Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja


hermelin

Priporočeno sporočilo

Usnjene električne sedeže imaš samo pri najvišjem paketu opreme, tako da karkoli pod tem bo ostalo brez. Kar je kar bedno, ker nimaš opcije električnega pomika brez usnja naprimer.

 

Intense je oznaka za ta paket z usnjem oz high end, imaš pa:

2017 nakama

2018 kizoku

2019 signature

2020 edition100

 

2021 in dalje homura

Aja še to, glede line asist ki si ga omenil: pri mazdi6 do letnika 2019 dela to bolj švoh, je pa fajn če spustiš volan in hoče črto prevozit. Kako je po 2019 pa ne vem, bo moral kdo drug povedat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri CX-60 je odlicno... Sicer eno je Lane Assist (Sistem na opo­zar­ja­nje na za­pu­šča­nje vo­z­ne­ga pasu (LDWS) / po­moč pri ohra­nja­nju vo­z­ne­ga pasu (LKA)), ki opozoril (lahko piska ali vibrira volan ali oboje) ko prevozis crto... in takrat volan malo popravi... Imas pa se Travel Assist (Pomoč pri vožnji po avtocestah in v prometu (CTS))... Lane Assist pri bolj ostrih ovinkih ne popravi dovolj... CTS pa lepo pelje, ce so seveda crte ob strani ceste ... 

 

 

Pri prejsnji CX-5 (2017) ali se prej v sestici (2013) je bilo pa res bolj kot ne samo kot osnovna pomoc oz. opozarjanje na rob ceste ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, NevLado said:

Usnjene električne sedeže imaš samo pri najvišjem paketu opreme, tako da karkoli pod tem bo ostalo brez. Kar je kar bedno, ker nimaš opcije električnega pomika brez usnja naprimer.

 

Intense je oznaka za ta paket z usnjem oz high end, imaš pa:

2017 nakama

2018 kizoku

2019 signature

2020 edition100

 

2021 in dalje homura

Aja še to, glede line asist ki si ga omenil: pri mazdi6 do letnika 2019 dela to bolj švoh, je pa fajn če spustiš volan in hoče črto prevozit. Kako je po 2019 pa ne vem, bo moral kdo drug povedat.

Jaz se tega elektricnega pomika hocem znebit bolj kot usnja. :D

 

Aha torej vsako leto drugacno poimenovanje. Ajoj... Samo je pa zelo zoprno to gledat, glede na to da sem veliko kizokov videl, ki jim je pol opcij manjkalo, medtem ko sport je imel pa (skoraj?) vse. Kaj mi potem sploh pomaga ta oznaka? Moras vedno jit cez spisek pa gledat knofe levo pod volanom... V voznih lastnostih pa med trimi ni razlik razen drugacen gear ratio no 145hp in drugacna velikost platisc?

 

Sele 2020+? Uff... Dobro, vsaj ko si zmatran lahko vklopis, da te dregne.

1 hour ago, Jest said:

Pri CX-60 je odlicno... Sicer eno je Lane Assist (Sistem na opo­zar­ja­nje na za­pu­šča­nje vo­z­ne­ga pasu (LDWS) / po­moč pri ohra­nja­nju vo­z­ne­ga pasu (LKA)), ki opozoril (lahko piska ali vibrira volan ali oboje) ko prevozis crto... in takrat volan malo popravi... Imas pa se Travel Assist (Pomoč pri vožnji po avtocestah in v prometu (CTS))... Lane Assist pri bolj ostrih ovinkih ne popravi dovolj... CTS pa lepo pelje, ce so seveda crte ob strani ceste ... 

 

 

Pri prejsnji CX-5 (2017) ali se prej v sestici (2013) je bilo pa res bolj kot ne samo kot osnovna pomoc oz. opozarjanje na rob ceste ... 

Torej travel assist zna drzati avto v sredini, lane assist pa ne in ga bo samo odbijalo od roba, dokler zavoj ni preoster?

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je hermelin napisal:

Torej travel assist zna drzati avto v sredini, lane assist pa ne in ga bo samo odbijalo od roba, dokler zavoj ni preoster?

