Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bom pa kar priznal...sem pač "pohotnež"😃😁...in že od nekdaj,ves čas pr C-Maxu,sem ženi govoril,da naslednji avto,bo pa avtomatik,da mi ne bo treba umikati roko z njenega kolena😃al pa stegna,al pa...😄...oprostite,a to je killer-kriterij pri ročnem menjalniku...tako pa na izi kruzaš itd...draga nima pa čisto nič proti🥰

Napisano

Tudi meni ni bilo. Ampak takrat sem bil mlajši in vitalnejši, pa sem zmogel obdelat ženo in ročni menjalnik. Zdaj grem pa že proti 50, pa ne gre več po dvakrat na dan. In ženo po poti pustim pri miru in imam med vožnjo dovolj časa za ročni menjalnik...

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

Ford Transit Custom je nadgradnja😉🤣

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

... ... ... ... ... ... ... boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

 

Mislim, da bo prej Soča tekla skozi Džerdap kot bom jaz kakršen koli kombi kupil. Je v vrsti nekje tam kot električno vozilo. Se pravi, da je več možnosti, da bom imel bee eee eeeen... ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Se pravi, je več možnosti, da bom imel ne-dizla z avtomatskim menjalnikom kot pa kombi...

Napisano

Kar se tehnike tiče nimam pojma o menjalnikih pa ne bom pametoval.

 

Sam kar se pa udobja tiče je pa zadeva jasna. MT pomeni da moraš sam na roke, AT pa nekdo drug namesto tebe. Jaz sem svoje izbral, eni pa pac še vedno na roke :whatever:.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

33112_1.png

Napisano

Pri prednostih in slabostih obeh menjalnikov mi je padla v oči ta "prednost" ročnih menjalnikov. 😊

-

Manj verjetnosti, da bi ga ukradli — Z naraščajočim številom samodejnih menjalnikov, ki so v novih vozilih, obstaja nova generacija voznikov, ki se nikoli ni naučila voziti z ročnim menjalnikom.

To pomeni, da če se  tat odloči, da bo vaš avto podrobneje pregledal (z mislijo na krajo), obstaja dokaj velika verjetnost, da bo zgolj ročni menjalnik dovolj, da odvrne kriminalca.😊

 

Resnična glede varnosti je pa tale:

"Ročni menjalniki omogočajo voznikom večji nadzor nad vozilom". 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

 

Res? Alternetiva je pa anemični n/a 2.0 al pa joj prejoj dizel. 😜

 

Ne narobe razumet, prav si se odločil za ta motor, jaz sem bil tud blizu, da bi ampak ga nisem dobil na test. Sem pa dobil 150KM dizla, ki sem ga nekako že odpisal. A v primerjavi s 165KM bencincem, mi je privlekel na ksiht tako širok nasmeh, da dileme sploh ni bilo več. Sem pa se lahko odločil a bi MT al AT. Zakaj pol MT - čisto enostavno v moji knjigici je imel bistveno več plusov s težo kot AT. Tako, da ja temu se pač reče možnost izbire.

33112_1.png

Napisano

Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov :) pa mi ni žal da sm swičnu

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pravkar je Tilen5 napisal:

Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

Definitivno bi bila prodaja večja če bi imeli oba na izbiro

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pri nas je siromašna izbira in vprašanje kdaj se bosta Slovenija in Balkan navadila na avtomatiko.

Kaj je lahko boljšega kot odmisliti nepotrebno kuplungiranje in ostalo ob tem tempu prometa ter po napornem delovniku?

 

Napisano

Za tekoč promet niti ni tako nujno imeti avtomatika. Z na naše balkanske ceste kjer še na avtocesti kar naprej speljavaš, je avtomatik nuja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Pri pravih ljubiteljih poraba ne igra vloge. 

O minusih govori tisti kateri nima izkušenj z njim oziroma ga še ni probal. Večina ima strah da so nesposobni v kolikor ne pretikajo, a ročni menjalnik je prednost samo pri starodobnikih in dirkalnikih. 

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz ga imam od prvega avta dalje. 

Kakšni pa naj bi bili minusi po tvoje?

Je bilo že povedano, večja poraba, dražji avto, dražje vzdrževanje in popravilo, pretikanje pri starejših-počasno, neodločno, pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo, prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo in še kaj bi se našlo🤔

Res pa je, da ne poznam novejših AT od 2018 naprej.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.