Alex Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij pred 19 minutami je samSimon napisal: Vsak bo svojga hvalil... Če dans Mazda nardi normalen turbo bencinski motor, ne bi povohali več ne X, ne G motorja. 😆 Tukaj si pa zadel v polno. 👍 2 Citiraj
Bini Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij Ja, jebo je naredila Mazdi ta EU-eko mineštra.... V ZDA se pa lahko požvižgajo na vse skupaj.... 5 Citiraj
GregorV Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij Sem prosil Copilot, da napiše kratko pesem o baby dino motorju. 😁🤣 Citat Baby Dino Mazda motor V drobnem srcu moč skriva, kot dinozaver, ki tiho rjovi, z benzinom varčen, a vedno živahen, po cestah leti, kot da sanje lovi. Zmogljivost v njem kar kipi od ponosa, vsak obrat je simfonija moči, najboljši Mazda motor do zdaj, v njem prihodnost že danes živi. 5 1 Citiraj
sportman333 Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij pred 37 minutami je Bini napisal: Ja, jebo je naredila Mazdi ta EU-eko mineštra.... V ZDA se pa lahko požvižgajo na vse skupaj.... ne samo Mazdi tudi še kaki drugi firmi (tudi Honda ima v USA turbo motorje v accordu, ki ga ravno zaradi tega v EU ni več na voljo)..... 3 Citiraj
Bini Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij Pred eno uro je GregorV napisal: Sem prosil Copilot, da napiše kratko pesem o baby dino motorju. 😁🤣 Dobra pesem je tole ampak meni je pa tole nalisalo o Xu in o dinotu.... Ps, malo za hec malo za res.... 😁🤣😉 4 Citiraj
Alex Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij (urejeno) pred 55 minutami je Bini napisal: Dobra pesem je tole ampak meni je pa tole nalisalo o Xu in o dinotu.... Ps, malo za hec malo za res.... 😁🤣😉 Ta z mini dinotom zmaga. 🤣 Evo, meni kot glasbeniki je napisal tole: ChatGPT je rekel: Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese: Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje V jutru mirnem, sonce vstaja, Mazda nežno motor predrami, X186 zašepeta: »Pripravljena sem, le pot mi daj.« Z linijami kot val morja, karoserija pleše s svetlobo, v rdeči duši ogenj gori, ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo. Skyactiv srce bije nežno, a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani, ob vsakem ovinku ti šepne tiho: »Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.« V kabini vonj usnja in mir, dotik volana kot stisk roke, zvočna tišina, a srce pospeši, ko čutiš pot, ki vodi čez oblake. Ne hiti – vožnja je pesem, in Mazda je tvoja kitara brez strun, X186 zaigra brez glasu, a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku. Ko mesto zaspi in cesta je prazna, pod zvezdami voziš v tihi ekstazi, v vsakem obratu, vsakem pogledu je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir. Popravljeno 22. julij od Alex 1 1 Citiraj
g.Wankel Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij Zdej pa dost hecov, samo en je pravi X model v Mazdini karavani - MX-5. 1 6 Citiraj
Bini Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij pred 1 uro je Alex napisal: Ta z mini dinotom zmaga. 🤣 Evo, meni kot glasbeniki je napisal tole: ChatGPT je rekel: Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese: Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje V jutru mirnem, sonce vstaja, Mazda nežno motor predrami, X186 zašepeta: »Pripravljena sem, le pot mi daj.« Z linijami kot val morja, karoserija pleše s svetlobo, v rdeči duši ogenj gori, ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo. Skyactiv srce bije nežno, a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani, ob vsakem ovinku ti šepne tiho: »Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.« V kabini vonj usnja in mir, dotik volana kot stisk roke, zvočna tišina, a srce pospeši, ko čutiš pot, ki vodi čez oblake. Ne hiti – vožnja je pesem, in Mazda je tvoja kitara brez strun, X186 zaigra brez glasu, a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku. Ko mesto zaspi in cesta je prazna, pod zvezdami voziš v tihi ekstazi, v vsakem obratu, vsakem pogledu je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir. Samo uglasbiš jo še.... 😉 2 Citiraj
