Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nisem vedel, da so ti nasi avti namenjeni dirkanju, driftanju, rallyju,… ;) 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

Nisem vedel, da so ti nasi avti namenjeni dirkanju, driftanju, rallyju,… ;) 

 

 

 

Vaši res ne :D

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...

Ja sam tisti ne vozijo CX30.

Napisano
pred 5 minutami je g.Wankel napisal:

 

Vaši res ne :D


A konkretno Mazda CX-30, o kateri je govora v tej temi pa? 🤔🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Heh, nisem hotel sprožit kake vojne. :) V petek grem preizkusit avto, X186 motor, oprema GT Plus, edino menjalnik ne vem kateri bo. Pa potem vidimo dalje. :) 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

pred 38 minutami je ignacij napisal:

 

 

pred 7 minutami je Bosti napisal:

Heh, nisem hotel sprožit kake vojne. :) V petek grem preizkusit avto, X186 motor, oprema GT Plus, edino menjalnik ne vem kateri bo. Pa potem vidimo dalje. :) 

Kar navadi se. Tu gor so najbolj glasni pri komentiranju recimo o Mazdinih dizel motorji tisto, ki dizel motorja niti od daleč niso videli. Pa so pravi "strokovnjaki" o njih. Vse ti bodo našteli. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Kar navadi se. Tu gor so najbolj glasni pri komentiranju recimo o Mazdinih dizel motorji tisto, ki dizel motorja niti od daleč niso videli. Pa so pravi "strokovnjaki" o njih. Vse ti bodo našteli. 😉


In ti to pravis nekomu, ki je odgovoren za nastanek tega foruma? 🤪

 

Ravno tako, kot si ti ENKRAT probal STARI 2,5 motor, sem jaz tudi probal X186… Zakaj imas ti potem po tvoje pravico komentirat o teh motorjih, ostali pa naj ne bi smeli pisati, ce si takega avta ne lastimo? 
 

Pa tako lep mir je bil nekaj casa… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 47 minutami je Jest napisal:


A konkretno Mazda CX-30, o kateri je govora v tej temi pa? 🤔🤣

 

Ja, ja :D

Podpis.png

 

Napisano
pred 23 minutami je Jest napisal:


In ti to pravis nekomu, ki je odgovoren za nastanek tega foruma? 🤪

 

Ravno tako, kot si ti ENKRAT probal STARI 2,5 motor, sem jaz tudi probal X186… Zakaj imas ti potem po tvoje pravico komentirat o teh motorjih, ostali pa naj ne bi smeli pisati, ce si takega avta ne lastimo? 
 

Pa tako lep mir je bil nekaj casa… ;) 

Saj tudi v domu upokojencev je lep mir. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 14 minutami je ignacij napisal:

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

Še enkrat, x 186 je biser tehnologije, to niso moje besede ampak  strokovnjakov, medtem ko je 2.5 zgolj eden izmed mnogih  benzinskih motorjev, ki ni niti prožen, niti hiter, niti varčen. Takih motorjev je malo morje na tržišču. X186 je unikaten, ko je potrebno - bolj poskočen kot 2.5 motor.

Ugotovili smo že, da ima cx30 boljše pospeške, manjšo porabo, je bolj tih. 

Je skratka speči tiger, ki se predrami, ko je potrebno. Dizelco imam, kot verjetno veš, še vedno in je za občasne vožnje, ko rabim velik prtljažnik. Imam pa veliko raje vožnjo s tem motorjem, kakor vožnjo z M6. Če bi bil prepričan, da je ta tvoj 2.5 motor tako superioren bi ga, verjemi, že kupil. Ampak ne. Ni me prepričal niti v eni sami stvari. 

Edino, kar cenim pri njem je to, da je Mazdin motor. 

 

 

Napisano

Uhh kera žolčna debata.....🤣🤣🤣 sam nisem tako dolgo v Mazda svetu, sem pa zato, ker želim bencinarja in da ni neki mlinček (s turbom). Ampak vseeno imam izkušnje in sem si ustvaril svoje mnenje. Kot tuki veste sem imel CX-30,  X186, MT...super avto, lepo se vozi za bencinarja in brez turbine. Pa sem menjal za CX-5, G194, AT. Super vesel, v štartu nameraval kupiti ta avto ampak ok, nisem na izgubi, ker sem vmes vzel CX-30😁

Ročni menjalnik na testih pohvalijo, pravijo, da je zelo natančen in Mazdo hvalijo zaradi tega. Sam sem bil generalno tudi zadovoljen ampak se je meni zatikal. Ne vedno ampak se je. Mene je motilo. Ste mi svetovali menjavo olja ampak to sem delal leta 1997 na Fiat Puntotu... z avtomatikom sem sedaj zadovoljen in mislim, da je zelo primeren za obliko in velikost CX-5. Kateri menjalnik je boljši je stvar okusa ampak za mene in veliko mestne vožnje in speljevanja je primernejši. 

