Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Malo opečnate barve še ne pomeni vintage. A je kaj druzga na tem designu še?

 

Tako piše na spletni strani:

 

NAGISA – 'VINTAGE' OČARLJIVOST

V različici Nagisa se lahko prepustite razkošju sedežev, oblazinjenih z umetnim usnjem v barvi terracotta s črnim veganskim semišem Leganu v sredini. Obloga armaturne plošče in naslona za roke iz črnega veganskega semiša Leganu s šivi v barvi terracotta dopolnjuje retro-sodobno vzdušje, črno oblazinjenje in materiali v kabini pa dodajo športen videz, ki celoti zagotovi občutek uglajenosti.

 

😀

Napisano

Kakor komu paše. Sam sem glede barv dokaj zadržan. Na belo, sivo ali črno pašejo praktično vse barve. Pisanih se hitro naveličam.

 

Kar se pa usnjenih materialov tiče, eno je pravo usnje, drugo skaj (imitacija usnja). Vsak od teh ima velik razpon kakovosti, pluse in minuse. To vidimo na naših "usnjenih" Mazdinih volanih. Predno ga čistimo ali mažemo s čimerkoli moramo vedeti, za kakšno vrsto materiala gre, ker lahko obojega hitro poškodujemo. Recimo alkoholna razkužila za roke, ki smo jih uporabljali v času Covida, so topila barvo Mazdinega volana. Podobno ga lahko topijo razne kreme, za roke ali mazanje naravnega usnja. Če se ze čiščenje (tako naravnega ali umetnega) uporabi blaga milnica, ki se jo na koncu obriše z vlažno krpo (navlažena v čisti vodi), je varno.

 

 

Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 20:07 je ignacij napisal:

Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.

 

Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano
pred 34 minutami je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

Pop Corn GIF by WWE

  • Haha 5
  • Začuden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

Itak proti dizlu so tej mazdini atmosferci vsi po vrsti bolj bogi v klancih. To že vemo. 😊

Je pa res, da če jih voziš drugače kot dizla, se da tudi z X 186 lepo in hitro v klanec. Samo, da ti ne skoči ven kaka mona, ki prehiteva 120/ uro. Takrat spustiš gas in je konec veselja. Moraš šaltat v četrto, peto in šele nad 3200 ali več obratov v šesto. Takrat vleče tudi šesta. Da se vozit hitro a kot si sam dejal dela menjalnik. Tega pri dizlu ni. 

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Carot napisal:

tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.

Nisi pokapiral finte, no ostali na forumu že vedo za kaj gre :D

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Pop Corn GIF by WWE

Tole se zna zgodit, ko boš ti kupil tisto kar boš kupil.... 😁🫣😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Tole se zna zgodit, ko boš ti kupil tisto kar boš kupil.... 😁🫣😉

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

  • Haha 5
  • Začuden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

VAG? 😅

Spoiler

DA, golf dvico 💀

 

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

Samo, da ne bo kaka trapola od znamke. 😉

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Samo, da ne bo kaka trapola od znamke. 😉

nene, mazda ne bo tko, da že odpade tole 😛 🤣

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 4 urami je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna

Čak mal, sam a si to mogoče probal X186 od @Alexa, premiumca? Če nisi ne moreš posploševati na vse X-e.

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

Ok, si ne upaš.... :nevem:

Napisano

Forumaši - ali ima kdo CX-30 s 122 konjički pod pokrovom? 
S sinom bi rada iz prve roke izvedela, kako je voziti takšno kočijo. Tukaj je veliko debatiranja, da se potrebuje močnejši motor. Vse jasno, ampak človek ima nekje (predvsem finančno) mejo. In če ne gre za divjaka, bi rad videl, kako se to v praksi obnaša. 

Napisano

Čist odvisno, kak bi se rad v Vrhniški klanec pelu... 😇

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je kacnje napisal:

Forumaši - ali ima kdo CX-30 s 122 konjički pod pokrovom? 
S sinom bi rada iz prve roke izvedela, kako je voziti takšno kočijo. Tukaj je veliko debatiranja, da se potrebuje močnejši motor. Vse jasno, ampak človek ima nekje (predvsem finančno) mejo. In če ne gre za divjaka, bi rad videl, kako se to v praksi obnaša. 

Čist vredu bo, če je tako kot praviš. Malo slabše potegne kot M3 a vseeno nebo oviral prometa.... :nevem:

Jaz sem jo vozil kot testni avto avtomatika in nadomestni ročni. Jaz bi vzel ročnega. 👌😉

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
    • Pol so dal pa DVD, ki so mu rekli natlačenka.
    • Hja, jaz sem na sebi videl kaj mi dela tempomat... ostali mogoče še boste al pa tud ne. 
    • Zgoščenka, iz Joker revij
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.