Tilen5 Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij Mall off topic Mazda Dizl – balada razočaranja Kupil sem Mazdo, dizelsko zver, prodajalec rekel: »To je sanjski fer!« Zdaj se vsako jutro sprašujem z grozo: »Zakaj nisem vzel raje bicikla iz Hoferja z novo verigo?« Prvi teden – vse je šlo kot namazano, drugi teden – že malo čudno je zaropotalo. Tretji teden – EGR je zatajil, četrti – DPF filter se v pepel spremenil. Ko stopiš na gas, se ne zgodi nič, mogoče se premakne, če jo prosim v tiš. Avtocesta? Samo za pogumne, Mazda se raje ustavi in prižge vse lučke neumne. In ko prideš na servis – tam so že doma, »A dizelska Mazda? Kar v vrsto, ni si sama!« Vsi že poznajo moj obraz in ime, ker sem redna stranka, kot študent pri malici za dve. Poraba? Ja, menda je nizka... Razen ko greš v klanec – potem rabi kopača in vitla. In če dež pada ali je mraz, se lahko samo obrneš in greš domov brez gaz. Na tehničnem? Komedija brez mere – »Gospod, ta avto diha kot kadilec po štirih žganjih in cigare!« A še kar jo imam – sem trmast, priznam, a vsak dan si želim, da bi jo nekdo ukradel pred mojim pragom sam. 2 5 Citiraj
Bini Napisano 22. julij Prijavi Napisano 22. julij pred 3 urami je Tilen5 napisal: Mall off topic Mazda Dizl – balada razočaranja Kupil sem Mazdo, dizelsko zver, prodajalec rekel: »To je sanjski fer!« Zdaj se vsako jutro sprašujem z grozo: »Zakaj nisem vzel raje bicikla iz Hoferja z novo verigo?« Prvi teden – vse je šlo kot namazano, drugi teden – že malo čudno je zaropotalo. Tretji teden – EGR je zatajil, četrti – DPF filter se v pepel spremenil. Ko stopiš na gas, se ne zgodi nič, mogoče se premakne, če jo prosim v tiš. Avtocesta? Samo za pogumne, Mazda se raje ustavi in prižge vse lučke neumne. In ko prideš na servis – tam so že doma, »A dizelska Mazda? Kar v vrsto, ni si sama!« Vsi že poznajo moj obraz in ime, ker sem redna stranka, kot študent pri malici za dve. Poraba? Ja, menda je nizka... Razen ko greš v klanec – potem rabi kopača in vitla. In če dež pada ali je mraz, se lahko samo obrneš in greš domov brez gaz. Na tehničnem? Komedija brez mere – »Gospod, ta avto diha kot kadilec po štirih žganjih in cigare!« A še kar jo imam – sem trmast, priznam, a vsak dan si želim, da bi jo nekdo ukradel pred mojim pragom sam. Tole je pa kar hudo, za zjokat.... 🥴😭 4 Citiraj
Magoče CX-30 Napisano 23. julij Prijavi Napisano 23. julij dne 22. 7. 2025 ob 8:29 je samSimon napisal: Vsak bo svojga hvalil... Če dans Mazda nardi normalen turbo bencinski motor, ne bi povohali več ne X, ne G motorja. 😆 Je narejen, vendar ni za Evropski trg 2 Citiraj
godlike Napisano 23. julij Prijavi Napisano 23. julij (urejeno) dne 22. 7. 2025 ob 8:52 je Bini napisal: Ja, jebo je naredila Mazdi ta EU-eko mineštra.... V ZDA se pa lahko požvižgajo na vse skupaj.... Ehhh. V Ameriki se prodajo bolj močni avti. Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja. Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj. Popravljeno 23. julij od godlike 3 Citiraj
Alex Napisano 23. julij Prijavi Napisano 23. julij pred 2 urama je godlike napisal: Ehhh. V Ameriki se prodajo bolj močni avti. Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja. Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj. Res je. Mazda pač fura te atmosferce in vedno slabše je. Kaj bi manjkalo, da bi naredili en 2.0 turbo motor, z nekje 230 konjički in 320 Nm navora. Pa zraven bi bil lahko še hibrid. Še vedno bi lahko nudili mini dinota za tiste, ki se vozijo bolj po predpisih. 8 Citiraj
etcho Napisano 24. julij Prijavi Napisano 24. julij Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev. S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec). 6 1 Citiraj
