Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nisem vedel, da so ti nasi avti namenjeni dirkanju, driftanju, rallyju,… ;) 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 13:46 je Slivka napisal:

 

Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...

Razširi  

Ja sam tisti ne vozijo CX30.

Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 13:51 je g.Wankel napisal:

 

Vaši res ne :D

Razširi  


A konkretno Mazda CX-30, o kateri je govora v tej temi pa? 🤔🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Heh, nisem hotel sprožit kake vojne. :) V petek grem preizkusit avto, X186 motor, oprema GT Plus, edino menjalnik ne vem kateri bo. Pa potem vidimo dalje. :) 

Napisano (urejeno)
  dne 7. 6. 2023 ob 13:36 je ignacij napisal:

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Razširi  

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

  dne 7. 6. 2023 ob 13:36 je ignacij napisal:

 

Razširi  

 

  dne 7. 6. 2023 ob 14:08 je Bosti napisal:

Heh, nisem hotel sprožit kake vojne. :) V petek grem preizkusit avto, X186 motor, oprema GT Plus, edino menjalnik ne vem kateri bo. Pa potem vidimo dalje. :) 

Razširi  

Kar navadi se. Tu gor so najbolj glasni pri komentiranju recimo o Mazdinih dizel motorji tisto, ki dizel motorja niti od daleč niso videli. Pa so pravi "strokovnjaki" o njih. Vse ti bodo našteli. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 14:13 je Alex napisal:

Kar navadi se. Tu gor so najbolj glasni pri komentiranju recimo o Mazdinih dizel motorji tisto, ki dizel motorja niti od daleč niso videli. Pa so pravi "strokovnjaki" o njih. Vse ti bodo našteli. 😉

Razširi  


In ti to pravis nekomu, ki je odgovoren za nastanek tega foruma? 🤪

 

Ravno tako, kot si ti ENKRAT probal STARI 2,5 motor, sem jaz tudi probal X186… Zakaj imas ti potem po tvoje pravico komentirat o teh motorjih, ostali pa naj ne bi smeli pisati, ce si takega avta ne lastimo? 
 

Pa tako lep mir je bil nekaj casa… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 14:30 je Jest napisal:


In ti to pravis nekomu, ki je odgovoren za nastanek tega foruma? 🤪

 

Ravno tako, kot si ti ENKRAT probal STARI 2,5 motor, sem jaz tudi probal X186… Zakaj imas ti potem po tvoje pravico komentirat o teh motorjih, ostali pa naj ne bi smeli pisati, ce si takega avta ne lastimo? 
 

Pa tako lep mir je bil nekaj casa… ;) 

Razširi  

Saj tudi v domu upokojencev je lep mir. 😉

 

 

Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 14:13 je Alex napisal:

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

Razširi  

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 15:32 je ignacij napisal:

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

Razširi  

Še enkrat, x 186 je biser tehnologije, to niso moje besede ampak  strokovnjakov, medtem ko je 2.5 zgolj eden izmed mnogih  benzinskih motorjev, ki ni niti prožen, niti hiter, niti varčen. Takih motorjev je malo morje na tržišču. X186 je unikaten, ko je potrebno - bolj poskočen kot 2.5 motor.

Ugotovili smo že, da ima cx30 boljše pospeške, manjšo porabo, je bolj tih. 

Je skratka speči tiger, ki se predrami, ko je potrebno. Dizelco imam, kot verjetno veš, še vedno in je za občasne vožnje, ko rabim velik prtljažnik. Imam pa veliko raje vožnjo s tem motorjem, kakor vožnjo z M6. Če bi bil prepričan, da je ta tvoj 2.5 motor tako superioren bi ga, verjemi, že kupil. Ampak ne. Ni me prepričal niti v eni sami stvari. 

Edino, kar cenim pri njem je to, da je Mazdin motor. 

 

 

Napisano

Uhh kera žolčna debata.....🤣🤣🤣 sam nisem tako dolgo v Mazda svetu, sem pa zato, ker želim bencinarja in da ni neki mlinček (s turbom). Ampak vseeno imam izkušnje in sem si ustvaril svoje mnenje. Kot tuki veste sem imel CX-30,  X186, MT...super avto, lepo se vozi za bencinarja in brez turbine. Pa sem menjal za CX-5, G194, AT. Super vesel, v štartu nameraval kupiti ta avto ampak ok, nisem na izgubi, ker sem vmes vzel CX-30😁

Ročni menjalnik na testih pohvalijo, pravijo, da je zelo natančen in Mazdo hvalijo zaradi tega. Sam sem bil generalno tudi zadovoljen ampak se je meni zatikal. Ne vedno ampak se je. Mene je motilo. Ste mi svetovali menjavo olja ampak to sem delal leta 1997 na Fiat Puntotu... z avtomatikom sem sedaj zadovoljen in mislim, da je zelo primeren za obliko in velikost CX-5. Kateri menjalnik je boljši je stvar okusa ampak za mene in veliko mestne vožnje in speljevanja je primernejši. 

Ja, z nakupom AT na CX-5 sem šel na boljše 😄😄😄 in sem super zadovoljen in vesel....

Moje skromno in nepristransko mnenje!!!

