Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

 

Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?

 

Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam. :( 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ko sem par let nazaj pisal, da je bencinar dosti boljša izbira in da je z njim dosti manj stroškov ste me debelo gledali in sem bil čuden. Ni problemov z dpfji, šobami, ketnami, zabitimi siti, turbinami itd.. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Alex napisal:

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 33 minutami je Shrek napisal:

Tudi če ni tako redno vzdrževanje...lahko par dni zamudiš servis...

Kaj si hotel s tem povedat? Da pri bencinarju ni panike, če zamudiš par dni s servisom?

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

pred 30 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?

 

Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam. :( 

Sej so bli novi lezaji 😉 

Napisano
pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Sej so bli novi lezaji 😉 

Potem mora bit kaj drugega narobe. Ali pa ni bilo prav sestavljeno. 🤔

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Potem mora bit kaj drugega narobe. Ali pa ni bilo prav sestavljeno. 🤔

 

Dvomm da je blo narobe sestavljeno, ker ta člouk dela tuninge na "luksuznih" avtih in je prevec pedanten da bi narobe sestavu..nevem..usakmu se lhk zgodi ampak močno dvomm..

Jbg pač imam srečo s tem autom..tut za prejsno generacijo so mi nekateri jokali,da je v kurcu itd.ampak jst sm biu zadovoln z njo dokler je nisem pri 300.000km prodal..brez okvar vozila 11 let..

 

Povedal sem pač svojo izkušnjo in mogoče s tem komu prihranim kej cajta,dnarja in sploh živcu 😉

Popravljeno od mazda gh
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Jebat ga, tudi sam sem moral biti v stiku z anticepilci in poslušati njihove neumnosti. In trpeti zaradi njihove brezbrižnosti. Tako je. Enkrat teče zajec, drugič lovec. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Popravljeno od Alex
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Nikoli nisem kadil. Mogoče me zato še bolj moti smrad iz avtov ali dimnikov. Ko bi ljudje vedeli, kolk je to strupeno. Potem se pa obremenjujejo s 5G (omrežjem 5-te generacije). 🙃 

Napisano

....al pa z listnimi zavijači in koloradskimi hrošči. :nevem:

 

... ja, sej se igramo igro kdo napiše najbolj nepovezano trditev? 😜

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je mazda gh napisal:

Sej so bli novi lezaj

Da  niso slučajno drsniki,ker ležajev pri verigi nisem še videl pa grem čez 2 leti v penzijo tako da sem se vsega nagledal

Napisano
pred 3 urami je Brane napisal:

Da  niso slučajno drsniki,ker ležajev pri verigi nisem še videl pa grem čez 2 leti v penzijo tako da sem se vsega nagledal

Tm kjer so zabniki..odmične..tisti ležaji..ne uprašaj točno kje ker se tulk ne razumem v to

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Haha ma res to je že črni humor kar mi dela ta japonska škatla..nazadnje mi je pelko reku da je sla spet ketna..ok narocimo novo in med cakanjem ketne ugotovi mehanik da je počen..ja POČEN četrti bat??? pri sorniku na eni strani..ok zrihtamo to..tko da ni bla ketna nc kriva...in sedaj..wola začne cvilit vztrajnik...haha to je pa že višek res

  • Začuden 2
  • Zmeden 2
  • Žalosten 2
Napisano

Najšibkejši člen je trenutno vztrajnik. 

Ko boš zamenjal vztrajnik pa poročaj, kako in kaj. Ko boš pa vse zrihtal pa prodaj😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Najšibkejši člen je trenutno vztrajnik. 

Ko boš zamenjal vztrajnik pa poročaj, kako in kaj. Ko boš pa vse zrihtal pa prodaj😁

Ne bom menjou nc vec..nej cvili boli me kurac za ta jajca res..nimam vec dnarja..ne volje..ne ziucu..pa nej vse skp zariba ce jo je volja..

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Napisano (urejeno)

To so bili problemi ze pred tvojim nakupom... Vprasanje kaj se je delalo s tem avtom, ker to pac ni normalno.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Drugače pa dual mass je pač potrošni material. Žal.

Pa super, da ste našli defekt, ker bi se lahko res samo v krogu sukal še mesece.

 

Poznam Audije A4, ki so na 80k odletili.

 

Na Mondeotu v žlahti pri 120k. Res pa da je bil šofer zelo agresiven.

  • 2 leti kasneje...
Napisano
dne 16. 3. 2022 ob 13:27 je mazda gh napisal:

Blok je dal dol in je motor poln vode..vse je črno notri..verjetno bi v kratkem zaribal..

Na spodnji sliki je na levi strani glava pocena kar konkretno

IMG_20220316_075849.jpg

IMG_20220316_132701.jpg

Podobno situacijo ima kolega na dizlu 2.2. Skyactiv, le da ni opaziti, da bi mu antifriz izginjal tako kot je tebi, ampak ga iz hladilnika potiska v raztezno posodo, ne vzame ga pa nazaj. Posledično mu ob nafilanju raztezne prične iztekati med vožnjo skozi tisto cevko, namenjenu odtekanju.

 

Bojda bi naj za to prav tako bila kriva počena glava in je tudi prejel informacijo, da je to znana hiba teh motorjev. 

 

Zdaj glede na tvoj (osamljen) primer tukaj na forumu me čudi, da bi za to lahko bila kriva samo glava - on sicer upa, da bi crkno termostat ali pa zapikal čep na hladilniku (da morda ne bi več spustil povratno tekočine v hladilnik). Je pa nesmiselno menjavat vse drugo, če je morda res kriva glava... Se da to še kako potrditi, razen da se razšraufa pol avta?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.