Skoči na vsebino

Mazda CX-30 vs. Honda CRV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
21 minutes ago, Alex said:

??🧐

Sicer nima veze z modeloma, ki sta omenjena v tej temi. a če bi že sam moral kupiti SUV, na silo, bi kupil to. 

image.thumb.png.40d19b84bea699f9ed85df53e343f03b.png

P. s ima že pravo tablico mojega mesta montirano gor. 😁

Ouuuu Alex....zdej si pa končno dokazal da ni vse v rdeči barvi, pa da bi tut proti sivo-črni pogledal 😛 

Napisano
pred 22 minutami je NevLado napisal:

Ouuuu Alex....zdej si pa končno dokazal da ni vse v rdeči barvi, pa da bi tut proti sivo-črni pogledal 😛 

Res je... saj sem imel do sedaj tri avte v sivih-srebrnih in grafitno sivih odtenkih. 😋

Nisem proti tej barvi, le naveličal sem se je. Pa tudi na nekaterih avtih izpade všečna, drugje spet malo manj. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

??🧐

Sicer nima veze z modeloma, ki sta omenjena v tej temi. a če bi že sam moral kupiti SUV, na silo, bi kupil to. 

image.thumb.png.40d19b84bea699f9ed85df53e343f03b.png

P. s ima že pravo tablico mojega mesta montirano gor. 😁

Sem videl tole cupro par dni nazaj.... Dejansko je huda .

Napisano
pred 48 minutami je Aless napisal:

Meni je pa ta SUV hud 😎

 

Lowered Lamborghini Urus with 24in Avant Garde F538 Wheels and Fi Exhaust |  Lamborghini, Lux cars, Sport suv

Meni so tudi taki agresivni, športni modeli bolj všeč, kot pa polikani in neupadljivi. 

Recimo tudi jaguar suv me prepriča z obliko. 

 

2f81914c05c097016d150e116949bec5.jpg

 

 

Napisano

Meni se pa od novih SUV-ov dopade Land Rover Discovery pa Stelvio Alfa Romeo. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Meni se pa od novih SUV-ov dopade Land Rover Discovery pa Stelvio Alfa Romeo. 

Bravo. Po obliki tudi meni Stelvio. Sem pa bral malo teste in so se skoraj vsi pritoževali nad notranjostjo in ne-Premium izdelavo. 

 

 

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Roko na srce, kdaj pa je bila AR premium...:)

To je res. V bistvu jih je to motilo, da tako drag avto ni bolj prefinjeno narejen.

 

 

Napisano

Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter  parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana ;)

😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter  parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana ;)

😁

Samo res nisi daleč z ugotovitvijo. Sem imel priložnost delati z Italijani na švedskem na specializaciji za varilne robote yaskawa torsteknik. 

Stalno so med delom govorili in govori, se krohotali, se opazovali v šipi, če so še lepi kot pred pol ure. Skratka, bolj malo so delali in se veliko predvsem zabavali. 

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Meni se pa od novih SUV-ov dopade Land Rover Discovery pa Stelvio Alfa Romeo. 

Super!

Marsikdo ne ve da ima tudi AlfaRomeo odlične terenske lastnosti in da koristi 4x4 pogon, samo Stelvio je pač družinsko usmerjen športnik in ne delovni konj kot sta bila modela Matta in 33. Poglej si malo legendarne modele. 

Glede LandRover-ja upam da bo tradicijo nadaljeval in da bo uspešen Defender katerega bi ti bolj priporočil kot Discovery-ja, saj se ne boš sekiral glede prask in ostalega.

 

pred 2 urama je Shrek napisal:

Lada NIVA je še vedno zakon. 

Čestitam!

A si jo imel?

45let je že praktično nespremenjena razen par dodatkov kar se opreme tiče in kmalu bo na voljo tudi z avtomatskim menjalnikom.

Urban verzija s 5 vrati je zanimiva izvedba za družino ki živi 20 in več kilometrov stran od civilizacije ter opravlja različna dela.

 

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Roko na srce, kdaj pa je bila AR premium...:)

V zlatih časih, od leta 2004 pa je postala povsem ljudska razen modela 4C.

Gre pač za športni imidž oziroma Coure Sportive.

 

pred 2 urama je Alex napisal:

To je res. V bistvu jih je to motilo, da tako drag avto ni bolj prefinjeno narejen.

Kaj si pa pričakoval po letu 2004, ko je vse masovno štancano in dobesedno enako?

 

pred 2 urama je Aless napisal:

Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter  parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana ;)

😁

Italijani so pač znani po brutalnosti in cenenem prestižu, včasih si jih pa prepoznal po F1.

 

pred 2 urama je Alex napisal:

Samo res nisi daleč z ugotovitvijo. Sem imel priložnost delati z Italijani na švedskem na specializaciji za varilne robote yaskawa torsteknik. 

Stalno so med delom govorili in govori, se krohotali, se opazovali v šipi, če so še lepi kot pred pol ure. Skratka, bolj malo so delali in se veliko predvsem zabavali. 

Ja in tudi v Kočevju delajo omenjena ogrodja in pogonske sklope za Toyota in Volvo.

 

Napisano
dne 8. 1. 2021 ob 15:16 je Shrek napisal:

Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.

