Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni forumasi. Imam problem z mojo mazdo in antifrizom, ker cudezno zginja cca. 1l antifriza na 2000km.

Mazda je letnik 2016, 2.2 diesel 150. 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...ma vse in nikjer ne pusca ampak antifriz gre. Pelje se normalno..nc ne cuka al pa karkol, segreje se normalno,olje je cisto hrez vode vmes..nevem.

Aja avto ima pa 150.000km.

 

Se kdo imel tak problem? Ali oa mogoče ve kaj bi blo? Jutri ga sicer oelje mehanik,k enmu znancu na uradni servis in ce oni ne vedo ootem pa res nevem vec kaj nardit.

 

LP

 

Napisano

To nekje pušča pri napeljavi za gretje kabine. Liter na 2000km pomeni, da so to bolj posamezne kapljice in verjetno se lepo samo posušijo zato se ne vidi kje pušča.

33112_1.png

Napisano

Človek lepo, večkrat pove, da ni antifriza v olju. Kolikokrat ga boste še to vprašali? 🤔

 

 

Napisano

Uglavnem drugo mnenje je blo od Pelkota..sicer samo prek telefona..da je tesnilo glave, od tretjega je mnenje da je mogoce samo ena skrita cevka al hladilnik intercolerja al pa pac tesnilo glave.

Tako da gre v ponedeljek avto spet do mehanika 😕

Napisano

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

Napisano
pred 8 urami je Scr3am napisal:

Pa to sm reku.

Ja ampak avto ne kadi in olje je cisto.

Tudi rumenkast pokrovcek ni.

Pred eno uro je Slivka napisal:

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

Danes bom se to preveril in da vidmo kaj bo

Napisano

Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.

Napisano

No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.

Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

To so te zgodbe, pri katerih grem sam kar v zamenjavo avta, ker je hitreje in morda tudi ceneje, sploh če všteješ svoj čas in živce. Je pa pri rabljenih velika verjetnost, da ga že kupiš s neko tako zoprno napako.😔

Znanec je pred kratkim prodal avto s ponavljajočo težavo na avtomatskem menjalniku, drugi s težavo na ABS enoti ...

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

pred 35 minutami je svadreb napisal:

Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ta prodajalec je bil pošten:

 

:whatever:

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Sej gre jutri spet..je biu ze dvakrat in ni ugotovu..sedaj gre k tretjemu:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.