Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kokr se jaz spomnim so se na tujih forumih pogovarjali, da je mogoce najbolje, da ga imaš mrzlega v sport načinu, da je motor vklopljen in se segreje.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Toyotini hibridi recimo segrejejo motor malenkost... potem pa sploh ne laufa, razen če na polno stisneš... in ja, potem takole na AC zapelješ na uvoz in gledaš pred sabo dim iz auspuhou, k kondenz vn nabije, ko folk pohodi :D

 

Pa tudi verjetno res nezdravo za motor, da gre pune rore hamre iz 60,70 stopinj olja na rdeče območje

 

Verjetno ima tvoj dinozaver ravno zato notri 0w20 olje, da se prej segreje :) 


 

V EV nacinu gre do 140 km/h … in motor vklopi le, če bi sel hitreje ali pa če naredim “kick down” na stopalki za pospeševanje … Navora ima dovolj, da na uvozu na AC ni potrebe po vklopu motorja…

pred 2 urama je ignacij napisal:

Kokr se jaz spomnim so se na tujih forumih pogovarjali, da je mogoce najbolje, da ga imaš mrzlega v sport načinu, da je motor vklopljen in se segreje.


Ja… v Sport mode ali Offroad mode, motor vedno zalaufa…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni se tudi ne zdi. da bi cene kaj hudo padale... 

 

Malo cenejse so tiste, ki so pripeljane iz tujine (verjetno iz Nemcije, kjer so imeli subvencije za PHEV in so ze zato bile malo cenejse) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je _obby napisal:

Si pogledal oglase?

Seveda sem, to so cene kot so bile pred časom, zato pa povem. Rabljeni pa tako ne vemo v kakem so stanju in tudi niso poceni pri 45kkm....:nevem:

Rajše novega vzamem.... 🤗😉

Napisano

Zna biti, da bo moja na voljo čez nekaj mesecev saj boljša polovica ne želi voziti tako velik avto, jaz pa takrat dobim službenega.

cena bo pod 40k (homura PHEV, dec22, trenutno 65kkm).

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 12 urami je MPero napisal:

Zna biti, da bo moja na voljo čez nekaj mesecev saj boljša polovica ne želi voziti tako velik avto, jaz pa takrat dobim službenega.

cena bo pod 40k (homura PHEV, dec22, trenutno 65kkm).

Komaj nabavil pa se ze skoraj prodaja... ali ima tvoj tudi dolocene tezave?

Napisano
pred 16 urami je MPero napisal:

Zna biti, da bo moja na voljo čez nekaj mesecev saj boljša polovica ne želi voziti tako velik avto, jaz pa takrat dobim službenega.

cena bo pod 40k (homura PHEV, dec22, trenutno 65kkm).

A nisi pred nakupom povabil boljšo polovico na en krog, da vidiš, če ji sploh ustreza? 🤔

 

 

Napisano
pred 28 minutami je MazdaBoy napisal:

Joj joj kaki ste. Nč ne upoštevate mnenje, želje žena? 🙂

 

Meni je enkrat ena, ko sem kupil prvo Miato, rekla, če sem nor, da bi moral kupiti družinski avto. Od takrat se nisva slišala :D 

Podpis.png

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

A nisi pred nakupom povabil boljšo polovico na en krog, da vidiš, če ji sploh ustreza? 🤔

Ja, vozila se je na sovoznikovem sedežu pred letom, ko so mi na Avtotehni dali dizelskega na kratko testno vožnjo... Pač človek upa, da se bo navadila na večji avto, saj je pred leti štartala na Kii Pride in Yarisu in je do danes "zrastla" do Qashqai-ja. CX-60 je dejansko velik avto, jaz sem rabil kar ene 2-3 tedne, da sem se navadil.

Za prvi avto doma in neke izvenmestne ture je super, za po mestu in javne parkinge pa verjetno kaj manjšega bolj sede...

pred 10 urami je _obby napisal:

Komaj nabavil pa se ze skoraj prodaja... ali ima tvoj tudi dolocene tezave?

Ne, nobenih težav nima. Pač privoščil sem si avto po svojem okusu, ker sem večinoma vozil službene avte vsaj 1-2 razreda nižje in upal, da bo ostal doma ženi, ko bom spet na službenem. Saj ni rečeno da bo na koncu šel od hiše, ampak zaenkrat pač tako kaže, jaz pa uživam dokler gre 😀

Napisano
dne 27. 11. 2024 ob 15:49 je Bini napisal:

Seveda sem, to so cene kot so bile pred časom, zato pa povem. Rabljeni pa tako ne vemo v kakem so stanju in tudi niso poceni pri 45kkm....:nevem:

Rajše novega vzamem.... 🤗😉

 

Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60

 

Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.

Napisano

Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵‍💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zanima me kakšno polnilnico z elektriko imate doma pri Mazdi CX-60 (Plugin hybrid), je to kakšna posebna Mazdina oziroma kje ste jo kupili ali imate kaj drugega.....

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Zanima me kakšno polnilnico z elektriko imate doma pri Mazdi CX-60 (Plugin hybrid), je to kakšna posebna Mazdina oziroma kje ste jo kupili ali imate kaj drugega.....


Ob nakupu dobiš polnilni kabel za javne polnilnice (tiste, ki so brez kabla, ponavadi “ta počasne” v mestih)… in še drugega, s katerim lahko doma polniš na enofazni vtičnici… ampak samo nekje do 3kW… 

 

Dobro pa je, če si omisliš domačo polnilnico, kjer potem lahko lahko polniš z do 7,2 kW… 

 

Sam imam recimo Wallbox Pulsar Plus … Primnas je precej draga… sam sem plačal nekje dobrih 500€ preko neke spletne štacune iz Nemčije…

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Polnim na navadno vtičnico. 4 in pol ure, če je baterija prazna. Več kot dovolj za čez noč. Čez vikend nastavljeno polnjenje kadarkoli.

Napisano
dne 10. 11. 2024 ob 13:06 je Duke napisal:

meni deluje

null

image.png

 

 

Sem danes spet malo preveril, če stran sedaj prikaže podatek... in sedaj deluje tudi pri meni... Mogoče je krivo to, da sem bil pred kratkim na servisu zaradi nekega vpoklica in so med drugim tudi nadgrajevali softver vozila ... 

 

https://www.mazda.eu/en/state-of-health/?language=slovene

 

Po slabih dveh letih in pol ter prevoženih dobrih 40.000 km je stanje baterije na 92% ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 53 minutami je Jest napisal:

Po slabih dveh letih in pol ter prevoženih dobrih 40.000 km je stanje baterije na 92% ... 

 

image.png

in koliko je še minimum da zadeva "špila" 60%, 50% ali manj/več....

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes sem v gibanju videl tole Cx80, na Rudniku :)

 

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Če kdo izmed avtomobilskih proizvajalcev na nek način v tem trenutku piše zgodovino, je to...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ima kdo tu izkušnje z nosilci za kolesa? Rad bi našel neko rešitev za prevoz 4 navadnih koles (2 odrasla, 2 malo večji otroški kolesi), pa ne vem kaj naj gledam. Za na kljuko ali za na streho?

CX 60, v kolikor sem uspel prav prebrati ima 100kg nosilnosti na strehi in na kljuki?

Kak predlog? Kaj se bolj splača, kaj je bolj varno in ugodno?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.