Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nekaj se dogaja

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Pa saj nekateri tu še spati ne bodo več mogli - da bo nova šestica kitajska in električna?! Uf, uf ...

 

Res je, bo treba presedlat na drugo avtomobilsko znamko, čeprav mi je oblika zelo všeč ... :) ... kot da smo nekaj takega imeli že 15 let nazaj ...

 

Mazda EZ-6 รถยนต์ไฟฟ้ามาแล้ว ใช้แพลตฟอร์มเดียวกับ Deepal L07 ลุ้นขายไทย ...

 

Mazda 6 2008 Familiar (2008, 2009, 2010) opiniones, especificaciones ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hmmm, bo le "preoblečen" Kitajc. Zmogljivosti? Povprečne za ta razred.

 

It’s likely the Deepal SL03’s electric powertrains will be offered in the EZ-6. It is available with 58.9 kWh and 66.8 kWh battery packs driving a rear electric motor in 215 hp (160 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) form as well as a 255 hp (190 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) option.

 

Bo pa lepa ...

Mazda-EZ-6-1536x864[1].webp

Napisano

Pisejo da naj bi imel range do 600km, kar bo verjetno pol nekje 400-500.

Manjkajo mi pa fizicni gumbi za klimo in podobne zadeve. NCAP bo od 2026 spremenil zahteve, in če ne bo gumbov v avtu za najbl osnvone funkcije, ne bo mogu dobit 5 zvezdic

 

Zmogljivosti pa ne vem, men so čist vredu, razen če bi ciljali tko kt tesla, na neke neumne pospeške, kvaliteta izdelave pa nična. Bolš normalna zmogljivost, pa avto narjen kt je treba

Napisano

Ja, 600 km po kitajskem "standardu" CLC. To res pomeni 350-400 km v praksi za malo ozr. večjo baterijo. 500 samo za ultra šparovne. 😃

Napisano (urejeno)

Kje so gumbi :(

 

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

pa sej pomojm bodo naredili tudi bencinsko/hibrid verzijo

 

Edit: vidim, da bo tudi hibrid verzija

 

vsekakor za pogledati, me pa moti da ni gumbov

Popravljeno od Hixxy
Napisano (urejeno)

Deepal sl03 ima po NEDC 515km dosega, glede na to, da je to NEDC, se kamot 20% odbije.

deepal s7 ki je pa vecji avto, ima pa z istim motorjem in isto veliko baterijo 410km dosega po WLTP

 

 

Gumbe rabi, drgač nj ne vozjo v evropo :D

Bi pa prcakvov da ce 6ica pride v evropo, da bo prvo hibrid ali pa plug-in prsu. Tale mislim da bo samo za kitajski trg.

Popravljeno od Matick
Napisano

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 17 minutami je Slivka napisal:

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

Glede na to, da se avto ne vozi v režimu 24/7, to ni težava.

 

Ga pač polniš, ko spiš, saj ti ni treba stati zraven ročice. 😃

Napisano

Zadek me res moti, kot da bi se en zabil in je vdolbina :D 

 

bo treba videt v živo, pomojem 2026?

Napisano
pred 56 minutami je Hixxy napisal:

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

Tudi jaz ne prebavljam teh svetlečih črt čez celo širino avta. Mazda se je do zdaj temu uspešno upirala, žal gre vse v neko neokusno smer, z ekrani vred.

Napisano

Super so naredili, da te ekran prav nič ne moti...🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

In prav nič ne bomo zamudili:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

Ne bi bil tako prepričan ... Mogoče pride kakšna s kitajskimi tablicami. 😃

Napisano
pred 22 minutami je Shrek napisal:

Mislim, da se bom vozil z oldtimerjem... 

Ti ne manjka veliko.... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.