Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja


hermelin

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je hermelin napisal:

Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). :D Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.

 

Ah glede oblike ni kaj komentirat. :D Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.

Takole, da te potešim malo. Oziroma tvoje "dirkaške" zahteve. Do pred letom dni sem imel hkrati obe, staro mazdo 6, letnik 2004,136 konjsko dizel in "novo, 150 konjsko dizel, letnik 2017,ročni menjalnik. Temu,kat ti praviš" direktni, neposredni "volan in super občutek s cestišča, jaz pravim pretrd volan in razrahljano vzmetenje vsled starosti in prevoženih kilometrov. 

S ta novo se ne more sploh primerjati, ker je ta nova veliko bolj športna, udobna za dolge poti in bolje zatesnjena in s tem je veliko manj hrupa s cestišča. Seveda moraš imeti gor 19" gume. Če ti niso original gume dovolj  široke  za športno vožnjo, si omisli 245/40 r19 kot jih imam sam namontirane. Garantiram ti vožnjo kot po tračnicah z veliko odzivnosti in podatkov izpod koles. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res... z 19 colarji daje veliko bolj povratne informacije kaj se dogaja s kolesi, medtem ko 17 colarke, sploh zimaki so pa v kategoriji "kr neki". Drugač pa tudi G-vectoring je neki kar se je treba navadit, ker v začetku imaš full čuden občutek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 hours ago, Alex said:

Takole, da te potešim malo. Oziroma tvoje "dirkaške" zahteve. Do pred letom dni sem imel hkrati obe, staro mazdo 6, letnik 2004,136 konjsko dizel in "novo, 150 konjsko dizel, letnik 2017,ročni menjalnik. Temu,kat ti praviš" direktni, neposredni "volan in super občutek s cestišča, jaz pravim pretrd volan in razrahljano vzmetenje vsled starosti in prevoženih kilometrov. 

S ta novo se ne more sploh primerjati, ker je ta nova veliko bolj športna, udobna za dolge poti in bolje zatesnjena in s tem je veliko manj hrupa s cestišča. Seveda moraš imeti gor 19" gume. Če ti niso original gume dovolj  široke  za športno vožnjo, si omisli 245/40 r19 kot jih imam sam namontirane. Garantiram ti vožnjo kot po tračnicah z veliko odzivnosti in podatkov izpod koles. 😉

Evo, take bi rad slišal! :D Hvala! Dobra ideja s širšimi gumami. Bi pa samo dodal, da se mi zdi da je moja 2005 neka športna varjanta, ker ima spojler, dve izpušni cevi, mislim, da je malo znižana od ostalih, ki jih vidim na cesti in vsaj po občutku ima trše vzmetenje, kot navadne izvedenke. Zato tudi tako lepo po ovinkih leti. :D Nisem pa nikoli šel preverjat kateri paket naj bi to bil itd. Glede volana bomo pa še kakšno rekli, ko nekaj časa novo vozim. Me zanima kakšno bo takrat mnenje.

 

8 hours ago, Boss said:

To je res... z 19 colarji daje veliko bolj povratne informacije kaj se dogaja s kolesi, medtem ko 17 colarke, sploh zimaki so pa v kategoriji "kr neki". Drugač pa tudi G-vectoring je neki kar se je treba navadit, ker v začetku imaš full čuden občutek.

Sem bral o tem vectoringu. Se da to izklopit, da sprobaš razliko? Nisem našel čisto jasnih informacij a ostane vklopljeno tudi, ko vse asistence ugasneš.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Bini said:

Ta G-vectoring ne ugašaj, ker boš skozi ovinek odletel.... 😉

Za vse te asistenčne zadeve bi rad točno vedel kaj počnejo in kak efekt majo. Tako bom avto najprej po parkirišču/pisti dobro premetal, da vem kako se obnaša in kje so meje. Potem pa ja, na cesti med ljudmi naj mi pa pomaga. :D 

Popravljeno od hermelin
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je hermelin napisal:

Za vse te asistenčne zadeve bi rad točno vedel kaj počnejo in kak efekt majo. Tako bom avto najprej po parkirišču/pisti dobro premetal, da vem kako se obnaša in kje so meje. Potem pa ja, na cesti med ljudmi naj mi pa pomaga. :D 

Me prav zanima. Mislim, da jih je preveč, da bi bilo v praksi izvedljivo. 😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.

 

Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.

 

Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.

Ampak hej, napisal je, da ima rad trd volan in nenehno borbo z njim.

