Skoči na vsebino

Gretje zadnjega stekla

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Živjo,

vprašal bi glede omenjene zadeve in sicer kako je v primeru da je zadeva neprestano prižgana, saj je zadnjih par mesecev res nepogrešljiva predvsem zjutraj in zvečer, v zadnjih dneh pa res celi dan. Ker se res veliko vozim naokoli in imam zadevo jasno stalno prižgano mi nekateri pravijo da je to res nepotrebno oziroma nepriporočljivo čes da je zadeva ogromen porabnik in da s tem praznim akumulator ter ga obremenjujem. Mar je to res?
Danes sem se recimo peljal na relaciji Kočevje-Maribor in zadeva je odlično opravljala svoje delo, saj bi imel res zarošeno zadnje steklo in ogledala, da o tem kako pride zadeva prav ko nas je več v vozilu.

Kakšna so kaj vaša priporočila in izkušnje?

Hvala za pomoč in nasvete

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Uporabljaj zraven klimatsko napravo in se ti bo vse odrosilo! Grelci so namenjeni predvsem za odledenitev stekel in ogledal,tako jaz delam in se mi ne rosijo.😊

Napisano

Hm.... Jaz prižgem gretje šipe in ogledal zjutraj,da se vse skupaj odrosi z zunanje strani (potem se itak samo izklopi,ali pa že prej sam izklopim). Mogoče kdaj med vožnjo vklopom,ko mi meče vodo na ogledala (dež ) . 

 

Da bi praznilo AK; med vožnjo mu ne bo hudega:) ampak saj veš; če neka stvar laufa 4h vsak dan namesto 10' bo verjetno prej crknila :)

 

Raje prizgi klimo če se ti rosi , oziroma poglej če ti kje vlaga nagaja v avtu (mokri tepihi?).

Napisano

Jaz imam tudi vedno klimo na avtomatiko ... in gretje zadnjega stekla (in ogledal) prizgem redko... ponavadi samo, ko speljem... potem se pa itak samo ugasne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

 

Saj ti grelniki šip, ogledal, volana, sedežev menda niso za okras?

 

Akumulator je zalogovnik elektrike. Nujno je potreben za električne naprave (ključavnice, alarm, računalnik, zagon motorja), kadar motor ne dela.

Kasneje se elektrika iz akumulatorja nadomesti z elektriko iz vrtečega alternatorja (generatorja elektrike), ki ga poganja motor - iz njega alternator dobiva mehansko energijo in jo pretvarja v električno. Alternator med delovanjem načeloma pokriva vse električne potrebe za delovanje avta in še več, zraven še polni delno izpraznjen akumulator (zaradi zagona). 

 

Če bi bilo kaj narobe s tvojim načinom uporabe (prevelika obremenitev električnega sistema), bi kmalu zasvetila kakšna lučka zaradi nizke napetosti sistema (preveč prazen akumulator in hkrati preobremenjen alternator), crknila kakšna zaščitna varovalka ali pa zjutraj avto ne bi več vžgal. Po mojem je skrb čisto odveč - za to so poskrbeli Mazda inženirji, kot na primer tudi za čist izpuh pri dizlih, vzdržljiva zložljiva vzratna ogledala, itd.. 😁 

 

 

 

Evo ena prava šolska razlaga....👌😊

Popravljeno od Bini
Napisano

Verjetno ima itak termostat, da se periodično izklaplja tako kot gretje volana.

 

Jaz prižgem za par minut in potem ugasnem, drugače pa klima na auto in nimam težav.

Napisano

Hvala za omenjene odgovore oziroma poste, tepihi niso mokri, tesnila so uredu, ampak vlažno ozračje naredi svoje. 

Žal nimam avtomatskega izklapljanja omenjenega grelca, je pa res da ga ugasnem ob ugašanju oziroma ustavitvi vozila ter ne štartam z omenjenim oziroma zadevo vklopim tako kot luči cca. 10-20s po zagonu da ne obremenjujem štarterja in akumulatorja. Med vožnjo se pa jasno zadeva polni in ne vidim težav. Jasno občasno prižgem tudi klimo, ampak to le ko temperatura motorja preseže malo čez 50*C ker takrat začne šele zares delovati. 

