Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tako mi je odgovoril copilot 😆

 

Citat

Odlično vprašanje! 😊

Mazda CX-30 (kot večina sodobnih avtomobilov) ima na števcu hitrosti pogosto večjo maksimalno vrednost, kot jo vozilo dejansko lahko doseže. Tukaj je nekaj razlogov, zakaj je to tako:

1. Univerzalnost merilnikov

Proizvajalci avtomobilov pogosto uporabljajo enake ali podobne merilnike hitrosti v več modelih vozil. Če ima Mazda več modelov, ki uporabljajo isti merilnik, je lažje in ceneje izdelati en univerzalen števec, ki gre do 240 ali 260 km/h, ne glede na dejanske zmogljivosti vsakega modela.

2. Estetika in dizajn

Merilniki, ki segajo do višjih hitrosti, lahko izgledajo bolj "športno" ali zmogljivo, kar je lahko privlačno za kupce – tudi če avto dejansko ne doseže teh hitrosti.

3. Tehnični razlogi

V nekaterih primerih je števec nastavljen tako, da pokriva hitrostne razpone, ki jih lahko doseže vozilo v idealnih pogojih (npr. z vetrom v hrbet, na spustu, brez omejevalnikov). Čeprav CX-30 običajno doseže okoli 180–200 km/h, je števec nastavljen višje, da ne bi bil "na koncu skale" pri višjih hitrostih.

4. Regulacije in homologacija

V nekaterih državah obstajajo predpisi, ki zahtevajo, da mora merilnik hitrosti prikazovati višjo vrednost od dejanske maksimalne hitrosti vozila – običajno vsaj 10–20 % več.

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

tako mi je odgovoril copilot 😆

 

 

Torej onega "brez zveze" ni dal not... 🤣😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sam preverjam, če ste še živi 😁 Lepota je itak subjektivna  
    • V Dojči, pa še to na Bavarskem težko, treba malo višje. Meni ga kolega s foruma (Schurda) dostavi, ko gre večkrat letno malo višje gor. Gajba je 20eur (z embalažo vred). :))
    • Razumem, koprčani ste itak prepričani, da ste nadvsepomembni in da se vam morajo drugi iz spoštovanja umaknit, ustavit in še priklonit zraven. Ja prvo Mazdo mi je razbil en iz sosednje Izole, ker je bil ravno tako prepričan, da se lahko vozi skozi rdečo in da se mu moramo drugi umaknit.
    • Ti si en mojster. Govora je o R5 in ne R4 😉
    • Ma fantje vam je treba izpite pobrat. Tole ni vključevalni pas ampak izključevalni. @Jest je lepo razložil, da je to odstavna niša. Ma dobr, sej upam, da razumete vsaj osnove prometnih predpisov.   @Slivka fak očala bo treba. Kje ti vidiš pospeševalni pas. To je zgolj izključevalni. Po tvoje torej, če želiš zapeljati iz niše, se ti jebe za vse, okoli in samo spelješ pa naj ostali rešujejo situacijo. Če tko sami vozite pol ne boste dolgo. Sploh mi je pa všeč kako ugotavljaš, da je nekaj očitno pa tega ni na posnetku. Kako veš sej kamera ne snema nazaj oziroma levo? Kako veš ali je bilo tam frej in ali za mano nisem imel še enega, ki je ravno tako šel na izvoz. Res si faca model, k vse to veš iz prve in na pamet.    Pa res, dej poglej si video še enkrat, pa preveri a je siromak res stal in kot tele čakal neskončno dolgo? Poglej, da se je vozil počasi po niši in na koncu zaviral (zavorne luči), kot bi želel ustavit, ampak v tistem trenutku je samo še trznil levo. Mi je pa res zanimivo kako vam rata take samomorilske manevre opravičevat. Vsak dan se peljem tam mimo pa še nikoli od kar obstaja ta obvoznica me ni izsilil še nihče. Tudi tovornjakarji, ki štartajo vedno počakajo, da imajo dovolj prostora.      Sej bi ti nekaj napisal pa se bom raje vzdržal. Ni vredno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.