dvorjan Napisano 24. julij Prijavi Napisano 24. julij Anede, kam smo prišli. Jaz sem leta 1998 s Citroen Xsaro 1.8 s 112 konjiči šel 216 km/h po Garmin GPS. Da ne povem, koliko je šel 2CV6 z odprtim frgazarjem in po res dolgem klancu navzdol. Toliko, da se je cagr odvrtel iz vidnega polja. Pritisk na karoserijo je bil tak, da se je pri vratih pojavila 1 cm špranja. Adrenalinsko, vam povem. Še bolj adrenalinski pa je bil potem "poskus" ustavljanja v sili, ko je pred mene skočil avto s pripeto počitniško prikolico. Prvih 100 m bremzanja je po moje samo smrdelo, brez resnega pojemka. 1 3 Citiraj
Boss Napisano 24. julij Prijavi Napisano 24. julij pred 54 minutami je etcho napisal: Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev. S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec). A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla. 1 Citiraj
Alex Napisano 24. julij Prijavi Napisano 24. julij pred 2 urama je etcho napisal: Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev. S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec). Čisto dovolj, da si med hitrejšim na autobahnu. Vsak jaz sem takrat bil. Citiraj
Alex Napisano 24. julij Prijavi Napisano 24. julij Pred eno uro je Boss napisal: A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla. Zakaj bi bili razočarani? Mali dinozavrčki na cestišču? 🤔 Citiraj
Bini Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij 208 je še ok, kaj pa tiste električne žvine z 300,400,500 konji, ki imajo limit na 180...🥴🫣🤣😉 2 1 Citiraj
etcho Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij (urejeno) Moram pa reč, da me je prehitela ena električna KIA EV6 (takrat sem vozil 130) zelo zelo hitro. Sem jo čez par kilometrov prehitel, je šla 100 na skrajnem desnem pasu... 😄 Popravljeno 25. julij od etcho 4 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij (urejeno) pred 46 minutami je Bini napisal: 208 je še ok, kaj pa tiste električne žvine z 300,400,500 konji, ki imajo limit na 180...🥴🫣🤣😉 Pokaži mi en model EV-ja z 400-500konji, ki je omejen na 180kmh končne, lepo prosim, malo težko si predstavljam tole Popravljeno 25. julij od Tilen5 Citiraj
samSimon Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij pred 1 uro je etcho napisal: Moram pa reč, da me je prehitela ena električna KIA EV6 (takrat sem vozil 130) zelo zelo hitro. Sem jo čez par kilometrov prehitel, je šla 100 na skrajnem desnem pasu... 😄 Zadnjič sem gledal video kako ta EV6 pusti zadaj Purosangue-ta 🤣 2 Citiraj
Bini Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij pred 2 urama je Tilen5 napisal: Pokaži mi en model EV-ja z 400-500konji, ki je omejen na 180kmh končne, lepo prosim, malo težko si predstavljam tole Vsi Kitajci.... Tudi vsi novi Volvoti imajo max 180....🫣 Ne ljubi se mi iskat ampak point ni več v max hitrosti ampak v zmogljivosti do 110 odkar električne forsirajo.... 🥴😉 1 Citiraj
FuManchu Napisano 25. julij Prijavi Napisano 25. julij Prideš pa na autobahn pa vsa stara jetra mimo tebe letijo😁🤔 1 3 Citiraj
Valh Napisano 27. julij Prijavi Napisano 27. julij (urejeno) Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom. Kaj naj rečem? Super zadevca, ampak to že veste 🙂 Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa. Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂 Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot 140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan. Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju. Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu, malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko stopit iz njega po zaključku vožnje. Imam pa par vprašanj: 1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov? 2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni. Popravljeno 27. julij od Valh 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.