Skoči na vsebino

Se še spomnite svojih Mazd?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu? 

Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji.  Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.

Napisano
pred 56 minutami je Nejc1986 napisal:

Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji.  Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

@Alex, ko boš, če boš, enkrat v penziji (visok le še okoli 180 cm), bo verjetno šlo, ampak na knap. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Zafrknil sem; 140km je 1,8motor...

pred 30 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

Težko... Že jaz sem imel original volan 1cm od stegen.

So pa baje reševali ta problem tako da so dali vanj sedeže iz NA.

 

 

pred 32 minutami je Janez007 napisal:

 

Pred 20-timi leti, ko sem jo imel, so pravi navdušenci kupovali motorje 1.8, sam sem imel 1.6, ki je bila cenejša. Ampak avtoček je majhen, lahek, prava igračka ...

 

Ko sem jo prodajal, jo je prišel pogledat en znanec iz srednje šole, visok vsaj 185 cm, se vsedel vanjo, potem pa ni vedel ali bi gledal čez okvir vetrobranskega stekla ali pa se sklonil in gledal skozi šipo. Bila je res smešna situacija.

Ja se strinjam, ti avti, vsaj pred 20-timi leti, so bili narejeni za višino do 175 cm, max 180 cm visoke ljudi. Sam sodim v kategorijo Nejca1986 in vsaj pri MX5 zaradi višine nisem imel težav 😃

Jaz sem ,ko sem sedel malo bolj pokončno, s frizuro narahlo drgnil po platnu 😂

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, ko boš, če boš, enkrat v penziji (visok le še okoli 180 cm), bo verjetno šlo, ampak na knap. 😁

Mislim, da se v teh dveh letih, kolikor mi manjka do penzije ne bom toliko pomanjšaj. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu? 
Za tebe bi predlagal NC ( motor 2,0) ali pa ND oba motorja.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 14 minutami je mazdaman napisal:

Za tebe bi predlagal NC ( motor 2,0) ali pa ND oba motorja.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Sam kaj, ko pravijo. da, sem previsok? 😕

 

 

Napisano
10 hours ago, Janez007 said:

 

Vse spoštovanje. Po občutku branja tvojih objav, bi ti dal med 35-40 let, razen seveda "prepovedanih" tem, tam pa kar štima.🙂

 

Vmes še eno vprašanje, ali drugim forumašem tudi občasno šteka nalaganje te spletne strani? Imam kar dosti hiter internet, težavo pa le z dostopom do tega foruma, sem pa tja za kratek čas celo ne morem dostopati, kot da bi bil strežnik tega foruma na liniji z zelo nizkim uploadom.

 

slika.png.abaa554b01106bca4f727cf662976520.png

Ja že dokar je bila predstavljena nova verzija foruma

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Tukaj so zbrane vse skupaj

Najprej se je začelo leta 1997 z 323 letnik 82.

 

mazda__bd1_323.jpg

 

Nato je leta 1999 sledila Mazda 323f letnik 1991.

Kris-Avto.jpg

 

leta 2006 Mazda 626 1,8 Bencin letnik 2001

3.jpg

 

Mazdo 323f sem leta 2007 zamenjal z Xedosom 2,0 V6

IMG_3479m.jpg

 

Xedosa sem potem 2013 zamenjal za Mazdo Premacy 2,0 DITD

CAM00460m.jpg

 

Zraven je prišla potem Mazda 6 Letnik 2005 2,0 CD.

Mazda6 (1)m.jpg

 

Za gušt sem imel vmes še tri leta MX-5

IMG_20170430_102731.jpg

 

2019 je prišla spet 323f

d59ce51d4fb100f9f58f074c0e3e4c6d.jpg

 

2020 je Premacy odšel in je trenutno namesto njega CX-5

f84d569ae3022fc3ad4f85e56d5eee33.jpg

 

evo mojih 9 zbranih, pred tem se še uporabljal tudi mamino 323, je pa v družine še kakšna.

 

so predstavljeni vsi moji obširneje v spodnji temi

 

 

  • Všeč 10
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Tukaj so zbrane vse skupaj

Najprej se je začelo leta 1997 z 323 letnik 82.

 

mazda__bd1_323.jpg

 

Nato je leta 1999 sledila Mazda 323f letnik 1991.

Kris-Avto.jpg

 

leta 2006 Mazda 626 1,8 Bencin letnik 2001

3.jpg

 

Mazdo 323f sem leta 2007 zamenjal z Xedosom 2,0 V6

IMG_3479m.jpg

 

Xedosa sem potem 2013 zamenjal za Mazdo Premacy 2,0 DITD

CAM00460m.jpg

 

Zraven je prišla potem Mazda 6 Letnik 2005 2,0 CD.

Mazda6 (1)m.jpg

 

Za gušt sem imel vmes še tri leta MX-5

IMG_20170430_102731.jpg

 

2019 je prišla spet 323f

d59ce51d4fb100f9f58f074c0e3e4c6d.jpg

 

2020 je Premacy odšel in je trenutno namesto njega CX-5

f84d569ae3022fc3ad4f85e56d5eee33.jpg

 

evo mojih 9 zbranih, pred tem se še uporabljal tudi mamino 323, je pa v družine še kakšna.

