Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Napisano

Sicer imam dizelsko Mazdo šele dobra dva meseca, vendar mislim, da je to normalno. Se tudi meni pogosto dogaja in me tudi precej moti, ker zjutraj zbudim kup ljudi ("u gluvo doba noči").
Citiram navodila: "Po zagonu hladnega motorja število vrtljajev motorja naraste in iz motornega prostora se zasliši cvileč zvok. To se zgodi zaradi dodatnega čiščenja izpušnih plinov in ni okvara."
Če se motim, naj pa izkušeni mojstri povedo.

Napisano

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

normalno je, da to traja par sekund

pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

si me prehitel 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Pri meni traja kakšne pol minute.

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Sandi 42 napisal:

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Tako mora biti pri Mazdinih motorjih - pojasnilo uradnega servisa. Mrzel motor nekaj 10 sekund po vžigu teče na približno 2x obratih prostega teka. Tako pri dizlih kot tudi pri bencinarjih te generacije motorjev.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Jaz zjutraj ob pol šestih tako zbudim sosede. Zadnjič me je en vprašal, če je vse v redu z mano, ker mrzel motor  tako "turiram". 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni. :nevem:

 

Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Pri moji 3ki 2.0 je bilo isto,bolj ko je bil hladen motor dlje je trajalo cc 5-15 sek. Samo ne rohni kot dizel!😁

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......:ouje:

Napisano

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......

 

Sedaj sem odprl okno in je še vedno hladen motor v višjih obratih. 

1500 obratov ima CC 5sek, po tem pa padejo na 1000 za par sekund. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.