Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 6 urami je Bini napisal:

Jaz  vozim na 1500-2000rpm,ko rabim pa moč in hitrost dam prestavo nižje ,obrati gedo na 2500 potem pa gasa in gre kot hudič.....:ouje:

Po regionaljah vozim z 2000-2500 obrati(100 na uro) Normalno. Pri avtocestni hitrosti 130/uro je pri moji 2500 obratov. 

Tudi sam imam mazdo 6 dizel in cx30 moraš voziti popolnoma drugače. 

Če hočeš hitro prehiteti, vrzi dve brzini nižje (nikakor ne v šesti), obrati ti poskočijo na 3500-4000 obratov in takrat se, vsaj x186, izstreliš mimo. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To rabim naredit res redko, ker tako se mi pa res ne mudi.... 😁😉

Je pa čisto res, da v višjih obratih tam pri 4000 obratov, ko ima največji navor gre bolje kot vsak dizel in še lepše poje'.... 😉👍 

Si že šel kdaj do blokade z tem X186.... 🤔

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

To rabim naredit res redko, ker tako se mi pa res ne mudi.... 😁😉

Je pa čisto res, da v višjih obratih tam pri 4000 obratov, ko ima največji navor gre bolje kot vsak dizel in še lepše poje'.... 😉👍 

Si že šel kdaj do blokade z tem X186.... 🤔

Ja. V drugi 125,v tretji 140...😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je MPero napisal:

Da izkoristim tole temo.

2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...

Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.

V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.

Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.

Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".

A je X186 res toliko boljsa masina od G150?

 

Minimalno. Fora je sam ta, da je G150 zaklenjen do 4 tisoč obratov in je isto, kot da bi vozil G122...če hočeš pospešek, ga moraš nabit v obrate. V četrto in gasa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je NevLado napisal:

Minimalno. Fora je sam ta, da je G150 zaklenjen do 4 tisoč obratov in je isto, kot da bi vozil G122...če hočeš pospešek, ga moraš nabit v obrate. V četrto in gasa

Ja skoraj imaš prav z razliko, da je 122 zaklenjena od 4000 obratov naprej 150 pa ne. Do 4000 grejo zato obe približno isto....👍😉

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če hočeš konje, ki so oglaševani na papirju jih imaš le od 5300-6100 obratov. In le v tem območju boš izkoriščal vse kar motor premore.

 

Pri 3000 obratih ima komaj 85KM in je pač nepremičnina za tole težo. Pri 4000 je nekje 120KM in po moje je to minimum, da še občutiš neko moč, drugač pa za maks pospeške 5000-6000 jurjev obratov - ni druge. Jebat ga, to ni turbo dizel, da se lahko lagano z vso močjo voziš že pri 2500 obratih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

To rabim naredit res redko, ker tako se mi pa res ne mudi.... 😁😉

Je pa čisto res, da v višjih obratih tam pri 4000 obratov, ko ima največji navor gre bolje kot vsak dizel in še lepše poje'.... 😉👍 

Si že šel kdaj do blokade z tem X186.... 🤔

 

Ne rabiš do blokade, ker pri 6100-6200 ti navor in moč že padata. Pa tudi 4000 si tam nekje pri 135KM, kar je manj kot 150KM dizel pri teh obratih. Boš moral kr preko 4500 ali pa raje 5000 da se bodo konji res prebudili.

pred 7 urami je Alex napisal:

Ja. V drugi 125,v tretji 140...😊

 

Tole si nekaj slabo gledal, ker pri ročnem je v drugi blokada pri 107km/h, tretja pa pri 150km/h

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Bini napisal:

Jaz  vozim na 1500-2000rpm,ko rabim pa moč in hitrost dam prestavo nižje ,obrati gedo na 2500 potem pa gasa in gre kot hudič.....:ouje:

Ti to nas mal hecaš, a je tako. Pri 1500 obratih v 6. prestavi gre 70km/h in razvije ubogih 36KM. Pri 2000 pa 56KM. Pri 2500 pa 75KM. Je pa res, da ne vem kaj zate pomen, da gre k hudič. :nevem: Jaz k grem z biciklom 50-60km/h mam tud občutrk, da sem najmanj na 600 kubičnem Kawasakiju.😜

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če direktno primerjam vožnjo dizelske mazde 6 s CX30, imam vedno občutek, da grem z dizelco hitreje, ker vseeno turbo bolj vleče. Ko pa pogledam na števec, pa vidim, da je cx30 hitrejša. 

Je pa res, da moraš bolj vleči v obrate cx30, ker je atmosferc. Ko se navadiš na ta stil vožnje, je vsaj meni, cx30 bolj prijetna za vožnjo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boss napisal:

Ti to nas mal hecaš, a je tako. Pri 1500 obratih v 6. prestavi gre 70km/h in razvije ubogih 36KM. Pri 2000 pa 56KM. Pri 2500 pa 75KM. Je pa res, da ne vem kaj zate pomen, da gre k hudič. :nevem: Jaz k grem z biciklom 50-60km/h mam tud občutrk, da sem najmanj na 600 kubičnem Kawasakiju.😜

Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je MPero napisal:

Da izkoristim tole temo.

2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...

Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.

V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.

Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.

Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".

A je X186 res toliko boljsa masina od G150?

 

Prvo kot prvo, če je avto nov, boš moral prevoziti dobrih 10.000 kilometrov, da se motor uteče. Ko je avto še nov je res anemičen in po utekanju postane občutno bolj poskočen in po zmogljivostih po mojem mnenju, ne zaostaja prav dosti za x186.

Se boš pa pri tem avtomobilu moral pri prehitevanju navaditi prestavljati vsaj dve-tri prestave navzdol in bo moči za prehitevanje več kot dovolj.

Tudi jaz pri svojem CX-30 opažam, da podvozje slabo požira neravnine. Sem imel pri prejšnjem VW Sporsvanu, 15 mm tovarniško znižano športno podvozje, pa me na luknjah in grbinah ni tako pretreslo kot pri tem.

Ja sedeži so manjši, predvsem so krajši in nimajo ledvene opore, kar je meni velik minus.

 

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Bini napisal:

Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉 

 

 

Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.

 

Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.

 

Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

 

Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.

 

Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.

 

Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.

Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁

Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.

Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih  kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci. 

Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil  po tem motor še bolj živahen  z nekaj  več moči. 

To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ne spomnim točno ampak kej več kot par tisoč kilometrov res ni mogel imeti. Sam me je pa vseeno pustil kar precej hladnega glede na visoko številko glede konjev in, ko sem se vsedel nazaj v mojo prejšnjo šestko je dilema izginila. Rad se dinamično peljem, ampak sem že v teh letih, da mi rjovenje in siljenje motorja v obrate nekako ne sede več. Zato sem ostal hladen tud pri testu g165 Mazde 6. Kurc, če sem že kompromis delal pri obliki (karavan), pri takrat že 7 let starem modelu, ga pač nisem hotel delat pri motorju. Če bi me še to motilo bi verjetno kmalu razmišljal o menjavi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 6. 2023 ob 9:01 je Bini napisal:

Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁

Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉

 

 

Logično, za stoječo kolono je še bicikel boljš oziroma celo pešhonda jih nese.:nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.