Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer model ne spada v to temo - Mazda 3.

Je pa v tem novem YT filmu govora o G140.

 

Od 12:36 dalje je več na temo dinozavra. 😄

 

 

 

Napisano

Je bil vpoklic za nekaj podobnega, če se prav spomnim, pobrskaj malo po forumu. 

Vem, da smo nekateri bili za x186 in so to samo preverili ni bilo potrebe menjat! 

Napisano
pred 13 urami je SpEkTr napisal:

A je kdo imel pri 2.0 motorju kako težavo s puščanjem hladilne recimo? Sem zadnijč gledal pri sestrini cx30 , nivo hladilne pod minimumom, vse nekaj mastno spodaj pod hladilnikom, tako da bo treba na servis.

Dokler se motor ne ulaufa zna mal spit pa da se stvari usedejo. Jaz ne bi delal panike.

 

Je pa tako, da moraš hladilno gledat pri ohlajenem avtu….. ker pri vročem je je manj v posodi 

Napisano

Je bil mrzel, samo je tudi precej mastno okoli motorja, tako da sumim da nekaj spušča.

4f62d7f51a219ef90e2e4358933038dd.jpgc8d0545bbe54fc4c26ffd18e244c9fb4.jpg20dd88048defcfe8e3ef4647da3f95a4.jpg

Napisano
pred 22 urami je GregorV napisal:

Sicer model ne spada v to temo - Mazda 3.

Je pa v tem novem YT filmu govora o G140.

 

Od 12:36 dalje je več na temo dinozavra. 😄

 

 

 

 

Od Autogefuehl DE še test nove CX-30 G140. Najzanimivejši del testa je od ca. 14:40 na sovoznikovem sedežu...😀

 

 

Napisano (urejeno)

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Pri Mazdi boš dobil pravi avto za uživanje, ta drugi pa je le - reno. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Kupi MAZDO! 🤗

🤔Ima še marsikaj kar Reno nima. Med drugim je večja, če ti to kaj pomeni, udobnejša pri vožnji in, če kupiš drugo barvo in iztržiš še prvi servis gratis si že bližje! Pa tudi na dolgi rok bo motor dlje vzdržal in se manj naprezal čeprav je DINO. 

OBVEZNO MORAŠ PRED NAKUPOM OBA TESTIRAT.... :danzoman:

Napisano

Nima pa dvigalke v maski😁

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 58 minutami je FuManchu napisal:

Nima pa dvigalke v maski😁

Jo ne rabi.... :bravo:

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Nima pa dvigalke v maski😁

To je obvezna oprema pri renoju  in gedore ključi, ter kak izvijač. Pa pajser je tudi dobro imet. 

  • Všeč 1
  • Haha 5

 

 

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Par mesecev starega Capturja sem imel par dni kot nadomestno vozilo. Porabo je imel nizko, vse ostalo minus. Ne da se primerjat z Mazdo. 

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 21 minutami je tomzel napisal:

Par mesecev starega Capturja sem imel par dni kot nadomestno vozilo. Porabo je imel nizko, vse ostalo minus. Ne da se primerjat z Mazdo. 

 

Jaz ga mam trenutno dokler ne dobim EV-ja. Latrina z malo začetnico. Verjetno, je to indoktrinacija, da se bom oddahnil, ko dobim EV-ja in dam z velikim veseljem tale porta potty nazaj.

33112_1.png

Napisano

Taprav dec ne vozi EV-ja. Konec debate 😄

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 52 minutami je etcho napisal:

Pa rdečega avta ... 🤣

Pa sank nima na strehi.

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Pa rdečega avta ... 🤣

Pa kamučina s smetano ne pije...

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Niste najboljši prodajalci. 🤣

Hvala za komentarje.

 

Seveda je trenutno CX-30 na vrhu lestvice. Grem pa pred nakupom na testno vožnjo.

 

G140 zato ker delam premalo km, da bi bil upravičen nakup X186. Nekdo je nekaj časa nazaj naredil primerjavo.

 

Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".

Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.

 

Hvala 

 

LP

 

 

 

 

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Niste najboljši prodajalci. 🤣

Hvala za komentarje.

 

Seveda je trenutno CX-30 na vrhu lestvice. Grem pa pred nakupom na testno vožnjo.

 

G140 zato ker delam premalo km, da bi bil upravičen nakup X186. Nekdo je nekaj časa nazaj naredil primerjavo.

 

Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".

Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.

 

Hvala 

 

LP

 

 

 

 

 

 

 

Kaj ne bi raje kupil 18" zimska platišča (aftermarket ne original). 16" ne gredo na cx30. V bistvu so homologirane a bo izgledala smešna. Dobijo se kar ugodno. Kar nekaj nas ima 18" za zinske. Tako boš imel lep avto poleti in pozimi. 😊

 

 

Napisano
pred 10 urami je GregorV napisal:

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3

 

Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno.

 

Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".

Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.

 

Če se ne motim jih ne moreš imet zaradi senzorjev tlaka (TPMS). Železna platišča naj bi blokirala signal senzorjev tako, da se lahko zgodi, da jih ne najde in boš mel rumeno lučko naštevcih in par sekund piskanja.

33112_1.png

Napisano

Ne drži.

Imam zimske gume na jeklenih platiščih, na Mazda servisu sem dokupil originalne TPMS ventilčke. Deluje normalno.

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Alex napisal:

Kaj ne bi raje kupil 18" zimska platišča (aftermarket ne original). 16" ne gredo na cx30. V bistvu so homologirane a bo izgledala smešna. Dobijo se kar ugodno. Kar nekaj nas ima 18" za zinske. Tako boš imel lep avto poleti in pozimi. 😊

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.