Skoči na vsebino

Mazda bo izdala nove barve


ignacij

Priporočeno sporočilo

Naletel sem na informacijo, da bo mazda verjetno izdala par novih barv. Meni osebno nobena glih ne potegne na slikah, je pa vijolična CX-5 zelo zanimiva.

 

 

CARBUZZ.COM

Mazda is no stranger to special edition models that boast cool and unique paint colors. The Japanese brand recently rolled out a series of...

 

 

M3.png

MX.png

CX-5.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Hixxy napisal:

Modra je res lepa!

 

Upam da bo lak kaj trši :D

Ne. Mazda barva vse nove  avte na debelino barve 75-80 mikronov.  Mazda prve generacije je imela nanos debeline do 150 mikronov. 

Takoj nam je lahko jasno, zakaj se pozna  toliko pikic od kamnov gor. Pa to ni samo pri mazdi. Vse znamke šparajo na barvi.Pri enem avtu ni veliko a pri milijon avtih je kar prihranek. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Hixxy napisal:

Verjamem ja, pa še te bio eko barve in je kar ja :)

To sranje  z barvami se pojavlja, odkar barvajo avte roboti. Včasih, ko se to še ročno barvali z dvo komponentnimi  avto laki, so dali najprej dve roki osnovne barve in dve do tri roke prozornega laka. Tedaj je bilo odvisna debelina laka od "roke" posameznega avtoličarja, tako, da je na nekaterih starih avtih debelina laka tudi do 200 mikronov.Pri novih lakih je pri poliranju treba paziti, da ne uporabljamo preveč grobih abrazivnih past. Vsakokrat, ko poliramo, namreč odstranimo tanko plast  prozornega laka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Če bi bila vijolična za odtenek ali dva temnejša bi bla tud men zelo všeč.

Pa sanke temno roza barve na strehi  in si zmagal. Vsak dan bi ti mahale mladenke ob cesti. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol dam pa raje Hello Kitty nalepko na vrata. Sicer pa pač tko je enim so všeč marjetice po havbi, nekaterim trepalnice na lučkah, drugi bi nalepke "Jan in Tea v avtu" limali okrog in okrog, tretji si limajo nalepke z brazgotino čez luč :hudicek:, četrti pravijo da so češke zavesce nekaj najboljšga takoj za turkizno zelenimi feltnami, tko da če dam roza sanke na streho ne bo nič kaj bolj čudno izpadlo.. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modra zgleda kar kul za bolj sportne varijante Mazd (aka Mazda 3, MX5, .. 

 

Se pa tudi strinjam z @Boss, ce bi bila tista vijolicna res malo temnejsa, bi lahko bila zelo zanimiva barva. 

Bo pa treba malo pocakat, da vidimo kaksne posnetke teh barv se. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Pol dam pa raje Hello Kitty nalepko na vrata. Sicer pa pač tko je enim so všeč marjetice po havbi, nekaterim trepalnice na lučkah, drugi bi nalepke "Jan in Tea v avtu" limali okrog in okrog, tretji si limajo nalepke z brazgotino čez luč :hudicek:, četrti pravijo da so češke zavesce nekaj najboljšga takoj za turkizno zelenimi feltnami, tko da če dam roza sanke na streho ne bo nič kaj bolj čudno izpadlo.. 😁

Samo res so eni čudaki. Zadnjič peljem mimo enega ogledala in v ogledu zagledam isto rdečo Mazdo kot moja. Samo, da tista je imela črno brazgotino čez luč. Svašta folk lepi na avto. 😎

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je gregc88 napisal:

bolj kot odtenki  bi jih morala zanimat kvaliteta barve, ne da vse stran leti po parih letih :D 

 

IMG_20210325_170900~2.jpg

pred 6 urami je sportman333 napisal:

manjka ti še rdeči "i" na koncu, da bi bil GTi :) to bi bila pa prava oznaka :)

Saj ni vw....🤣😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
On 4/16/2021 at 2:38 PM, Alex said:

Hvala bogu da ni. 😁

Zdaj pa ne najdem tistega legendarnega posta o mazda6 vs vw polo. Je nekdo, lastnik m6, na tem forumu napisal nekaj v stilu, da je bil na kavici z znanko in ga ona vprasa, zakaj on vendar vozi to mazdo? Da bi najbolje naredil, ce bi jo prodal in si z izkupickom kupil pravi avto, recimo polota. 🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.