Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, dnevne ledice delujejo BP, so mi jih zamenjali na Močniku. Svetijo skoraj toliko dobro kot od @Alex na premiumki z X motorjem.20250702_171501.jpg

20250702_171517.jpg

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Zakaj pa samo “skoraj”? 😝

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 1. 7. 2025 ob 10:32 je dvorjan napisal:

Za kaj takega si naslednjič kupi EV. Ohlajen avto prija, še večji as v rokavu pa je pozimi, ko ga odtajaš in ne rabiš praskati šip "sredi noči" in pri "nevemkakem" minusu zunaj.

 

Ja sem mel pred več kot 20 leti Webasto na pvi 6-ki. Sem živel takrat v nekih vukojebcih relativno visoko pa je kar prav prišlo. Zuni -20°C, avto pa pri vžigu na delovni temperaturi.Milina.

 

Sam poleti lako vžgal tudi ventilacijo, žal pa ne klime. Ampak to je bilo nepomembno, ker na prvih dveh generacijah se je dalo s klljučem spustit šipe. Tako, da ni bilo prvega šoka, klima je pa itak zaghrabila v 10 sekundah.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

Če imaš X motor bolj svetijo.

Ja, pa na drugem mestu luči svetijo a ne zaradi X motorja ampak zaradi višje opreme... :nevem:

Napisano
dne 1. 7. 2025 ob 12:11 je Alex napisal:

Nekatere verzije cx30 (ne v EU) imajo tudi opcijo daljinskega odpiranja šip na daljavo. Naše ne. 

 

Pa se da ta funkcija kako odkleniti? Zelo pogrešam to funkcijo, saj so to imeli vsi moji prejšnji avtomobili.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Če imaš X motor bolj svetijo.

 V bistvu so te aliexpress.com ledice, ki jih tako vneto montirate v luči bolj za kake omare osvetljevati, kot za kaj resnega, tako, da je primerjava kar na mestu. To je podobna primerjava kot bi primerjali resen x motor z baby dinotom ali pa z dinotom. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Meni se zdi, da je to super za mix vožnjo in 2,5l motor.

 

Žena ima narejenih 1200 km, od tega cca. 400 km AC, 100 km regionalka, ostalih 700 km mestna vožnja. Trenutna poraba 7,4l.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 35 minutami je ignacij napisal:

Meni se zdi, da je to super za mix vožnjo in 2,5l motor.

 

Žena ima narejenih 1200 km, od tega cca. 400 km AC, 100 km regionalka, ostalih 700 km mestna vožnja. Trenutna poraba 7,4l.

 

Zelo vredu. 👍

pred 27 minutami je 50keda napisal:

Manjkajo še ene dve tri slike ... :D :D

image.pngnull

image.png

image.png

 

Zadnja slika je res unikatna. 🤣:zoom-zoom:

Napisano
dne 30. 6. 2025 ob 12:12 je Alex napisal:

Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉

Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja. 

Vse klance prevozil. 😊

Na kok ma blokado X motor?

Napisano
dne 2. 7. 2025 ob 19:46 je Alex napisal:

 V bistvu so te aliexpress.com ledice, ki jih tako vneto montirate v luči bolj za kake omare osvetljevati, kot za kaj resnega, tako, da je primerjava kar na mestu. To je podobna primerjava kot bi primerjali resen x motor z baby dinotom ali pa z dinotom. 😉

Kok resno pa "osvetljujejo" dnevne luči 😂😂

Napisano
pred 3 urami je Magoče CX-30 napisal:

Kok resno pa "osvetljujejo" dnevne luči 😂😂

Na naših premium, ki imajo original led, kar precej v stran svetijo  (pločnik). Zelo pomagajo. Te aliexpress pa so najbrž bolj za odganjat komarje kot za kaj resnega. 

  • Všeč 2
  • Haha 5

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Na naših premium, ki imajo original led, kar precej v stran svetijo  (pločnik). Zelo pomagajo. Te aliexpress pa so najbrž bolj za odganjat komarje kot za kaj resnega. 

Dnevne? 😂😂

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, vozniki mazde CX-30,

 

a kaj uporabljate premijska goriva? Naletel sem na Molov promocijski video za njihova premijska goriva, v katerem svetujejo, da se premijsko gorivo tanka pri vsakem tretjem do petem točenju. A je sploh v redu, da tankaš 100-oktanski bencin v avto, na katerega proizvajalec nalepi nalepko, da naj v avto točiš 95-oktanski bencin?

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano
Pravkar je Justus napisal:

Pozdravljeni, vozniki mazde CX-30,

 

a kaj uporabljate premijska goriva? Naletel sem na Molov EPP-video o njihovih premijskih gorivih, v katerem svetujejo, da se premijsko gorivo tanka pri vsakem tretjem do petem točenju. A je sploh v redu, da tankaš 100-oktanski bencin v avto, na katerega proizvajalec nalepi nalepko, da naj v avto točiš 95-oktanski bencin?

Jaz vsak peti rezervoar tankam z 100-oktanskim Shellovim benzinom. Škodi mu sigurno ne, koliko koristi, pa v resnici ne vem. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Justus napisal:

na katerega proizvajalec nalepi nalepko, da naj v avto točiš 95-oktanski bencin?

 

Tist je najnižje oktansko število, ki še omogoča, da motor ne začne klenkat. Komot pa daješ višje od tega. Ampak tako kot Alex pravi... vprašanje a je kej koristi od tega.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.

 

i20n poje od 91 gor. Ampak s 95 butne na overboostu 299-300Nm, s 100 pa 305Nm.

Meni teh 5-6Nm ni tako pomembno. Bolj mi je, da tankam pri nesramen Petrolu, ker prisegam na E5.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.

Mazda CX-30 jih nima jih imajo pa dinoti 2.5 s turbinami.

33112_1.png

Napisano

Kaj vi res tankate 100ko?

 

Sicer sem 20+ let imel dizla, ampak sedaj prvič slišim, da je 100ka dobra za motor? In da jo moram tankati.. 

 

 

Napisano
pred 27 minutami je GregorV napisal:

In da jo moram tankati..

 

To ni nihče rekel, da moraš. Govorimo samo o tem, da lahko. Itak se pa vsak sam odloča a je to kej pripomoglo al je bolj placebo efekt.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Tist je najnižje oktansko število, ki še omogoča, da motor ne začne klenkat. Komot pa daješ višje od tega. Ampak tako kot Alex pravi... vprašanje a je kej koristi od tega.

 

pred 2 urama je godlike napisal:

Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.

 

i20n poje od 91 gor. Ampak s 95 butne na overboostu 299-300Nm, s 100 pa 305Nm.

Meni teh 5-6Nm ni tako pomembno. Bolj mi je, da tankam pri nesramen Petrolu, ker prisegam na E5.

 

Povečanje zmogljivosti motorja mi zaradi uporabe premijskega 100-oktanskega bencina ni toliko pomembno. Bi ga pa natankal vsake toliko, če res prispeva k čistejšemu motorju in njegovim sestavnim delom, kot govorijo v tistem videu.

1568864.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.