To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.

Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.

To je, kar se motorja tiče.

Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...

Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..

 

No, s tem da ima CX 30 armaturo kot v starem trabantu se ne bi strinjal, meni je zelo všečna, pa še osrednji del, ki je digitalen lahko spreminjaš po želji v 3 različnih nastavitvah, je pa res, da vsake oči imajo svojega malarja kot pravi pregovor.

Napisano

Ravno cez notranjost in armaturo je najvec hvale pri CX30.

 

Meni tudi zgleda odlicno, tako minimalisticno urejeno.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Že primerjava armature med šestico letnik 08 in 13 je minus pri 13. Če hočem iskati frekvenco na radiu, moram pri 13 letniku prav pogledat na displej, kam moram pritisnit. Na 08 letniku lahko tipam po armaturki brez pogleda. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Meni je cx30 noro všeč, sploh notri. Stelvio mi je res Kul,vsec mi je ne preveč nacickana notranjost (verjetno to kar večino moti ), crv nisem nikoli preveč gledal,ampak glede na pedigre je zihr ok.

 

Hibridna tehnika pri Toyoti me prej odbije,kot pritegne (old school), ssangyong si nebi upal kupiti (če bi gledal ta cenovni rang bi raje vitaro ali dusterja), zaljubljen sem pa itak v subaru XV...

 

A smo spet odplavali z raznimi Nivami in Lamboji ter jaguarji na drugi strani :) bo spet anketa?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je DonFelipe napisal:

Vse je stvar navade in okusa.

Za-me je zadeva že prezakomplicirana.

Kaj pa praviš na 

1055797.jpg
WWW.AVTO.NET

Ssangyong Korando 4x4 1.5 T-GDI Exclusive AVTOMATIK, letnik:2021,23290 EUR :: www.Avto.net ::

?

 

Za tak denar ne dobiš boljšega avta . Je pa res,da nima prave značke in ga bodo na trgu najprej dobro preizkusili pa bo mogoče kot Kia in Hyundai šel dobro v prodajo.

Je pa prednji del na hitro kot kak vw .👍

Popravljeno od Bini
Napisano

Drži, pa tudi oblikovno so se bistveno popravili glede na tiste zmazke iz začetka tisočletja. Rodius je po moje najgrši avto tega tisočletja.

33112_1.png

Napisano
pred 27 minutami je Boss napisal:

Drži, pa tudi oblikovno so se bistveno popravili glede na tiste zmazke iz začetka tisočletja. Rodius je po moje najgrši avto tega tisočletja.

Jp,pa actyon (sploh pickup), kyron, rexton.... No,saj tudi precej nov Tivoli ni neka lepota... Ubistvu je tale korando prvi ki je kolikor toliko...

Napisano
pred 30 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp,pa actyon (sploh pickup), kyron, rexton.... No,saj tudi precej nov Tivoli ni neka lepota... Ubistvu je tale korando prvi ki je kolikor toliko...

Ko si me ravno spomnil na Tivoli,lahko povem,da ga imajo policaji na Korziki ali Sardiniji.😂

Napisano
pred 22 urami je DonFelipe napisal:

Vse je stvar navade in okusa.

Za-me je zadeva že prezakomplicirana.

Kaj pa praviš na 

1055797.jpg
WWW.AVTO.NET

Ssangyong Korando 4x4 1.5 T-GDI Exclusive AVTOMATIK, letnik:2021,23290 EUR :: www.Avto.net ::

?

 

če je šlo vprašanje name...hmmm, nisem tip za ekperimente :), za tak denar bi raje vzel 1.leto staro mazdo ali pa hondo ali pač nekaj kar je preverjeno.....ne bi eksepimentiral z Ssangyong-om :) (čeprav, če se prav spomnim so imeli na začetku celo od MB motorje notri, tisti prvi primerki?).

Napisano
pred 19 minutami je sportman333 napisal:

če je šlo vprašanje name...hmmm, nisem tip za ekperimente :), za tak denar bi raje vzel 1.leto staro mazdo ali pa hondo ali pač nekaj kar je preverjeno.....ne bi eksepimentiral z Ssangyong-om :) (čeprav, če se prav spomnim so imeli na začetku celo od MB motorje notri, tisti prvi primerki?).

Res je, prvi primerki so imeli Mercedesovo srce in mehaniko, ostalo pa je bilo od pokojnega Daewoo-ja. 

Nekakšen korejsko-nemški mix je to bil.

Kaj pa zadnje Chevrolet-e si kaj gledal?

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Res je, prvi primerki so imeli Mercedesovo srce in mehaniko, ostalo pa je bilo od pokojnega Daewoo-ja. 

Nekakšen korejsko-nemški mix je to bil.

Kaj pa zadnje Chevrolet-e si kaj gledal?

A ni bilo tako,da je Daewoo precej pozno vmešal prste? Musso je bil v štartu Ssangyong, šele kasneje se je za krajši čas preimenoval v Daewoo Musso. 

 

Kaj pa ima Chevrolet zadnje čase od 4x4? Itak jih že nekaj časa ni na EU trgu (ali pa vsaj na našem trgu), pa že prej je bila vec ali manj zgolj captiva, kot neka napol preznackana Opel antara...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.