Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tako mi je odgovoril copilot 😆

 

Citat

Odlično vprašanje! 😊

Mazda CX-30 (kot večina sodobnih avtomobilov) ima na števcu hitrosti pogosto večjo maksimalno vrednost, kot jo vozilo dejansko lahko doseže. Tukaj je nekaj razlogov, zakaj je to tako:

1. Univerzalnost merilnikov

Proizvajalci avtomobilov pogosto uporabljajo enake ali podobne merilnike hitrosti v več modelih vozil. Če ima Mazda več modelov, ki uporabljajo isti merilnik, je lažje in ceneje izdelati en univerzalen števec, ki gre do 240 ali 260 km/h, ne glede na dejanske zmogljivosti vsakega modela.

2. Estetika in dizajn

Merilniki, ki segajo do višjih hitrosti, lahko izgledajo bolj "športno" ali zmogljivo, kar je lahko privlačno za kupce – tudi če avto dejansko ne doseže teh hitrosti.

3. Tehnični razlogi

V nekaterih primerih je števec nastavljen tako, da pokriva hitrostne razpone, ki jih lahko doseže vozilo v idealnih pogojih (npr. z vetrom v hrbet, na spustu, brez omejevalnikov). Čeprav CX-30 običajno doseže okoli 180–200 km/h, je števec nastavljen višje, da ne bi bil "na koncu skale" pri višjih hitrostih.

4. Regulacije in homologacija

V nekaterih državah obstajajo predpisi, ki zahtevajo, da mora merilnik hitrosti prikazovati višjo vrednost od dejanske maksimalne hitrosti vozila – običajno vsaj 10–20 % več.

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

tako mi je odgovoril copilot 😆

 

 

Torej onega "brez zveze" ni dal not... 🤣😉

Napisano

Kolega na pet mesecev stari CX-30 ugotavlja, da mu v SLO zvočno opozorilo za prekoračitev hitrosti v SLO ne dela, stacionarni radar v SLO večinoma ne deluje (pri nekaj redkih radarjih pa dela), je pa stanje enako pred in po posodobitvi Mazda zemljevidov. V ITA mu je vse to delalo. Ima kdo podobno izkušnjo?

Napisano

Meni zvočno opozorilo dela. Imam pa vedno isto proceduro, ko se vsedem v avto. 😀

Stisk tipke za izklop tega opozorila in nato stisk tipke za izklop I-stop. 

 

LP

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je GregorV napisal:

Meni zvočno opozorilo dela. Imam pa vedno isto proceduro, ko se vsedem v avto. 😀

Stisk tipke za izklop tega opozorila in nato stisk tipke za izklop I-stop. 

 

LP

 

Ne gre za  osnovno zvočno opozorilo glede prekoračitve hitrosti (piskanje), ampak glasovno opozorilo "reduce your speed", ki izhaja iz Mazda navigacije, tam se tudi nastavlja.

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

  TEST : CX-30  G140 centre-line-designe. 

 

Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁

Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴

V Celu sem števec resetiral. 

Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌

Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100. 

Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴

 Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega. 

Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti!

Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti. 

Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega..... :nevem:

Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉

 

 

 

IMG_20250821_083859.jpg

IMG_20250821_083840.jpg

IMG_20250821_111249.jpg

IMG_20250821_111812.jpg

IMG_20250821_081728.jpg

IMG_20250821_083615.jpg

IMG_20250821_095621.jpg

IMG_20250821_100106.jpg

IMG_20250821_104133.jpg

IMG_20250821_083932.jpg

IMG_20250821_105821.jpg

Napisano

Ej ..Bini dober OPIS obeh cx30 😉😁👍zdaj pa naj si svak  razlaga  po svoje zoom zoom 😉😁😁

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V "klima" načinu hladi toliko, da zrak ohladi na želeno temperaturo.  Če je temperatura zraka sobe 21 stopinj in nastaviš 21 stopinj, ne rabi hladiti (potrebna moč nekaj 10 W le za vrtenje ventilatorja). Če pri isti temperaturi zraka nastaviš na klimi 17 stopinj hladi toliko, da zrak sobe ohladi na 17 stopinj, v nadaljevanju pa vzdržuje 17 stopinj. (najprej dela na polno - z max nazivno močjo, potem po potrebi, da se vzdržuje temperatura 17 stopinj - odvisno od velikosti sobe in toplote, ki od zunaj preko sten, stropa, tal in oken prehaja v sobo).    V načinu "razvlaževanje" klime ne zanima ciljna temperatura zraka, ampak obstoječa temperatura in temperatura hladilnih reber, ki mora biti dovolj nizka, da na njih kondenzira vlaga (shladiti se morajo na temperaturo rosišča). Po spodnji tabeli je pri 21 stopinjah zraka in neko običajno poletno relativno vlažnostjo 60% dovolj že temperatura reber 12,9 stopinj.      Predvidevam, da se pri razvlaževanju v večini primerov porabi manj energije kot pri intenzivnem hlajenju. Je pa tako kot je rekel skritikrt - tudi hlajenje večino časa tudi razvlažuje.   Še po kmečko: če je soba pri razvlaževanju manj hladna kot pri hlajenju, potem je klima porabila pri razvlaževanju manj energije (moči, amperaže) in obratno.    
    • Verejtno je to vprasal zaradi tega  ...   
    • Jest samo PUBG. Obačasno kakšen single player, kot je the last of us recimo
    • razno.... Redno igram MTG Arena , drugače pa STALKER2, BF6 Beta sem probal, MSFS2024, TotalWar Warhammer3 , Age2, pa še kaj bi se našlo. Čist odvisno kaj se mi zalušta, tud kako igro golfa grem.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.