Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Napisano
pred 47 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Lepša beseda za skaj.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.

 

To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 minutami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Definitivno je, da se zadnja kolesa, tudi če je vse izklopljeno, ne vrtijo enako lahko, kot če zadnjega pogona ni. So polosovine in ostale zadeve... Poleg tega, je milijon senzorjev. 

Vsak sam ve, kaj rabi. Sam si ne znam predstavljat, da bi se ob normalni vožnji varneje peljal s 4x4. 

Drugo so tekmovalne zadeve in ovinkasti klanci. 

Napisano
pred 41 minutami je Tilen5 napisal:

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

Kje pa bodo sirote uboge solatožerci imeli moč teči za mano🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.
 
To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.
Pač, naslednje sezono daš zadnje spredaj, govorim za fwd. In imaš enakomerno obrabljene po 2 sezonah recimo, pri awd pa po eni.
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

Sej ga lahko kupiš, zakaj ne. Velik hodiš po dolomitih pozimi, ti zna prav priti, kaj a drugače pa ketne gor daješ? 😉

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem gledal na FURS strani kaj se šteje za novo vozilo in piše:

 

"Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov."

 

A jaz to pravilno razumem, da morata biti izpolnjena oba pogoja, da se vozilo šteje, da ni več novo, torej:

- vozilo mora biti starejše kot 6 mesecev in hkrati

- vozilo mora imeti več kot 6k km

 

Torej četudi je vozilo staro 3 leta in ima npr. samo 4k prevoženih se še vedno šteje kot novo 🤔

 

Napisano (urejeno)

To sem tud našel na FURS strani, torej očitno oba pogoja :

 

3.1 Rabljena prevozna sredstva, za katera je obvezna predložitev obrazca DDV-PPS

 

DDV se v določenih primerih obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva.

 

Za rabljeno prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

-       kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo in

-       s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.

Oba pogoja morata biti kumulativno izpolnjena, da se prevozno sredstvo šteje za rabljeno.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.