Skoči na vsebino

Mazda Cx-5 facelift

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je ignacij napisal:

 

Vsekakor ji tej dodatki pašejo a se ji že poznajo leta. Luči pa podobne bmw-ju. 😊

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Jaka32 napisal:

A se še komu zdijo meglenke na Mazdah neuporabne? Včeraj sem svoje malce vklapljal na M3... pa bolje da jih ne bi, ker ni nobene razlike na cesti.

V bistvu ti nekaj malega osvetlijo takoj nekaj metrov  pred avtom. Nekako bolj svetlo deluje vse skupaj. Ni pa to nekaj, kar bi osupnilo.

 

 

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

A se še komu zdijo meglenke na Mazdah neuporabne? Včeraj sem svoje malce vklapljal na M3... pa bolje da jih ne bi, ker ni nobene razlike na cesti.

Prav imaš, ima tako močne kratke luči, da jih sploh ne rabiš, ker ni razlike vsaj pri 3ki ne. 👍

Na cx30 jih pa tako nimam in ni nič narobe. 😊

Napisano
pred 2 urama je Activa napisal:

Razlika je v megli ali snegu.

Ja, mogoče v snegu, da ti osvetli bolj široki kot pred avtom.

Je pa z led lučmi pozimi kar zabavno voziti, ko močno sneži. 😄 Namreč, led luči ne oddajajo nič toplote proti zunanji plastični zaščiti luči,kot je bilo to pri xenonkah ali halogenskih lučeh. Sem se že moral ustaviti na pumpi in postrgati sneg z luči. 😬

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Ja, mogoče v snegu, da ti osvetli bolj široki kot pred avtom.

Je pa z led lučmi pozimi kar zabavno voziti, ko močno sneži. 😄 Namreč, led luči ne oddajajo nič toplote proti zunanji plastični zaščiti luči,kot je bilo to pri xenonkah ali halogenskih lučeh. Sem se že moral ustaviti na pumpi in postrgati sneg z luči. 😬

 

Ja z led je kar problem ko sneži,marsikdo ne ve,da je treba tudi z zadnjih očistit  sneg drugače te ne vidijo....?zmeden?  Na to bi moral proizvajalec računat in rešit to z kakimi grelci....🤔

 

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Ja z led je kar problem ko sneži,marsikdo ne ve,da je treba tudi z zadnjih očistit  sneg drugače te ne vidijo....?zmeden?  Na to bi moral proizvajalec računat in rešit to z kakimi grelci....🤔

 

Samo res, zakaj niso vsaj v teh novih modelih tega rešili? 🤔

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Deeyan napisal:

itak kratke dost dober svetijo, z meglenkami si pa mogoče za druge še bolj opazen :)

👍

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Malo sem se igral z Mazdinim konfiguratorjem in opazil zanimivo kombinacijo pri Mazdi CX-5 - Homura Plus oprema (s strešnim oknom), G165 motor (z vidika plačila cestnine ugoden motor), avtomatski menjalnik in pogon AWD. Zanima me ali je to kakšna nova kombinacija ali je že od prej, je pa sicer cena kar zasoljena. 

Napisano
pred 57 minutami je Robert napisal:

Malo sem se igral z Mazdinim konfiguratorjem in opazil zanimivo kombinacijo pri Mazdi CX-5 - Homura Plus oprema (s strešnim oknom), G165 motor (z vidika plačila cestnine ugoden motor), avtomatski menjalnik in pogon AWD. Zanima me ali je to kakšna nova kombinacija ali je že od prej, je pa sicer cena kar zasoljena. 

G165 avtomatik + AWD na cx5 je nepremičnina. Mogoče G165 ročni menjalnik brez AWD še nekak. 

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

G165 avtomatik + AWD na cx5 je nepremičnina. Mogoče G165 ročni menjalnik brez AWD še nekak. 

se strinjam, pa poraba verjetno 10+ l/100km :)

Napisano
dne 24. 10. 2022 ob 14:26 je scania napisal:

a je mogoče kdo zasledil, če se bo mogoče v prihodnosti v cx5 vgajeval hybridni sklop kot ga ima cx60?

Po moje se nebo, ker cx-60 ima vzdolžni motor Cx-5 pa prečnega. 
po moje bodo še vlekli to platformo z tem kar imajo, toliko časa kolikor gre. Potem pa 5 več ne bo. Cx5 je namreč se zadnja v EU  na tej mazda 6 platformi iz 2012.

 

novejsi platformi sta pa manjša za m3, cx30, cx50 in večja za cx60, 70,80, 90

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Bom uporabil kar to temo, da ne odpiram nove. Zanimajo me vaša predvidevanja kaj se bo zgodilo v prihodnosti z Mazdo CX-5 (res, da je bila pred kratkim prenovljena). Jo bo nadomestil nov model ali bodo enostavno ostali pri modelih CX-30, CX-60 in večji.......

Napisano

Jaz mislim, da bo počasi izumrla... 😔  Jaz razmišljam, če se cx-30 za cca10cm raztegne na račun prtljažnika imajo pokrit ves segment crossoverjev od tu naprej. Tako, da nima smisla rinat še nekaj vmes. Poleg tega je pa še zunaj tudi cx50, ki lahko  pride na naš trg.... Že takrat se je ugibalo, če ni to naslednica CX5..... :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.