Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je mazda gh napisal:

Uglavnem auto bom prodajal, če koga zanima..veste vse kaj je blo delano na njem..imam vse racune tako da ponudbe kar v ZS ;) švercerji obvoz, ker zastonj ga ne dam

Škoda za tako izkušnjo, srečno pri prodaji in nakupu novega....ampak se strinjam, da ko/če enkrat izgubiš zaupanje je verjetno najbolje da prodaš....in upaš da bo z naslednjim vse ok

Napisano
pred 29 minutami je sportman333 napisal:

Škoda za tako izkušnjo, srečno pri prodaji in nakupu novega....ampak se strinjam, da ko/če enkrat izgubiš zaupanje je verjetno najbolje da prodaš....in upaš da bo z naslednjim vse ok

Zavedam se bo verjetno naslednjemu lastniku dobro sluzil in tudi upam da mu bo, ker drugace bi ga nahitr sestavli ze na zacetku in prodal cimprej ampak  sedaj vem da je ustiman v nulo (usaj kar smo mi delali na njem)..nimam pa vec zivceu in tut denarja mi je zmanjkalo za servisirat ta auto..dovolj je blo uglavnem :)

Napisano

Dobro prodaj, zdaj ko vse deluje bo hitro prodan.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...

Sem bil pred dnevi v družbi večih mehanikov. Sem omenil tole zgodbo z regulatorji in so se samo čudili.

 

Razdiranje in sestavljanje motorja je verjetno problematično, tile regulatorji pa bi ugibal, so posledica tega.😉

Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Premisli. Če bom sam kupoval še kdaj dizla, bom kupil nemca, če bencinarja, pa japonca.

dizlov, kmalu ne bo več, tako da boš ostal na japoncih :)

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz takšnega avta, ki je bil ves prešraufan, zagotovo ne bi kupil. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Alex napisal:

Jaz takšnega avta, ki je bil ves prešraufan, zagotovo ne bi kupil.

Zato pa je moj nasvet @mazda gh, naj ne piše v oglas, kaj vse je bilo zamenjano. Ker to kupce odvrača. Če pa slučajno sami vprašajo, potem pa tudi ne skrivat oziroma lagat, ker te 123 dobilo na laži.  😉

 

Za mojega dizla se je odločil človek zaradi (še vedno 😮) dobrega imena znamke Mazda. V smislu "bom sedaj po kalvariji z nemško znamko kupil Mazdo, da bom imel mir, ker so znani kot dobri avti". 🤭

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Zato pa je moj nasvet @mazda gh, naj ne piše v oglas, kaj vse je bilo zamenjano. Ker to kupce odvrača. Če pa slučajno sami vprašajo, potem pa tudi ne skrivat oziroma lagat, ker te 123 dobilo na laži.  😉

 

Za mojega dizla se je odločil človek zaradi (še vedno 😮) dobrega imena znamke Mazda. V smislu "bom sedaj po kalvariji z nemško znamko kupil Mazdo, da bom imel mir, ker so znani kot dobri avti". 🤭

Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v  nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih  in magnezijeih  odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov  razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno  kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto. 

In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊

 

 

Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v  nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih  in magnezijeih  odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov  razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno  kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto. 

In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano

Je pa v bistvu to res hecno, da ne zrihtajo. Očitno ni interesa al kaj vem.  Jaz sem zrihtal tako, da sem mal odprl spucal im prešprical vse, je pa res da tudi ne uporabljam zlaganja spet toliko.

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je NevLado napisal:

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

To je še najmanj. Pri škodi oktaviji RS crkujejo serijsko volani. Jih je potrebno komet zame zamenjati. 😊Dokler je v garanciji je v redu, potem pa.... 😬

pred 26 minutami je NevLado napisal:

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

To so komponente kakih dobaviteljev

Tu škripa kontrola. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

To je še najmanj. Pri škodi oktaviji RS crkujejo serijsko volani. Jih je potrebno komet zame zamenjati. 😊Dokler je v garanciji je v redu, potem pa.... 😬

To so komponente kakih dobaviteljev

Tu škripa kontrola. 

Pri Mercedesih dizel baje crkujejo senzorji okrog AdBlue zadev ...

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Pri Mercedesih dizel baje crkujejo senzorji okrog AdBlue zadev ...

 

Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Slivka napisal:

 

Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...

Ga še najdeš kje. Pri nas ga ima en možakar. Kadar se za njim vozim lačen ratam, ker diši po krompirčku zadaj .

Popravljeno od FuManchu
  • Haha 3
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Slivka napisal:

Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...

To mi je povedal mehanik, ki šravfa Mercedese na pooblaščenem servisu. Torej ima kar nekaj proizvajalcev težave s temi novodobnimi očiščevalnimi sistemi.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

Ga še najdeš kje. Pri nas ga ima en možakar. Kadar se za njim vozim lačen ratam, ker diši po krompirčku zadaj .

 

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Tunizijska princesa. Ne verjameš? Nič hudega, tudi jaz tebi ne...

 

Za njim se čisto nič ne voha ne po krompirčku ne po ribah ne po pohančkih ne po nobeni hrani. Vem iz prve roke. No, iz prvega nosu...

 

Ampak to je čisto druga tema...

Napisano (urejeno)

To je pač novodobna realnost...ekološki davek je terjal svoje, počasi gre še vse na štrom in bo še slabše..Tukaj bomo omejeni še z max hitrostjo na 140kmh..

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Tunizijska princesa. Ne verjameš? Nič hudega, tudi jaz tebi ne...

 

Za njim se čisto nič ne voha ne po krompirčku ne po ribah ne po pohančkih ne po nobeni hrani. Vem iz prve roke. No, iz prvega nosu...

 

Ampak to je čisto druga tema...

Torej pozdravljena princesa Tunizije 🤣

  • Haha 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Jaz tud verjamem, da je Slivka res Tunizijska princesa. 🤡

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.