Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…


kacnje

Priporočeno sporočilo

Sem zdruzil oglas, ki je prodan v tole temo, ker je kaksna informacija, ki bi se komu prisla prav... ker pa je prodan, oglase ponavadi arhiviram v "kanto" ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je kacnje napisal:

Ja, sem šel nazaj pogledat, pa nisem prepričan, če ni bilo še kaj cenkanja :vesel:

Ne pretirano, sem spustil na 14.800 ker bo servis cez 500km tako da ce bi ostal pri meni bi jaz to moral narediti. Ampk sem kupcu dal oba kompleta gum. 

pred 5 urami je ignacij napisal:

Čestitke, všeč mi je da si iztrzil postavljeno ceno. Torej se da prodati če se najde resen kupec.

 

Si pa tretji za katerega jaz vem, da je v zadnjih 3 mesecih prodal dizla, izgleda da so se zmeri bolj popularni kot bencinarji.

Ocitno se grejo, odvisno kaj kdo rabi. No saj kupec je reku da bi raje bencinarja pa jih ni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 11. 12. 2023 ob 20:27 je mazdaman napisal:

Daj povej kateri motor pa imaš in kak menjalnik

Osram ima Led žarnice a žal to ni homologirano

 

2.2 dizl, 150hp, ročni menjalnik. Nism hotu AWD, tko da ja. :)   Jst sm enostavno zadovoln. Avto gre k metek, mejhna poraba...

 

Popravljeno od Domzalcan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Živjo imam cx 5 2.2 175 hp z letnimi gumami 225 55 19 col in zimske 225 65 17 col. Problem je, da je vožnja z 17 col veliko udobnejša v ovinkih saj se ne nagiba toliko kot s 19 colskimi.  Pozna kdo rešitev za manj nagiba pri 19"? Mogoče višja pnevmatika? Samo je homologirana le 225 55 19..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bom izpadel komplikator. Ampak udobnejša vožnja, po navadi pomeni nagibanje. Športna vožnja pa trdoto in nenagibanje.

 

Da se vrnem na vprašanje, 19" bi po naravi morale bit trše, ker imajo nižjo bočnico. Torej bi moral se avto majn nagibat, lepše odpeljati ovinke (ob športni vožnji) in seveda udarne jame bojo bolj "poknile".

 

Lahko da imaš 19" z izredno mehko bočnico, pa za to a to plava. Saj obe dimenziji imata dosti "mesa".

Kupi bolj športni model gum, bo trša bočnica in izogibaj se Michelink, ki slovijo po mehkejšem boku.

 

Tudi če bi lahko dal višjo pnevmatiko, bi samo povečal bočnico in s tem zibanje. Športni avti imajo z razlogom nizkopresečne pnevmatike.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@marko72 tole pa nekaj ne bo štimalo. 19 colske se definitivno manj nagibajo kot 17 colske. Manj jih prečno "valja" al kako bi temu rekel. Zdaj če je pri tebi kako drugače je lahko problem ali imaš silno mehke bočnice pri 19 colskih ali pa imaš precej premalo napolnjene.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Matick napisal:

Mogoce pa ker manj "valja" gume, se pa kabina bolj nagne. 

Ja tudi meni je to bolj logično zato sem pa pomislil da bi vzel višjo 19 " ..samo potem ni holologacije..ali pa da bi nižal vmeti..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Matick napisal:

Mogoce pa ker manj "valja" gume, se pa kabina bolj nagne. 

Samo potem pa morajo biti vzmeti kr mehke.

 

Sem imel 16 in 18 (225/40R18) na Giulietti. In je bila razlika kot dan in noč.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je marko72 napisal:

Ja tudi meni je to bolj logično zato sem pa pomislil da bi vzel višjo 19 " ..samo potem ni holologacije..ali pa da bi nižal vmeti..

Ni tu problem homologacija. Višja višina, na isti širini in premeru platišča, da večji obseg.

Verjetno bi šlo skozi, lahko pa bi se drgnilo po koloteku. Seveda v vsakem primeru bi pa števec lagal.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam toyo 225 55 19. Sam če bi bile še trše je še večji pritisk na podvozje in se potem avto po moji logiki še bolj nagiba v ovinkih. Višja guma pa že sama malo počepne in ne vpliva toliko na nagib kot nizka guma..pojma nimam kako bi z 19 gumami zmanjšal nagib.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je godlike napisal:

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

.... pa malo manj lepo.... 🫤

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

.... pa malo manj lepo.... 🫤

Ni čisto po "niti teme"...a bom dodal svoje mnenje 19" vs. 17"

Bom rekel,da kar se lepote oz. všečnosti tiče,je po moje pomembnejše,kakšne feltne imaš,kot pa njihova velikost oz. koliko debelejša je pnevmatika.

Seveda je za športnejše obnašanje avtomobila bolje manj balonasta pnevmatika,a tudi manjša feltna zna biti zelo všečna,če se zelo potrudiš in najdeš res model,ki paše na tip avtomobila.

 

Tukaj bom omenil svojega starega Forda Focus C-Max,kateremu sem za letni set leta 2006 kupil feltne Mak Fiorano 15"

To je najmanjša mera za ta avto...in vseeno paše na črnega,da samo buljiš😲 

 

Čez par let sem prešaltal na 16" in dal gor mat črne Mak Fever-5R z rdečim 5R😍...a vseeno tukaj efekt všečnosti 16" v primerjavi z 15" ni zaradi velikosti,ampak zaradi barve v kombinaciji z barvo vozila.

Fora je pa tudi,ker sem že pri novem vozilu dal gor zavesice spredaj in zadaj,kar ima optično efekt,kot da bi bil avto malce spuščen z krajšimi vzmetmi.

Tukaj je lepotna oz. všečnostna primerjava z "navadnim" C-Maxom (ga ima prijatelj srebrno-sivega z skoraj enako opremo z 15" jeklenimi+radkape) kot dan in noč.

 

Skratka-če se zelooooo potrudiš in najdeš zares lepe feltne (kar je res zelo težko),ki pašejo na model avtomobila,je velikost feltne sekundarnega pomena.

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je godlike napisal:

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

Točno to bom naredil..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Mazda CX-5 ima že skoraj veteranski status med srednje velikimi športnimi terenci. Kljub temu še vedno uspešno...

Za vse, ki se odločate za mastodonta.... 👍😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX 5, 2.0 benzin l. 2024 - izkušnje
  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
pred 11 urami je gorenjc napisal:

Imam CX-5  2.5 bencin letnik 2024. Smem tudi jaz kaj napisati?

 

LP

Dinozaver? 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 31. 5. 2024 ob 10:14 je Gor43 napisal:

Po 10 letih zvestobe JAP-F Qahqaju sem nabavil Mazdo CX 5, 2.0 benzin. Ker letno naredim med 10k-12k se nisem odločil za dizla. Če ma kdo isti model bi prosu za mnenja o zadovoljstvu. 

 

Mnenja drugih ti lahko kvarijo zadovoljstvo. Raje bi slišal malo več o tvojem avtu (letnik, oprema, km, ...) in tvojih prvih vtisih. 

 

Sam sem tak nadomestni avto  CX-5 2.0 G165 MT peljal 2 x po 25 km po avtocesti. Meni se ni zdel nič posebnega oz. me čudi zakaj je tako popularen - veliko raje vozim nižje in posledično daljše avte, ker se po cesti manj zibajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.