Ta G-vectoring ne gre njemu v prid. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 hours ago, Janez007 said:

Me prav zanima. Mislim, da jih je preveč, da bi bilo v praksi izvedljivo. 😄

Pač ideja je, da razumem kako se sistemi (in sam avto), ki vplivajo na vodljivost avta in mojo varnost obnašajo. :D Sedaj sem veliko bolj umirjen voznik, me je pa v prvih letih vožnje treniranje na poligonu kar nekajkrat rešilo, ker sem v nulo poznal obnašanje avta v različnih razmerah. Pa še zabavno je. :D 

 

8 hours ago, Boss said:

G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.

 

Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.

Hvala za razlago! :) Sem si tudi prebral kaj počne ja. Pravijo, da je ideja, da je steering input hitrejši/bolj direkten in se izogneš prekomernemu korigiranju. Ideja je kul za navadno vožnjo, tudi za mokre razmere itd., ampak vseeno me zanima če se da to izklopit, ko bi rad imel čim bolj raw experience? No saj bom kmalu videl...

 

5 hours ago, Alex said:

Ampak hej, napisal je, da ima rad trd volan in nenehno borbo z njim.

Ta G-vectoring ne gre njemu v prid. 😉

Lej, čisto razumem, da ko bereš komentarje nekega randoma na forumu lahko vse skupaj izpade kot neko pretvarjanje. Tudi nimam želje karkoli dokazovati itd., ampak res rad furam športno, vlagam čas v učenje tehnik in razumevanje mej avta, ki ga vozim. Tudi ni strahu, da na prometnih cestah izzivam usodo. Ni pa treba sedaj pretiravat... Tako trd volan spet ni, so bolj ti novi (pre-)mehki. Ni ravno težek koncept, da trši volani z manj servo pomoči so bolj vodljivi pri višjih hitrostih in prenašajo več feedbacka s ceste. BMWji še posebej slovijo ravno po tem in mogoče sem se v napačen, manj športen model vsedel... 

 

 Iz vsega napisanega se mi zdi, da ne morem imeti vsega, manj tresenja na dolgih poteh, hkrati pa trši volan z veliko road feedbacka, to je bilo neumno pričakovati. Ker trenutno nimam prostora za več kot en avto sem v osnovi iskal uporaben avto (karavan), bencinar (da je zabavno nabijat obrate), športne vozne lastnosti (trdo podvozje, responsive steering) in za normalen denar, ker me mašina ne gane preveč (naturally aspirated, da je power delivery kontroliran in takojšnji, moč nekaj zmernega, ker raje lovim sekunde po ovinkih, naravnost zna vsak butl pritisnit). Ko se razmere na trgu umirijo in index spet malo poskoči in imam garažo, se bo pa o dvosedih govorilo (lotus :D).

 

V glavnem meni je super tema in ogromno uporabnih informacij. Z veseljem bom poročal kako bo, ko bom nekaj časa fural novo raketo. :)

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim, kaj menite o tej mazdi? Kakor vidim je od mazda resellerja, unfallfrei, oprema izgleda ok (ce ima 360 kamero je po nase to revolution?)... Malo čez zastavljen budget ampak 2016/2017 se prodajajo za samo 3 do 4k manj. Tudi neka modra je za -1k, ampak nima 360 kamere, kar pomeni attraction?

 

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čak mal, ti si dinamičen, napol dirkaški voznik pol pa gledaš G165. Kakor pišeš hočeš od avta čim več in tole je anemija. Za umirjene voznike cool za vse ostale pa raje 2,5 al pa dizel, če ti ne diši avtomatika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

23 minutes ago, Boss said:

Čak mal, ti si dinamičen, napol dirkaški voznik pol pa gledaš G165. Kakor pišeš hočeš od avta čim več in tole je anemija. Za umirjene voznike cool za vse ostale pa raje 2,5 al pa dizel, če ti ne diši avtomatika.

Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami. :)

 

Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. :D Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla? :D 

 

p.s. trenuten zoom je 2.0 cca 150 konjev in hp/kg je na papirju manjši kot pri g165, kar bi načeloma moralo biti fun enough, brez da kuri preveč benza za dolge ture. ali pač? 😕

 

17 minutes ago, Bini said:

Zaenkrat jih ni potrbno.... 😉

Tvoje besede v moj avto prosim.  :D 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novejsih res ni potrebno vozit k Pelkotu… Vsaj ne prvih pet ali sedaj celo sest let… dokler so v garanciji… Je veliko manj problemov, ce je kdaj treba kaj garancijsko urejat…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je hermelin napisal:

Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami. :)

 

Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. :D Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla? :D 

 

p.s. trenuten zoom je 2.0 cca 150 konjev in hp/kg je na papirju manjši kot pri g165, kar bi načeloma moralo biti fun enough, brez da kuri preveč benza za dolge ture. ali pač? 😕

 

Tvoje besede v moj avto prosim.  :D 

 

Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 minutes ago, Jest said:

Novejsih res ni potrebno vozit k Pelkotu… Vsaj ne prvih pet ali sedaj celo sest let… dokler so v garanciji… Je veliko manj problemov, ce je kdaj treba kaj garancijsko urejat…

O hudo... Sklepam, da 2019 že ima 6 letno? Tudi olje pa to ne, ker mora bit vse pri uradnem zaradi garancije?

