Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Ta števec nekaj narobe kaže,da sem šele na 3 mestu.....😜 😃😂🤣

Joj kak mir je ko ni nobenih objav v 'kovid-cepilni temi,se vidi,da so eni na dopustih in uživajo v bivši Jugi....👌

Saj pravim. Zopet je kot prej. V bistvu smo sedaj kar nekako pozabili nanjo. In je mir. 😊

 

 

 

Napisano
dne 29. 12. 2021 ob 14:47 je Alex napisal:

Saj pravim. Zopet je kot prej. V bistvu smo sedaj kar nekako pozabili nanjo. In je mir. 😊

 

 

Upam, da tako tut ostane 💪

Napisano

Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...

Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.

Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske".  S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.

 

Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.

 

Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske".  S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.

 

Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.

 

Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.

Saj sva v bistvu naredila kar nekaj kilometrov po predpisih prav zaradi tega, da vidimo, koliko v bistvu pije pri normalni vožnji. Prej sva resetirala števec porabe. 

In kakor sem napisal, pri  umirjeni vožnji 120/ uro je imel porabo nekje 5,6-5,7 in pri avtocestnih 130 nekje 6,5 ali malo več. To je čisto v redu poraba po moje. 

Je pa potem ubil boga v njem in je bila končna poraba na cilju 8,1/100. 🤪💪

 

 

Napisano

Jah, tudi s pk moraš včasih skočit. Na ac v klanec dela na polno recimo. Take porabe brez pk ne moreš imeti. Recimo, s pk se mi recimo ob takih pogojih tudi pasivno kurijo saje v dpf filtru.

O temperaturah olja,vode in menjalnika pa raje ne bom, tam se pomoje še najbolj vidi kako "trdo" avto gara.

Tako je moje opažanje

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Pk pa skočit nekako ne paše v istem stavku 🤪 . Sicer ne vem kako folk vozi ampak jaz bolj po občutku, kolk maksimalno avto zmore. Ne vem če sem 2x do zdaj pohodil do konca na silo in želel, da se bo nekaj zgodilo. Se pravi, ne tišim do konca v upanju, da sej bo pa šlo, ker takrat veselo dimi - sicer se to ne vidi zaradi DPF-ja ampak pri pogostosti regeneracij se pa pozna.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

 

Večino časa se ne obremenjujem, sem pa res v teh 30.000 km 2x opazil, da se ravno izvaja, pa sem naredil še 2-3km, da se je dokončala predno sem parkiral. Pač bolj slučajno, ker ko enkrat avto poznaš slišiš tudi malenkostno drugačen zvok motorja, ko se regeneracija izvaja. Tako, da ni glih obremenjevanje ni pa tudi, da bi mi bilo čist vseeno, ampak dokler to ne vpliva na stres al pa na neko obveznost mi pač ne kroji življenja.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

Evo me :D Na začetku sm še pogledu zdej pa že dolgo časa ne več, pomoje jih dosti tudi prekinem

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

Do enga tedna nazaj nism vedel kaj to je, ro je delo avta da misli,moje je da vozim in tankam🤣

Napisano

Jaz sem sklenil, da po novem letu ne gledam več ne porabe, niti me ne briga, koliko regeneracij in na koliko kilometrov bo delala ne koliko kilometrov sem naredil. Ko bo prazen tank, bom tankal.

V bistvu ton počnem že kaka dva tedna in je prav lep filing. 😊 

 

 

Napisano

Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌

Napisano
pred 13 minutami je binel napisal:

Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌

Itak sem ti že povedal zadnjič, da si dirkač. 😊Ne trpiš  bmw- jev in audijev pred sabo. 🤪

 

 

Napisano
dne 1. 1. 2022 ob 20:49 je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

 

Js 😂

 

Evo poraba do Zagreba in nazaj (240km)

 

IMG_20220102_202741.thumb.jpg.6602b2170839a824ee574af626851146.jpg

Napisano

A nismo težave z injektorji že zdavnaj reševali za Metabond Megasel in Megalene, odvisno od vrste goriva. 

Verjemite, da je to najcenejša varianta "popravila" motorjev s povečano porabo goriva, pod pogojem, da vse ostalo za delovanjem motorja "štima". 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
pred 24 minutami je Sirius napisal:

A nismo težave z injektorji že zdavnaj reševali za Metabond Megasel in Megalene, odvisno od vrste goriva. 

Verjemite, da je to najcenejša varianta "popravila" motorjev s povečano porabo goriva, pod pogojem, da vse ostalo za delovanjem motorja "štima". 

O, kje si se pa ti skrival? 😊

 

 

Napisano

Če je tale Metabond aditiv res tolk huda zadeva, zakaj potem tega kar vsi ne dolivamo? Stane cca 20€, za cca 10 tankov goriva. Ni nek strošek spet ane, zakaj potem tega ne dajejo vsi v avtomobile? Če vas je tuki par gor, ki to nalivate redno ga takoj vzamem. Mislm... zadeva izboljša VSE, glede na navedbe na njihovi spletni strani.
Očitno ti vse prečisti, izboljša izgorevanje, poveča moč, pomanjša porabo, poveča oktane... evo, pa še 100 oktanski bencin vržem čez to... 😅

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa to je 10x tolk dela kot s cevko.    Razen, če si mora kazen naložit za napako pa mora kot pokoro nekoliko dodatno trpet. Če ja, pol pa ta ideja... držiš, špricanje na šipo da sprazni vse, pa še eno rundo s čisto vodo. Upaš, da ne pregreješ motorček, ker če crkne je to dodatna finančna pokora. Pol oreng še šipe spucaš z alkoholom, da se razmastijo. Daš notri vitrex in si ready to go.
    • Začnejo se dogajati zanimive zadeve pri teh Thinkbookih. BSOD pa ni krivo recimo pregrevanje al pa da bi bilo kaj zamašeno od prahu. Daš winse še enkrat gor pa se zadeva ponovi in to na clean mašinah, Potem nerazložljiva ugašanja brez razloga. Izgleda, da komponente na plati niso glih prvi razred in odpovedujejo poslušnost.    Sej ne da je tri leta meja k kar vsem crkne, ampak takrat nekje se začne. In od teh 100 ThinkBookov, ki so bli kupljeni leta 2021 nimamo niti enega več v uporabi. Vse smo morali menjat.   Drugače pa ja, baterije so vedno problem, sploh pri tistih uporabnikih, ki imajo mašine skos na polnilcih oziroma dockih. Potem pridejo raznorazne težave s tipkovnicam (dostikrat polito), potem USB-c priključki, ker uporabniki vlečejo ven te kable pod vsemi mogočimi koti. Sledijo mašine, k crknejo čist, pa uničeni zasloni, ko vmes kdo kaj pripre pa ga vrže po tleh, pa ga z avtom povozi. Pa LAN priključki, celo kak HDMI crkne.    Tko kot sem napisal... za polovico sranja so krivi uporabniki sami. Kle bi se lahk reklo "nije žvaka za seljaka".    
    • Sprednja guma dol. Odstranis kolotek in ven potegnes motorcek in se bo cel "vitrex" zlil ven. Motorcek je notri samo preko tesnila.
    • In kaj crkne po treh oz. petih letih? Integrirana grafika ? A slucajno mislis baterijo?
    • Ma, ti si nova Baba Vanga... 🤣 Končno se je v nekom reinkarnirala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.