Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem v testnem avtu imel samo lane assist, pa še ta ni bil pretirano nadležen

Ostalo se vse da urediti, predvidevam.

Bo kdo napisal, ki že ima avto.

 

Moj bo naslednji teden na voljo. 😀

Napisano

Kako de pa vklopi ali izklopi autohold? 

Meni na 13 letniku dela avtomatsko, pa imam ročni menjalnik. 

Napisano

Te stvari so pri Mazdi res malo moteče. Če bi lahko vsaj preko OBD-ja to uredil, bi bilo super. Kot se da enostavno pri VAG-u. Mazda pa ima vse kar dobro zaklenjeno dol.

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 9:08 je Bini napisal:

Za hec al zares, da ti ne bodo kaj zasrali....😂😉

Razširi  

Zares. 😊

  dne 14. 3. 2025 ob 7:50 je dvorjan napisal:

Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ...

Razširi  

Še to. 🤔

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 9:48 je Alex napisal:

Zares. 😊

Še to. 🤔

Razširi  

Jaz grem pa konec leta, če bo vse po sreči. Odvozim še kakih 80kkm, če bo Passat zdžal, ker ima že blizu 270kkm.....😁

Že tako sem leto čez 40.....:nevem:

Napisano (urejeno)

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Popravljeno od Magoče CX-30
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 10:49 je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Razširi  

Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? 

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 10:49 je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Razširi  

Verjamem, da si in da boš še dolgo zadovoljen, avto je bomba četudi ima G140 dinota not. 😉

Srečno vožnjo ti želim  :zoom-zoom:  👍

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 10:49 je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Razširi  

 

To pa se lepo sliši. Še dobro da sem vzel G140. 😀

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Dva novejša testa...

 

6 dni star - G140

 

 

11 dni star - G140

 

 

😄

 

Sicer sta v nemščini samo si lahko nastavite angleške podnapise, YT samodejni prevod...

 

LP

 

Napisano

Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... :party0035:

Napisano

Glede na drugi posnetek in njuno še kar dinamično vožnjo se je videlo 7.8 na displeju. Mislim, da z nekaj prakse in utekanjem zna biti poraba kak liter manjša. 👍😉

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 10:49 je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Razširi  

Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta :)

 

Uživaj v avtu!

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 11:23 je Alex napisal:

Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? 

Razširi  

 

 

Ti gres gotovo tam 300 km/h ... in to z elektricnim biciklom :P ... 

  • Všeč 1
  • Haha 5

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ko je po navadi tak gost promet, da še 130 gre komaj.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 12:03 je Bini napisal:

Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... :party0035:

Razširi  

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 14:06 je godlike napisal:

Ko je po na adi tak gost primet, da še 130 gre komaj

Razširi  

 

Pa trije pasovi. Ampak na skrajno desnem redko kdo vozi...

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 14:22 je Alex napisal:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

Razširi  

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 14:22 je Alex napisal:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

Razširi  

Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... :nevem:

  dne 14. 3. 2025 ob 15:22 je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj obratov), navitega X186. 😁 

 

image.png

Razširi  

Mazda že ve zakaj je tako kot je.... :whatever:

Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 15:23 je Bini napisal:

Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... :nevem:

Mazda že ve zakaj je tako kot je.... :whatever:

Razširi  

 

Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁

Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ravno ob pravem času...   13 min, 13 sek    Nagisa, X186, AT    
    • Dober si. Pirelli PZ4 pridejo s 6mm profila iz tovarne. HN varianta. Meni je cotalo Bridgestonke pri 5.5mm, pa sem jih samo pozimi vozil.
    • Se pravi, če sem te prav razumel. Ti voziš 130/uro, če sploh voziš toliko in se lahko pospraviš na prehitevalni pas, ker itak ne sme nihče hitreje vozit. Tam si ti gazda. Lepo. Zaradi takih nastajajo kolone od Ljubljane do Kopra. Ker vsak misli, da je kralj prehitevalnega oasu, ker vozi 130/ uro. In, da se razumemo. Sam ne divjam, nikoli  v življenju nisem imel karambola niti nesreče, niti avta nisem opraskal.  Vse, kar sem imel škode na avtu si mi naredili drugi. Tudi taki modeli, ki so imeli dioptrijo od dna od boce od pive, ki ni videl, kje sploh vozi. Pa se je komaj premikal. In ne, ni vozil prehitro. Komaj se je premikal. In ne, ne rabiš se sekirat zame. Ne boš ti plačal kazni za prehitro vožnjo, če jo dobim. Še enkrat pravim, bolj do nevarni cincarji, ki vozijo nevarno, kot dinamični vozniki, ki vozijo varno in v vsakem trenutki vedo, kaj počno. 😉
    • Yes, od Brezovice do Logatca po prehitevalnem, brez smernikov in vsaj 150 povprecje....za mano pa provida, mi je nastel x prekrškov....sem na koncu ok skozi pršu....od takrat uporabljam smernike in ne vozim samo po levi🤣🤓
    • In tehnično gledano je tudi to prekršek 😄 Če so pa že koga kaznoval za to pa ne vem.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.