 

Tako nekako ja... Pa Travel assist deluje samo takrat, ko je vkljucen radarski tempomat ... Lane Assist pa tudi takrat, ko je tempomat izkljucen ... Ni pa to namenjeno avtonomni voznji... in se po parih sekundah, ko ne drzis volana, pojavi obvestilo na zaslonu ... ce to ignoriras pa se cez cas se oglasi se zvocno opozorilo in tempomat se izklopi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 minutes ago, Jest said:

 

Tako nekako ja... Pa Travel assist deluje samo takrat, ko je vkljucen radarski tempomat ... Lane Assist pa tudi takrat, ko je tempomat izkljucen ... Ni pa to namenjeno avtonomni voznji... in se po parih sekundah, ko ne drzis volana, pojavi obvestilo na zaslonu ... ce to ignoriras pa se cez cas se oglasi se zvocno opozorilo in tempomat se izklopi ... 

Dobro vedet, hvala! Ampak verjetno tako ali tako nebom kupil 2020+. Vseeno, ali to pomeni drzati volan, ali je touch sensitive? Zame je problem, ko ure in ure drzim volan in od tresljajev zacnejo zapestja boleti. Sem upal, da bi mi to dalo opcijo se spociti na avtocesti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je hermelin napisal:

Dobro vedet, hvala! Ampak verjetno tako ali tako nebom kupil 2020+. Vseeno, ali to pomeni drzati volan, ali je touch sensitive? Zame je problem, ko ure in ure drzim volan in od tresljajev zacnejo zapestja boleti. Sem upal, da bi mi to dalo opcijo se spociti na avtocesti.

Koliko km pa delaš,da tako roke bolijo....🤔

Se tole čita kot bi se vozil s kolesom po makadamu.....😂😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 19. 4. 2023 ob 20:26 je hermelin napisal:

Dobro vedet, hvala! Ampak verjetno tako ali tako nebom kupil 2020+. Vseeno, ali to pomeni drzati volan, ali je touch sensitive? Zame je problem, ko ure in ure drzim volan in od tresljajev zacnejo zapestja boleti. Sem upal, da bi mi to dalo opcijo se spociti na avtocesti.

V 6tki moraš malo migati volan, da zazna da imaš roke gor.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi rekel, po mojih izkušnjah bi mogu bit nek senzor notri? Ker drugače, ne bi zaznal da ne držiš volana, on pa vmes sam popravlja volan se prav da miga.

 

Je pa kot rečeno pri šestki to res še bolj v povojih, ampak je pa boljše kot nič.

 

CX-60 ima to že precej bolje rešeno, sem preizkusil in bil navdušen, je pa res da se je po ne vem 5 do 10 sekundah oglasilo tisto opozorilo, da dam roke nazaj na volan. Je pa po AC brez težav vozil lepo po sredini pasu, ne kot šestica kjer se kot pijanec opoteka od črte do črte :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je godlike napisal:

Kolega ima Proceed GT in pravi 0.5l plastenka zataknjena, pa misli, da maš roko gor, ker je mala teža.

 

Baje je na YT kar nekaj videjev.

Preverjal nisem niti s flašo niti YT-uba.

Lahko potrdim tole od kolega enako dela meni na Sportage samo problem nastane ko je tak ovinek , ki ga kamera več ne vidi naprej potem sam izklopi. Mi je pa na testni vožnji novega Sportaga na servisu rekel da je prišel nek evropski zakon po katerem so morali to odpravit , kao da je to bila že delno avtonomna vožnja. Tako da zdaj novejši ne lovijo več smeri tako močno ampak bolj samo opozarjajo na vozni pas , vsaj pri Kia je tak.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Najprej oprostite za pozen odgovor! Sem se vmes poškodoval, okreval, imel druge življenske podvige in je šlo veliko stvari na backburner. 

 

On 4/19/2023 at 9:01 PM, NevLado said:

2019 vključno in naprej

 

To kar ti želiš ne boš dobil v mazdi6, žal. To je bolj varnostna funkcija, če te infarkt al pa kej, da ovije v levo/desno :D 

Ah ok... Al pa če čihneš. :D Sem se sprijaznil...