Ja, z nakupom AT na CX-5 sem šel na boljše 😄😄😄 in sem super zadovoljen in vesel....

Moje skromno in nepristransko mnenje!!!

  • Všeč 5
  • Hvala 2
Napisano
pred 3 minutami je Volume napisal:

Uhh kera žolčna debata.....🤣🤣🤣 sam nisem tako dolgo v Mazda svetu, sem pa zato, ker želim bencinarja in da ni neki mlinček (s turbom). Ampak vseeno imam izkušnje in sem si ustvaril svoje mnenje. Kot tuki veste sem imel CX-30,  X186, MT...super avto, lepo se vozi za bencinarja in brez turbine. Pa sem menjal za CX-5, G194, AT. Super vesel, v štartu nameraval kupiti ta avto ampak ok, nisem na izgubi, ker sem vmes vzel CX-30😁

Ročni menjalnik na testih pohvalijo, pravijo, da je zelo natančen in Mazdo hvalijo zaradi tega. Sam sem bil generalno tudi zadovoljen ampak se je meni zatikal. Ne vedno ampak se je. Mene je motilo. Ste mi svetovali menjavo olja ampak to sem delal leta 1997 na Fiat Puntotu... z avtomatikom sem sedaj zadovoljen in mislim, da je zelo primeren za obliko in velikost CX-5. Kateri menjalnik je boljši je stvar okusa ampak za mene in veliko mestne vožnje in speljevanja je primernejši. 

Ja, z nakupom AT na CX-5 sem šel na boljše 😄😄😄 in sem super zadovoljen in vesel....

Moje skromno in nepristransko mnenje!!!

Lepo, da si zadovoljen. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz).

CX-30 X186 AT je občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Popravljeno od akla
  • Všeč 14
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ni všeč 1
Napisano

Taisti je tudi povedal, da se najboljše pelje v CX-5..čakam da tole završi po forumu, ..grem tačas po kokice 😁

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

Taisti je tudi povedal, da se najboljše pelje v CX-5..čakam da tole završi po forumu, ..grem tačas po kokice 😁

Bil v šparu, kupil kokice in pir 😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.

 

Iz tegale zgoraj napisanega nebi bil tako prepričan.....🤔

Je pa tako cx- 5 razred večji in boljši avto,čeprav ni ravno premium....😁

Bo verjetno potreben kakšen šnopček za tolažbo ne kokice.....😉

 

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro najbrž precejbpenzionistično. vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz).

CX-30 X186 AT je občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Malce čudno se to bere, da nisi ne prodajalec ne šušmar z avtomobili. 

Deluje mi, kot da imaš veselje  hodit mimo mazda trgovin in preizkušaš vse modele mazd. 😉

Nadalje, zdi se mi, da si z vsakim avtom prevozil zelo malo kilometrov oziroma, da si dobil vsak avto le za par ur na preizkus. 

Tako, da to pisanje nima glih neke strašne teže... Edino, kar si približno prav ugotovil je poraba pri cx 30, ročni menjalnik. Zastareli 2.5 motor si pa najverjetneje vozil zelo desus varianta, kot bi rekel zmaj. 😊

Že samo dejstvo, da si prej vozil golfa pove, da nisi glih nek "nagel" voznik. 

X 30 spada med tišje avte v svojem razredu (je veliko tišji kot 6-ka).Tudi muziko se da pri 130/ uro poslušati lepo na glasnosti 12 (kar je zelo potiho) 

Cx5 sem vozil od Gelipterja,... No ja, sem ga vozil. Tako, da je ta  zapis precej subjektiven oziroma le osebna preferenca.😊

  • Haha 2
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz). CX-30 X186 ATje občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Dober opis....👌😉

Službeno trenutno vozim,no se še navajam na Passata 110kw in v primerjavi s CX-30 lahko rečem,da mi je slednja uživaška,Passat pa delavec na dolge proge s porabo 5.0 L/100 na prvi prevožen rezervoar nafte. Ima zelo neposrečen menjalnik,ne veš ali bi imel v drugi ali tretji🤔 Računalnik ti svetuje tretjo,avto pa nikamor ne gre saj ima takrat komaj  120 obratov,turbo pa prime na 150 in do tja te že drugi rinejo.....😤 Ja in tako je treba dati v drugo,da kam gre,naprimer čez krožna križišča ....  V višjih prestavah 4,5 je ok šesta je pa uporabna samo na AC...Je tudi malo glasnejši od Mazde a bolj na račun motorja. Moram rečt,da drugače sem kar zadovoljen z njim iz vidika za kak namen ga uporabljam.....🤗😉

@akla kakšno imaš pa porabo pri X186 MT...🤔

Popravljeno od Bini
Napisano

Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.