoče pride kakšna s kitajskimi tablicami. 😃

Napisano
pred 22 minutami je Shrek napisal:

Mislim, da se bom vozil z oldtimerjem... 

Ti ne manjka veliko.... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.