 

On 4/19/2023 at 10:12 PM, Bini said:

Koliko km pa delaš,da tako roke bolijo....🤔

Se tole čita kot bi se vozil s kolesom po makadamu.....😂😉

Hja redno skoraj nič, parkrat na leto pa po par tisoč v kosu. Tisto se pa pozna. :D Bicikel me pa nič ne matra, tudi ko se vragolije počne. :D 

 

On 4/21/2023 at 7:25 PM, mazdaman said:

V 6tki moraš malo migati volan, da zazna da imaš roke gor.

Thx! Bom obesil flašo vode :D 

 

On 4/25/2023 at 8:35 AM, SpEkTr said:

Ne bi rekel, po mojih izkušnjah bi mogu bit nek senzor notri? Ker drugače, ne bi zaznal da ne držiš volana, on pa vmes sam popravlja volan se prav da miga.

 

Je pa kot rečeno pri šestki to res še bolj v povojih, ampak je pa boljše kot nič.

 

CX-60 ima to že precej bolje rešeno, sem preizkusil in bil navdušen, je pa res da se je po ne vem 5 do 10 sekundah oglasilo tisto opozorilo, da dam roke nazaj na volan. Je pa po AC brez težav vozil lepo po sredini pasu, ne kot šestica kjer se kot pijanec opoteka od črte do črte :)

Sej to govoriš o tem travel assistu? Saj kdo ve, verjetno na koncu sploh nebi zaupal zadevi in vseeno držal za volan. :D 

 

On 4/25/2023 at 9:12 AM, godlike said:

Kolega ima Proceed GT in pravi 0.5l plastenka zataknjena, pa misli, da maš roko gor, ker je mala teža.

 

Baje je na YT kar nekaj videjev.

Preverjal nisem niti s flašo niti YT-uba.

Haha evo sem lih gor omenu podobno, k je en kolega razlagal, da se je igral s tem. 

 

On 4/25/2023 at 11:25 AM, robertk6 said:

Lahko potrdim tole od kolega enako dela meni na Sportage samo problem nastane ko je tak ovinek , ki ga kamera več ne vidi naprej potem sam izklopi. Mi je pa na testni vožnji novega Sportaga na servisu rekel da je prišel nek evropski zakon po katerem so morali to odpravit , kao da je to bila že delno avtonomna vožnja. Tako da zdaj novejši ne lovijo več smeri tako močno ampak bolj samo opozarjajo na vozni pas , vsaj pri Kia je tak.

Ma si predstavljam, da bo treba avte višjega ranga furat, da vsaj zadosti vloži firma v razvoj takih sistemov. Verjetno bolje brez, kot za silo.

 

-------------------

 

Bi pa vprašal kako je z rjavenjem in obstojnostjo laka novih mazd (2015+). Trenutno še živim v bloku brez garaže, tako da bo raketa stala na kronično premajhnem parkirišču. Sol, nihanje temperature, pijan sosed... Imam spisek opcij za nakup in bom prosil za mnenje, ampak najprej, ali ima smisel se stegnit za 2018+? So kaj bolj obstojne kot stare, ki sem jo dobil kot novo, v roku dveh let je bila pa tetanus? 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je hermelin napisal:

 

Bi pa vprašal kako je z rjavenjem in obstojnostjo laka novih mazd (2015+). Trenutno še živim v bloku brez garaže, tako da bo raketa stala na kronično premajhnem parkirišču. Sol, nihanje temperature, pijan sosed... Imam spisek opcij za nakup in bom prosil za mnenje, ampak najprej, ali ima smisel se stegnit za 2018+? So kaj bolj obstojne kot stare, ki sem jo dobil kot novo, v roku dveh let je bila pa tetanus? 

 

Bolje za avto, če je ves čas na prostem na dežju in prepihu, kot v zaprti garaži.

 

Sicer pa niso to laki po vzdržljivosti primerljivi tistim izpred 30 let. Cel avto je potrošna roba. 😀

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 hours ago, Janez007 said:

 

Bolje za avto, če je ves čas na prostem na dežju in prepihu, kot v zaprti garaži.

 

Sicer pa niso to laki po vzdržljivosti primerljivi tistim izpred 30 let. Cel avto je potrošna roba. 😀

To bolj velja za zimo, ne? Ker toplota in sol pospešita nastanek rje, nihanje temperatur pa vpliva na razna tesnila itd. Poleti pa naj bi skrival pred soncem, če hočeš, da barva ostane. :D

 

Kakorkoli, potrošna roba? :D Za npr 25k naj se kar dolgo troši... Torej, kul, garaža nima veze kar se soli tiče. Se moram pa glede sosedov odločit. Katerikoli letnik, vsaj črna barva verjetno odpade. Je sosed črnega nabavil in res vsak dan opazim več prask. Vsaka malenkost ven seka...

