Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 40 minutami je Janez007 napisal: Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃). Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN. Z 16" izgleda obupno. pred 9 urami je NevLado napisal: Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3 Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno. Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji. Citiraj
Jest Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
godlike Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) Pred eno uro je Jest napisal: Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela. Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu. Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre. Pa to je robe do strehe v kuferaumu. Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉 pred 1 uro je Alex napisal: Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji. Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota. Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni. Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint. Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno. Popravljeno 6. marec od godlike 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 35 minutami je Alex napisal: Z 16" izgleda obupno. Rez obupno, obe varianti imata balone. 😁 Popravljeno 6. marec od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 25 minutami je Jest napisal: Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ... Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor. Citiraj
Bini Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 7 minutami je Janez007 napisal: Rez obupno, obe varianti imata balone. 😁 Tole si malo zafintiral, daj še na desno svetle.... 1 1 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 17 minutami je godlike napisal: Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela. Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu. Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre. Pa to je robe do strehe v kuferaumu. Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉 Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota. Novi z hibridnimi turbinami so splho fenomenalni. Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben sizl ali bencin nima podobnih fint. Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno. Jaz govorim o resnih, 2.0 ali močnejših turbo benzinarjih, kjer je navor nad 300 Nm. Mlinčki me ne zanimajo. Citiraj
Bini Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 20 minutami je godlike napisal: Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela. Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu. Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre. Pa to je robe do strehe v kuferaumu. Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉 Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota. Novi z hibridnimi turbinami so splho fenomenalni. Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben sizl ali bencin nima podobnih fint. Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno. Avto z 1.6 turbo motorjem ni mlinček, to je že kar stroj..... 👍 Popravljeno 6. marec od Bini 2 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 2 minutama je Bini napisal: Tole si malo zafintiral, daj še na desno svetle.... Ja, naredil je optično varko. 😊 1 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 2 minutama je Alex napisal: Ja, naredil je optično varko. 😊 To sem hotu slišat. Se pravi, važen vam je izgled, ne toliko ali je 18" ali 16". 18" platišča z gumami 215/55R18: Višina platišča: 457,20 mm Višina gume (stranski profil): 118,25 mm 16" platišča z gumami 215/65R16: Višina platišča: 406,40 mm Višina gume (stranski profil): 139,75 mm 1 Citiraj
Bini Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Meni je sigurno važen izgled, ker drugače bi imel Toyoto corolo na 16" 1 Citiraj
Jest Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 19 minutami je Alex napisal: Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor. Ampak se ne pozna toliko pri motorju z vecjo prostornino (2.0 ali 2.5), ceprav nima turbine... Vsaj jaz nisem tega pri CX-5 opazil... tudi poln avto je sel BP kamorkoli ... Sedaj s CX-60 pa sploh, ker je navora precej vec ... in mogoce sem zato malo razvajen ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Bini Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) Tudi moja na 18" zimskih ni idealna, so bile pa zastonj..... 😁😉 Popravljeno 6. marec od Bini 1 Citiraj
Jest Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 22 minutami je Alex napisal: Jaz govorim o resnih, 2.0 ali močnejših turbo benzinarjih, kjer je navor nad 300 Nm. Mlinčki me ne zanimajo. V tej temi je govora o 1.5 turbobencinarju (Renault Captur ) ...v primerjavi z 2.5 atmosfercem (CX-30) Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 18 minutami je Alex napisal: Tale primerjava je boljša. 😊 Manipuliranje ... na oba daj enak tip in barvo platišč. 2 1 Citiraj
NevLado Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 2 urama je Janez007 napisal: Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃). Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN. A je AT? Edit: aha vidim da je AT, jutranja disleksija pri branju je usekala ven Pripelji meni za 1 teden ti pokažem realno porabo 1 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 58 minutami je Janez007 napisal: Manipuliranje ... na oba daj enak tip in barvo platišč. Ok tale pa bo. 16" x Popravljeno 6. marec od Alex 3 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 18 minutami je Alex napisal: Ok tale pa bo. 16" x Studio (tvoja ima izgleda občutno znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči: Popravljeno 6. marec od Janez007 1 Citiraj
GregorV Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"? Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene. Oo zgoraj: Citat 18" platišča z gumami 215/55R18: Višina platišča: 457,20 mm Višina gume (stranski profil): 118,25 mm 16" platišča z gumami 215/65R16: Višina platišča: 406,40 mm Višina gume (stranski profil): 139,75 mm Skupna razlika v višini je 3 cm. ---- Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉 Je pa res, da ne delam veliko km. Danes imam testno vožnjo... 😁 LP Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Pred eno uro je Janez007 napisal: Studio (tvoja ima izgleda občutno znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči: Tale Pred eno uro je GregorV napisal: Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"? Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene. Oo zgoraj: Skupna razlika v višini je 3 cm. ---- Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉 Je pa res, da ne delam veliko km. Danes imam testno vožnjo... 😁 LP Bolje 18".👍 2 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Pred eno uro je Janez007 napisal: Studio (tvoja ima izgleda občutno znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči: Avto je svetle barve pa še pod čudnim kotom je slikan, tako, da izpadejo smešno tudi 18".😉 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 2 urama je GregorV napisal: Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"? Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene. To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe). Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal. Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike." Popravljeno 6. marec od Janez007 3 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 8 minutami je Janez007 napisal: To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK. Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal. Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike." Tale tvoj prodajalec je malce smešen. " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše. Recimo za 6-ko je, vsaj zame, bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18" v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 9 minutami je Alex napisal: Tale tvoj prodajalec je malce smešen. " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše. Recimo za 6-ko je, vsaj zame, bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18" v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji. Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ... In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje? Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂 Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ. Popravljeno 6. marec od Janez007 1 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.