 

3 minutes ago, Tilen5 said:

Hotel ti je rečt, da je atmosferc g165 precej lena zadeva

Sem doumel. :D Ampak isto pravijo za stare 2.0.

 

2 minutes ago, Boss said:

Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat. :nevem:

Jah, mogoče imava pa malo drugačen pogled na to kaj je zabavno pri vožnji? 🤔 So te pospeški razočarali? Si nabil zadevo na 5500rpm+ pa držal to po ovinkih? Meni je relativno ok, pa že za mojo 2.0 vsi pravijo, da ni nič od nje. Pri nizkih obratih je res bolj žalostno, ampak za ekonomsko vožnjo se obnese. Za ovinke je zadosti, do 200kmh pa tudi prileze, če dopust vzameš. :D Z veseljem bi poskusil g165, pa nimam kje, samo sklepam, da bo ok glede na trenutni količnik. 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je hermelin napisal:

Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami. :)

 

Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. :D Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla? :D

Mah, sem podobn ptič.

Rad vse preštofirim. Zadeve, za katere mislim, da so vredne, preštudiram kar na entuziastičen nivo. Ne grem pa do konca, ker mi je norost.

 

Tudi avto pogosto vozim normalno. Paše pa, po kaki ovinkasti cesti ,ga preluftat.

 

Kar si opisal, da bi rad imel. Bo zdaj boguskrunstvo. Je moj Focus.

Priznam da je M6 malenkost večja. Ima pa Focus vrhunsko podvozje. Če imaš športno, se lahko kosa z športnim od Giuliette.

Mašina se obnaša kot atmosferc. Ni anemično ob speljevanju in rada se vrti.

Samo uvoz, prodalo se jih je v SLO za prste na eni roki.

Mašina 182KM. Dovolj da skoči, še vedno pa človeška in ne brutalna.

 

Kaj več info, če te zanima.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Matick napisal:

Tole G165 boš mogu kr v obrate vozt če boš hotu da se premakne. Ti ga pa vsaj pr 4000 obratih ne odreže 😀

 

Kerga pa odreže? :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je hermelin napisal:

Jah, mogoče imava pa malo drugačen pogled na to kaj je zabavno pri vožnji? 🤔 So te pospeški razočarali? Si nabil zadevo na 5500rpm+ pa držal to po ovinkih? Meni je relativno ok, pa že za mojo 2.0 vsi pravijo, da ni nič od nje. Pri nizkih obratih je res bolj žalostno, ampak za ekonomsko vožnjo se obnese. Za ovinke je zadosti, do 200kmh pa tudi prileze, če dopust vzameš. :D Z veseljem bi poskusil g165, pa nimam kje, samo sklepam, da bo ok glede na trenutni količnik. 🤔

 

O ja, sem hrumel po vasi, da so se vse bejbe za mano obračale. :hudicek:

 

OK, resno - sem sprobal po tisti cesti iz Iga na Kurešček in me je dobesedno minilo. Pa ne zato ker je n/a bencinar, ampak zato, ker se res dolgo nič kej dosti ne dogaja, sploh če je klanec navzgor. Območje kjer pa gre dobro je pa precej ozko mogoče res uporabnih dobrih 1000 obratov pred blokado tam nekje med 5000 in dobrih 6000 in seveda avto takrat hrumi, ampak ne tisti žlahtni hrup V6 al pa V8 ampak ena taka kakofonija raznih zvokov, ki bi se jo kasneje verjetno izogibal in le res redko posegal pri takih obratih.

 

Drugač pa, da ne bo narobe razumljeno. Da se lepo uglajeno peljat in če je človek take vrste voznik je to zelo dober motor in prijeten. Ampak tam kjer je prijeten in uglajen moči žal ni in to je dejstvo. Ampak vseeno bi ti priporočal, da ga prej res dobro sprobaš, da te ne bomo pol tu na forumu tolažili, če bi bil slučajno nezadovoljen. 😜

 

Idealen motor za Mazdo 6 bi bil 2.5 turbo 250KM z ročnim menjalnikom. Ampak žal nismo Ameri, da bi imeli bencinskega turbaka, ampak v tolažbo tudi tam nimajo ročnega menjalnika. Hehe.

Tako, da zame osebno, je še najboljši približek 150 al pa 175/184KM Turbodizel z ročnim menjalnikom. Torej je bila to pač logična izbira in verjetno en manjših kompromisov v množici drugih, ki sem ga moral sklenit sam s sabo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.