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, bolj kot rja - kar mislim da ni več težava, je problem v mehkem plehu in občutljivi barvi. Ravno iz tega razloga, res nerad ročno perem ta avto. Čeprav je res lep ko se posveti, ampak se moraš pa kar nakulirat, ko vsakič ob pranju, kakšno novo anomalijo odkrijem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 7/21/2023 at 8:16 AM, SpEkTr said:

Ja, bolj kot rja - kar mislim da ni več težava, je problem v mehkem plehu in občutljivi barvi. Ravno iz tega razloga, res nerad ročno perem ta avto. Čeprav je res lep ko se posveti, ampak se moraš pa kar nakulirat, ko vsakič ob pranju, kakšno novo anomalijo odkrijem :)

Evo to je eno od vprašanj vbistvu... Sem šel v soboto na ogled dveh, da preden potegnem trigger za uvoz bencinarja vsaj sprobam dizla v živo. Moram reči, da sem bil kar malo presenečen:

  1. po havbi 2018 je kar precej rjastih pack od odluščene barve; je to sedaj standard? po količini hecno blizu moji 2005 starini; 2018 focus zraven jih ni imel skoraj nič!
  2. notranjost 2017 je bila povsod lepljiva! prestavna ročica je bila prav ogabna in volan ne dosti boljše.
  3. volan je bil popolnoma elektronski, totalno premehek in brez kakršnegakoli feedbacka; sem se vsedel še v 2017 bmw 3, je malo boljše, ampak še vedno drek v primerjavi z mojo 2005 raketo - trd, odziven, čutiš feedback ceste, ne sili agresivno nazaj proti sredini... vem, da sem rekel, da me bolijo roke na dolgi vožnji, ampak to je pa sedaj druga skrajnost. :D 
  4. v mojem je prejšnji lastnik vgradil custom pedala, ki so izreeeeeedno simple za heel'n'toe-at; pri ta novih je globina gasa čisto mimo... bo spet treba poštimat z različno debelimi custom pedali.

Kak komentar vsaj na 1 in 2? Grem ta teden še kakega zapeljat, ampak res nevem... So vsi novejši avti taka jajca za vozit? Če niti BMW (ne-M 3, M in športni dvosedi itd. ne dvomim, da so super) nima za 5dag senfa proti 20 let starim avtom, so nekje zavozili sceno. 0o

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je hermelin napisal:

Evo to je eno od vprašanj vbistvu... Sem šel v soboto na ogled dveh, da preden potegnem trigger za uvoz bencinarja vsaj sprobam dizla v živo. Moram reči, da sem bil kar malo presenečen:

  1. po havbi 2018 je kar precej rjastih pack od odluščene barve; je to sedaj standard? po količini hecno blizu moji 2005 starini; 2018 focus zraven jih ni imel skoraj nič!
  2. notranjost 2017 je bila povsod lepljiva! prestavna ročica je bila prav ogabna in volan ne dosti boljše.
  3. volan je bil popolnoma elektronski, totalno premehek in brez kakršnegakoli feedbacka; sem se vsedel še v 2017 bmw 3, je malo boljše, ampak še vedno drek v primerjavi z mojo 2005 raketo - trd, odziven, čutiš feedback ceste, ne sili agresivno nazaj proti sredini... vem, da sem rekel, da me bolijo roke na dolgi vožnji, ampak to je pa sedaj druga skrajnost. :D 
  4. v mojem je prejšnji lastnik vgradil custom pedala, ki so izreeeeeedno simple za heel'n'toe-at; pri ta novih je globina gasa čisto mimo... bo spet treba poštimat z različno debelimi custom pedali.