 

so predstavljeni vsi moji obširneje v spodnji temi

 

 

Upravičeno nosiš to ime (mazdaman) :rispekt:

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Sam kaj, ko pravijo. da, sem previsok? 😕

NC in ND imata vec prostora. Jaz sem govoril zgolj za NB,ker sem si samo to lastil.

Napisano
On 1/3/2021 at 5:43 PM, scania said:

Pa še jaz, najprej je bila pri hiši Kia Sephia 1994 z mazdinim motorjem 1,5 B6 motor, takrat se je začela ljubezen do mazd in prišla je mazda 323f 1,5, vmes je bil nemec s204, ampak sem se spametoval in spet je pri hiši mazda in sicer mazda 6

 

Ko si že omenjal še ostala vozila bom še js povedu, prvi avto mi je bil Daihatsu Charade 1.0, kasneje sem iskal verzijo GTti, oz.vsaj motor, da bi nardil swap, ampak je zadeva redka kot ptič kiwi :D

kasneje je bila potreba po malo večjem avtu in je prišla Mazda 323c z 1.5 motorjem, zaželel sem si malo več moči in sem razmišljal o V6 swapu, ampak z računico bi to takrat stalo ohoho, potem se je na forumu slučajno našla 323F GT z že vgrajenim 2.5 V6 motorjem od poznanega lastnika tuki na forumu. Po kakšnih 2 letah uporabe sem opazu malo povečano porabo olja (1l na 1000km), tako se je začela prenova motorja itd..., vedu sm, da se bo projekt kasneje nadaljeval tudi v karoserijsko prenovo, zato sem si takrat nabavu Mitsubishi Carismo  z 1.6 motorizacijo kot drugi avto. Lastil sem si jo celih 14 dni, ko je šla dalje, saj sm pomislu, pismo sej mam stalni šiht, kaj če bi si vzel kredo in je prišla na dvorišče Mazda 3 1.6 CD110. Lastil sem si jo cca. 2 leti, potem pa sm jo prodal, ker je bla želja po tem, da se lotim projekta glede 323F premočna, finance pa mi teka niso dopuščale, zato sem si nabavu največjo napako mojega življenja Citroen Xsaro 1.4i, lastil sem si jo 3 mesece potem pa je pri 280kkm spustila dihtunga na glavi, že tako prej nism maru francozev ta mi je dal pa piko na i glede tega. Xsara se je prodala, vrnala se je Mazda in sicer Demio 1.3i. Super avto, prostoren in varčen. Po parih mescih uporabe sem nekako začel pogrešat 323F GT, zato je Demiota nadomestila Mazda 323F 1.5i, ki pa spet ni bila dolgo pri hiši, namreč potreboval sm malo večji avto, zato sem nabavu Nissan Primero Wagon 1,8, svojemu namenu je več kot dobro odslužla, je mela pa eno napako in sicer glede lambde sonde že od prodajalca naprej, sem mislu sej to bom že porihtal... bilo kiro lambdo sm dal not se ni dal zbrisat napake... tako sem prodal Primero v takem stanju, ki je bla, potrebe po večjem avtu ni blo več, pa se mi je zaluštalo spet neki športnega, in čeprav sm si reku že pri Mazdi 3, da nočem več dizla, pa že od nekdaj sm govoril nikoli Italijana pa sm nabavu oboje hkrati, moj jubilejni 10. avto Alfa Romeo 159 1.9 JTDm s 150 konji (sej veste tisto o zarečenem kruhu :D). Je bil pa to avto, ki sm si ga do zdej najdlje lastil, cela 4 leta in je bil res vrhunski avto. In zdej sm tuki nazaj med Mazdaši z Mazdo 6 2016 :jupiii:

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Sicer sem ze pred leti napisal tale seznam tukaj... pa ga samo dopolnim z avtomobili, ki so bili pri hisi 

 

1. Zastava 750 (Fičo) 750 ccm, 22 kW / 30 KM (bencin)

2. Zastava Jugo 45, 903 ccm, 33 kW / 45 KM (bencin)
3. Citroen BX 1.6 TRS, 1.580 ccm, 67 kW / 90 KM (bencin)
4. Daihatsu Charade 1.0 TD, 993 ccm, 36 kW / 48 KM (dizel)
5. Kia Sephia 1.6 SLX, 1598 ccm, 59 kW / 80 KM (bencin)
6. Kia Sephia 1.8 GLX, 1793 ccm, 81 kW / 110 KM (bencin)
7. Toyota Yaris 1.3 VVT-i, 1298 ccm, 64 kW / 87 KM (bencin)
8. Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1986 ccm, 106 kW / 144 KM (bencin)
9. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD120 TE, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM (dizel)
10. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD140 GT Navi, 1998 ccm, 103 kW / 140 KM (dizel)
11. Seat Corboba 1.4 GLX, 1391 ccm, 44 kW / 60 KM (bencin)
12. Mazda 6 Sportcombi, 2.2 AT CD175 Revolution, 2191 ccm, 129 kW / 175 KM (dizel)

13. Mercedes A160, 1598 ccm, 75 kW / 100 KM (bencin) 

14. Citroen C3, 1.6, 80 kW (bencin) 

15. Mazda CX-5, 2.5 AT AWD, G194, Revolution Top (bencin) 

 

Sin ima trenutno se Mazdo 5 CD140? (dizel) in Ford Grand C-Max (dzel), hci pa Mazdo 3 G120 Takumi (bencin) ... 