Drugače pa tudi redno prezračim kabino tako da je čim manj vlage notri ter imam ločene tepihe za leto in zimo.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Omenjeno gretje oziroma odroševanje stekla mi je prišlo v teh dneh zelo prav ko se nas je peljalo več v vozilu (5) saj se le-to zarosi zaradi dihanja in ostalega povezanega s tem tako da sem omenjeno kombiniral tudi s klimatsko napravo in zadeva je sproti odroševala in stekla in ogledala ob primerni temperaturi.

Prav pa pride tudi ko se na zadnjem steklu in ogledalih nabere ivje in ostala svinjarija katero zelo dobro odstrani, ampak drugače jo pa temeljito odstranim ob prvem pranju.

 

Napisano (urejeno)

Danes zjutraj pa mi je zadeva prišla tudi prav, ko sem bil na obisku v hribovskih vaseh kjer je precej vlažen (gorski) zrak. 

Par minut višinske razlike in nekaj urno parkiranje ob obisku so avto precej zarosili. Ko sem se pa vračal nazaj sem vklopil omenjeno in opazil da imam časovni rele za dobrih 30 minut in potem sem zadevo ponovno vklopil da sem spravil ven vso vlago ter odrosil zadnje steklo in ogledala, s pomočjo klime pa tudi ostala stekla. 

79437730554491280.jpg

 

Škoda je ker nimajo še vsi razen Forda, Mazde in LandRover-ja tudi funkcijo odroševanja/ogrevanje prednjega vetrobranskega stekla, Subaruji in nova Lada Niva pa imata tudi funkcijo odtaljevanja brisalcev.

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Po tej sliki sodec vsaj vidis, da ti dela komplet ogrevanje zadnje sipe (ni nikjer zicka pretrgana).

Napisano
pred 28 minutami je Scr3am napisal:

Po tej sliki sodec vsaj vidis, da ti dela komplet ogrevanje zadnje sipe (ni nikjer zicka pretrgana).

😂😂😂

Napisano

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

To, da včasih med bloki v Trstu izgubi signal, sem opazil. Toda v tem primeru? 😊Moram jutri zjutraj probati na moji. 

 

 

Napisano

FM dela normalno, dam DAB se mi ofarba sivo (ne belo), kot da bi bil slab signal. 

Napisano

Meni na letniku 13 radio ne dela...oziroma noro hrešči, ko prižgem gretje zadnje šipe... Na 04, 08 in 09 letniku teh problemov ni. 

Napisano

Enkrat sem nekje zasledil, da se je nekdo že pritoževal na nekem tujem forumu in da gre za serijsko napako. Ne vem pa kje sem to našel.

33112_1.png

Napisano
WWW.BRISKODA.NET

Anyone else experienced this? I noticed today that when activating the rear window heater, the DAB radio went silent immediately. Came back when I turned the heater off. Leaving the heater on, the signal slowly...

 

Napisano
pred 23 urami je Hixxy napisal:

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

Meni je na 2016 CX-3 ob vklopljenem zadnjem brisalcu metalo ven DAB signal.

 

Na 6ki zaenkrat nisem opazil nič posebnega, se mi pa zdi kvalitetnejši sprejem signala - tudi na več mestih lovi DAB, kjer CX-3 ni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni na CX-5 zelo slabo lovi DAB, ko je grdo vreme mi po Mariboru preklaplja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 23 minutami je mazdaman napisal:

Meni na CX-5 zelo slabo lovi DAB, ko je grdo vreme mi po Mariboru preklaplja.

Kupi si avto.....😁

Meni na cx30 dela DAB u nulo četudi so vsi grelci vklopljeni; zadnje steklo,ogledala sedeži in volan....😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.