  • Všeč 5
  • Hvala 2
Napisano
  dne 7. 6. 2023 ob 16:27 je Volume napisal:

Uhh kera žolčna debata.....🤣🤣🤣 sam nisem tako dolgo v Mazda svetu, sem pa zato, ker želim bencinarja in da ni neki mlinček (s turbom). Ampak vseeno imam izkušnje in sem si ustvaril svoje mnenje. Kot tuki veste sem imel CX-30,  X186, MT...super avto, lepo se vozi za bencinarja in brez turbine. Pa sem menjal za CX-5, G194, AT. Super vesel, v štartu nameraval kupiti ta avto ampak ok, nisem na izgubi, ker sem vmes vzel CX-30😁

Ročni menjalnik na testih pohvalijo, pravijo, da je zelo natančen in Mazdo hvalijo zaradi tega. Sam sem bil generalno tudi zadovoljen ampak se je meni zatikal. Ne vedno ampak se je. Mene je motilo. Ste mi svetovali menjavo olja ampak to sem delal leta 1997 na Fiat Puntotu... z avtomatikom sem sedaj zadovoljen in mislim, da je zelo primeren za obliko in velikost CX-5. Kateri menjalnik je boljši je stvar okusa ampak za mene in veliko mestne vožnje in speljevanja je primernejši. 

Ja, z nakupom AT na CX-5 sem šel na boljše 😄😄😄 in sem super zadovoljen in vesel....

Moje skromno in nepristransko mnenje!!!

Razširi  

Lepo, da si zadovoljen. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz).

CX-30 X186 AT je občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Popravljeno od akla
  • Všeč 14
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ni všeč 1
Napisano

Taisti je tudi povedal, da se najboljše pelje v CX-5..čakam da tole završi po forumu, ..grem tačas po kokice 😁

Napisano
  dne 8. 6. 2023 ob 11:07 je SpEkTr napisal:

Taisti je tudi povedal, da se najboljše pelje v CX-5..čakam da tole završi po forumu, ..grem tačas po kokice 😁

Razširi  

Bil v šparu, kupil kokice in pir 😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
  dne 8. 6. 2023 ob 10:59 je ignacij napisal:

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

Razširi  

In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.

 

Iz tegale zgoraj napisanega nebi bil tako prepričan.....🤔

Je pa tako cx- 5 razred večji in boljši avto,čeprav ni ravno premium....😁

Bo verjetno potreben kakšen šnopček za tolažbo ne kokice.....😉

 

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 8. 6. 2023 ob 10:24 je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro najbrž precejbpenzionistično. vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz).

CX-30 X186 AT je občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Razširi  

Malce čudno se to bere, da nisi ne prodajalec ne šušmar z avtomobili. 

Deluje mi, kot da imaš veselje  hodit mimo mazda trgovin in preizkušaš vse modele mazd. 😉

Nadalje, zdi se mi, da si z vsakim avtom prevozil zelo malo kilometrov oziroma, da si dobil vsak avto le za par ur na preizkus. 

Tako, da to pisanje nima glih neke strašne teže... Edino, kar si približno prav ugotovil je poraba pri cx 30, ročni menjalnik. Zastareli 2.5 motor si pa najverjetneje vozil zelo desus varianta, kot bi rekel zmaj. 😊

Že samo dejstvo, da si prej vozil golfa pove, da nisi glih nek "nagel" voznik. 

X 30 spada med tišje avte v svojem razredu (je veliko tišji kot 6-ka).Tudi muziko se da pri 130/ uro poslušati lepo na glasnosti 12 (kar je zelo potiho) 

Cx5 sem vozil od Gelipterja,... No ja, sem ga vozil. Tako, da je ta  zapis precej subjektiven oziroma le osebna preferenca.😊

  • Haha 2
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 8. 6. 2023 ob 10:24 je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz). CX-30 X186 ATje občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Razširi  

Dober opis....👌😉

Službeno trenutno vozim,no se še navajam na Passata 110kw in v primerjavi s CX-30 lahko rečem,da mi je slednja uživaška,Passat pa delavec na dolge proge s porabo 5.0 L/100 na prvi prevožen rezervoar nafte. Ima zelo neposrečen menjalnik,ne veš ali bi imel v drugi ali tretji🤔 Računalnik ti svetuje tretjo,avto pa nikamor ne gre saj ima takrat komaj  120 obratov,turbo pa prime na 150 in do tja te že drugi rinejo.....😤 Ja in tako je treba dati v drugo,da kam gre,naprimer čez krožna križišča ....  V višjih prestavah 4,5 je ok šesta je pa uporabna samo na AC...Je tudi malo glasnejši od Mazde a bolj na račun motorja. Moram rečt,da drugače sem kar zadovoljen z njim iz vidika za kak namen ga uporabljam.....🤗😉

@akla kakšno imaš pa porabo pri X186 MT...🤔

Popravljeno od Bini
Napisano

Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Dragi forumaši - sin je vrgel oko na rabljene CX-30. Želi si avtomatika, cena pa malo na 20 kkEUR.  Torej naslednji seznam: Avto.net cx-30 Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira.  Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je.  Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI.  Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen?  
    • dijoporko ma kej neč n zstwpiš,.. ti bom nrisu szi farbico na list papirja,.. sam nje se zjebavt ki ti wprem glavo  
    • Ja "iz".. To je primorščina, bdw. 😉
    • Ne bo. Spredaj imam sedaj že četrto leto in ni sledi o rji. Medtem, ko so bili na moji in od gelipterja že takoj drugo leto ritni (Ate prvovgradni). Že na daleč se jim vidi, da nimajo nobene zaščite. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.