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa še moji vsi avtki. 

1. Zastava 101 confort (mašina od regate, 82 KM)

2.Fiat 850 special(47 KM) 

3.Yugo 55=jugo 55😁

4.Fiat 128sport coupe (88KM)

5.Bmw 2002 ti, (120KM) 

6.Bmw 320i, E36 2,0  110 kW (150 KM)

7.Peugeot, 306 GTI, 2,0 (167HP)

8.Peugeot 306 1.4 75HP - wtf?? 😬

9.Mazda 6, 136 KM, dizel

10.Mazda 6,150 KM, dizel

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
3 hours ago, Jest said:

Sicer sem ze pred leti napisal tale seznam tukaj... pa ga samo dopolnim z avtomobili, ki so bili pri hisi 

 

 

1. Zastava 750 (Fičo) 750 ccm, 22 kW / 30 KM (bencin)

2. Zastava Jugo 45, 903 ccm, 33 kW / 45 KM (bencin)
3. Citroen BX 1.6 TRS, 1.580 ccm, 67 kW / 90 KM (bencin)
4. Daihatsu Charade 1.0 TD, 993 ccm, 36 kW / 48 KM (dizel)
5. Kia Sephia 1.6 SLX, 1598 ccm, 59 kW / 80 KM (bencin)
6. Kia Sephia 1.8 GLX, 1793 ccm, 81 kW / 110 KM (bencin)
7. Toyota Yaris 1.3 VVT-i, 1298 ccm, 64 kW / 87 KM (bencin)
8. Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1986 ccm, 106 kW / 144 KM (bencin)
9. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD120 TE, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM (dizel)
10. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD140 GT Navi, 1998 ccm, 103 kW / 140 KM (dizel)
11. Seat Corboba 1.4 GLX, 1391 ccm, 44 kW / 60 KM (bencin)
12. Mazda 6 Sportcombi, 2.2 AT CD175 Revolution, 2191 ccm, 129 kW / 175 KM (dizel)

13. Mercedes A160, 1598 ccm, 75 kW / 100 KM (bencin) 

14. Citroen C3, 1.6, 80 kW (bencin) 

15. Mazda CX-5, 2.5 AT AWD, G194, Revolution Top (bencin) 

 

Sin ima trenutno se Mazdo 5 CD140? (dizel) in Ford Grand C-Max (dzel), hci pa Mazdo 3 G120 Takumi (bencin) ... 

Te yarisi so bili vrhunski avti!

Napisano

Moji avti:

 

Kia pride wagon letnik 99 (letela k sneta sekira, prvi avto-kupljen s študentskim delom pri 18ih).

 

Sledil Volvo 460 letnik 95. Zakon avto,moj najljubši. Tank. Zamenjal , ker ni imel klime.

 

Sledilo je 10mesecev obiskovanja servisov z zjahano lancio lybro 2,4jtd letnik 01.

 

Leta 09 kupil novo xsaro Picasso, ki jo imam še sedaj. 

 

Miata letnik 01 je bila pri meni od leta 2016do2018. Nobenih problemov.

 

Takoj iz avto šole sem še pred kio učil voziti v spremstvu fotra na njegovem takrat skoraj novem passatu avtomatik (beri: sklopka na kii je potem nekaj časa trpela 😂 ).

 

Zdaj pa gledat če bo anketa,ker sem govoril o ne-mazdah....

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

@Nejc1986 ali bi sploh vedel, da je Mazda najboljši avto, če jih ne bi še toliko drugih sprobal? :)

Ja,je treba sprobati več stvari:) je pa res bila Mazda daleč najbolj zabaven avto in edini, s katerim sem se vozil samo iz gušta... Ko ni bilo kaj delati,se je en krog z miato zdel fajn zdravilo :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Imel in taksiral sem z več različnimi vozili.

 

Od Mazde sem imel oziroma taksiral z modelom Premcy 1.8i 

%D0%9C%D0%90%D0%97%D0%94%D0%90_1.jpg?158 

v bivšem podjetju Intertours, danes Rondo.

Predkratkim sem jo videl in prepoznal da je v lasti enega od štajercev, kateri naj bi jo nabavil zaradi družine.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Itak, če bi jo dali za 40k s polno opremo bi se lahk fajn prodajala, bi se verjetno bistveno bolje prodajala. 
    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.