Kak komentar vsaj na 1 in 2? Grem ta teden še kakega zapeljat, ampak res nevem... So vsi novejši avti taka jajca za vozit? Če niti BMW (ne-M 3, M in športni dvosedi itd. ne dvomim, da so super) nima za 5dag senfa proti 20 let starim avtom, so nekje zavozili sceno. 0o

 

Torej ti ostane edino porsche 911. Baje, da imajo odziven volan. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. To ne moreš primerjat, ker ne veš kje je kdo vozil oziroma kako se je avto uporabljalo. Meni je pri vseh generacijah 6-ke delalo pikice pa tudi na službenih Golfih in Passatih je tako, da ne rečem slabše.

2. Spet odvisno od uporabnika oziroma celo od tega kako so poskušali čistit. Razni Maxibrili ipd so "super" za naredit sranje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

35 minutes ago, Boss said:

1. To ne moreš primerjat, ker ne veš kje je kdo vozil oziroma kako se je avto uporabljalo. Meni je pri vseh generacijah 6-ke delalo pikice pa tudi na službenih Golfih in Passatih je tako, da ne rečem slabše.

2. Spet odvisno od uporabnika oziroma celo od tega kako so poskušali čistit. Razni Maxibrili ipd so "super" za naredit sranje.

  1. Dela jih že, a če je pri moji skoraj 20 let stari, ki sem jo po makadamih driftal komaj kaj slabše kot na 5 let stari, je tudi lak nekam švoh... ampak ja, fair enough. :)
  2. Aa... good point! avto je smrdel po čikih, tko da čisto možno, da so poskusili spucat in zafrknili zadevo. nisem pomislil, thx!

 

Ostali pa haha... Zakaj se norca delate? :D Dejansko se tastara 6 res predobro fura. Sem jo za foro še na kako dirkališče zapeljal in je bilo presenetljivo zabavno. Za novo 6 so me že razni reviewerji opozorili na steering, jasno pa vsaj več pričakujem od 10+ let mlajšega bemfla (kar se volana in feedbacka tiče, ne podvozje itd.).

 

p.s. pa elektronska ročna, da ga niti pozimi nemoreš po parkirišču... :D 

 

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar nekaj časa sem vozil 3 različne M6 karavan: CD175 MT, G165 MT in G194 AT. Med sabo tako različne po občutku vožnje, da si ne bi nikoli mislil, če ne bi doživel.

 

Velika razlika v vodljivosti je tudi med različnimi gumami (sploh med 17 in 19") in koliko so napumpane. 

 

Novega avta se je potrebno tudi navaditi, prvi občutki so lahko tudi zavajajoči. Sam sem rabil kar nekaj časa, da sem se navadil na M6 G165, da mi je postala všeč. Mislim na občutek vožnje, oblika je itak 👌🙂

 

Sicer pa prava M6 je G192 ali G194.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

30 minutes ago, Janez007 said:

Kar nekaj časa sem vozil 3 različne M6 karavan: CD175 MT, G165 MT in G194 AT. Med sabo tako različne po občutku vožnje, da si ne bi nikoli mislil, če ne bi doživel.

 

Velika razlika v vodljivosti je tudi med različnimi gumami (sploh med 17 in 19") in koliko so napumpane. 

 

Novega avta se je potrebno tudi navaditi, prvi občutki so lahko tudi zavajajoči. Sam sem rabil kar nekaj časa, da sem se navadil na M6 G165, da mi je postala všeč. Mislim na občutek vožnje, oblika je itak 👌🙂

 

Sicer pa prava M6 je G192 ali G194.

Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). :D Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.

 

Ah glede oblike ni kaj komentirat. :D Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je hermelin napisal:

Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). :D Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.

 

Ah glede oblike ni kaj komentirat. :D Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.

Avtomatik zato, ker sta G192 in G194 z 2,5 litrskim motorjem na voljo samo z AT. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

29 minutes ago, Janez007 said:

Avtomatik zato, ker sta G192 in G194 z 2,5 litrskim motorjem na voljo samo z AT. 

Aja to si mislil... Sure, potegne, furat je pa vsaj meni potem čisti dolgčas. Če bom nekega dne še daljše roadtripe delal, familija v avtu in razmere na finančnem trgu malo bolj predvidljive, se bomo šli kako E-klaso pa naj bo čim bolj avtonomen. :D Do takrat pa moram nekaj počet med vožnjo. :D  

 

Aja pa, da ne bo izgledalo kot da komu nasprotujem ali se hočem kregat... Kot rečeno, hvala vsem za pomoč! Tema je vseeno "reality check". :D 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.