Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Jest napisal:

Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno ;) 

Lahko,da ima sistem toplotne črpalke kot jo imajo električni avti.....🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Alex napisal:

Je pa na cestah po Italiji videti zelo malo cx60. Danes sem videl eno nizozemsko, ki je vlekla prikolico. 

To je pa vse. Zanimivo. 🤔

Sam mislim, da sem do sedaj vse skupaj videl 4x na cesti pri nas, v tujini še ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko spremljam nemske forume, jih veliko vzame CX-60 ravno zaradi vleke prikolice, ker ima najvecjo dovoljeno maso prikolice homoglorirano za 2,5 tone ... CX-5 recimo ima samo 1,5 tone ... 

pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

V zvezi s prikolico in to, se jaz nagibam k ateci emoji16.png

 

Ali je se vedno Juresova na voljo? Se ni dobil novega avta?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo. 

Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo. 

Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora :)

Kok rabiš ti za prikolico teže? A dejansko prevažaš vsako zimo domov-krk?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne, peljemo jo s seboj ko pač gremo , recimo zdele spet naslednji teden malo na Krk 🙂 Za 1 teden, potem domov in potem proti koncu julija spet v dalmacijo :)

 

Jaz samo gledamo da nisem čez 3500kg, vsaj po papirjih. Dejansko sem potem čez ... ampak to je druga zgodba. Pri zdajšnji kombinaciji imam fore lih ene 50kg do 3.5t :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Ko spremljam nemske forume, jih veliko vzame CX-60 ravno zaradi vleke prikolice, ker ima najvecjo dovoljeno maso prikolice homoglorirano za 2,5 tone ... CX-5 recimo ima samo 1,5 tone ... 

 

Ali je se vedno Juresova na voljo? Se ni dobil novega avta?

Ta cx 60 je z lahkoto vlekla veliko prikolico  v  14% klanec v Dolomitih. Vsaj tako je zgledalo, da nima nobenih problemov. Jaz bi jo vzel takoj, če bi moral teglit prikolico na hrvaško.

Na srečo mi tega bi treba. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
pred 20 urami je Bini napisal:

@Jest, kaj počneš na Norveškem🤔😉

IMG_20230712_102600.jpg

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl...

 

Kaj možakar tu počne?

Mislim, dobro, ja, stoji na neki črpalki in se ukvarja s točilnim avtomatom. Ampak, če dobro pogledate, nad zadnjo desno gumo je pokrovček - najbrž pokrov rezervoarja. In ta je zaprt. Poleg tega, da je na drugi strani kot točilni avtomat...

 

Ali pa imajo Mazde po novem odprtino za tankanje kar na obeh straneh?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Slivka napisal:

Ali pa imajo Mazde po novem odprtino za tankanje kar na obeh straneh?

 

 

Tako je... PHEV (prikljucni hibrid) ima na desni strani vratica za priklop kabla za polnjenje z elektriko, na levi strani pa odprtino za tocenje bencina ... 

 

image.png image.jpeg

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni pa leva :P ... Tankam enkrat na mesec... ali pa se manj ... :D

 

Prej sem s CX-5 tankal vsaj dvakrat na mesec... vcasih celo trikrat... Pa ima pomoje CX-60 PHEV manjsi  rezervoar... Tankam ponavadi kmalu po tem, ko se prizge lucka in pri CX-60 gre notri v povprecju slabih 40 litrov ... Pri CX-5 sem tankal ponavadi med 45 in 48 litrov ... 

 

V tehnicnih specifikacijah pise, da ima CX-60 PHEV 50 litrov velik rezervoar ... CX-5 G194 pa ima menda 58 litrov ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.