Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme…. Kakšen predlog, kako to dol spraviti? Kakšno čistilo? 3x sedaj opral na roke, bi v avtopralnici krtače spravile dol? Imel avto pod drevesom par dni, k sem bil na dopustu. Pa ni smola. Je avto tko cel pikast, tam k ga je dobilo. 😬 Hvala.  
 

IMG_3855.jpeg

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano

jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))

Napisano
dne 15. 8. 2024 ob 19:43 je sportman333 napisal:

jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))

Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek

 

Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja :D

 

https://www.spar.si/online/kuhinjske-brisace-3-slojne-love-print-teta-violeta-31/p/537366

 

Napisano

To na barvi ne upam uporabljat.

 

Čistim pa s tem iz feln lim od uteži.

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je godlike napisal:

To na barvi ne upam uporabljat.

 

Čistim pa s tem iz feln lim od uteži.

 

Poskusiš na enem drugem, na sosedovem ... se hecam. Poskusiš na spodnjem delu recimo praga, na majhni piki ...

 

Bencin se mi pri tankanju pogosto pocedi po Mazdi, beli, pa nobenih posledic ... krpa pa mora biti nežna, najbolje bombažna bela (kakšna stara spodnja majica ali gate), da se vidi morebitno pobiranje barve (ko že pobere-raztopi lak oziroma zgornji zaščitni sloj šele pride do barve ... ko je že prepozno ...). 

 

Bencin in olja topijo nepolarne snovi. Če gre za polaren madež, potem pomaga voda, alkohol ...

 

 

image.png

 

 

Na splošno je za madeže zelo močno čistilo, ki ga prodaja Hofer za nekaj evrov:

 

image.png

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 17. 8. 2024 ob 14:53 je NevLado napisal:

Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek

 

Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja :D

 

https://www.spar.si/online/kuhinjske-brisace-3-slojne-love-print-teta-violeta-31/p/537366

 

 Ja, tko so meni ostali fleki 🙄

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).

Vsako mnenje dobrodošlo -> 

WWW.KARCHER-VPS.SI

Na voljo je optimalna podpora v aplikaciji Kärcher Home & Garden, vključno s svetovalcem za uporabo: tlačni čistilnik K 4 Power Control z razpršilno pištolo G 160 Q Power Control in kompletom Home Kit...

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

S tem ne boš nič zgrešil. Jaz sem par let nazaj kupil Lavor-ja in sem zadovoljen z njim. Važno, da je pumpa alu in ne plastična.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).

Vsako mnenje dobrodošlo ->

 

No potem pa moje mnenje: Imamo doma K5 in ga ne bi več kupil. Tej deli, ki se menjavajo so plastični in tisti rumeni plastični o-ring ostane v pištoli namesto na nastavku in ne moreš nobenega drugega nastavka dat gor. Pač res smotan sistem. Zdej, če boš imel vedno isti nastavek ni problem. Jaz imam pa še nastavek za aktivno penjenje, pa je vsakič problem. Začasno je pomagalo to, da smo zalepili ta plastični o-ring, ampak žal samo začasno.

 

Definitivno kot je @FuManchu rekel, deli naj bodo kovinski, ne plastični. Se mi zdi, da imajo pri drugih ''štrajfiksih'' bolje to rešeno.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

To ja, ampak znotraj njih je tak rumen o-ring, ki včasih ostane gor:

 

61aooNeXfQL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Sej načeloma pomaga, če jih zalepiš, ni pa verjetno fajn...ker so namensko taki z dihtungo. Pol k se zatakne pač rabiš izvijač ali nekaj, da ga dobiš ven...

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Vzemi compact verzijo. Je vse enako notri samo bistveno manjši in bolj priročen je.

 

Osebno imam pa tegale.

 

WWW.KARCHER-VPS.SI

Zelo kompaktna izvedba za pogosto čiščenje trdovratne umazanije: visokotlačni čistilnik K 7 Compact. Hiter in preprost za transport in...

 

33112_1.png

Napisano
pred 57 minutami je etcho napisal:

Jaz uporabljam že nekaj let K2 in sem zadovoljen. Perem avto, kolo, dvorišče...

Ostalo ja, pri kolesu pa pazljivo. Je le električno, baterije in zglobipa baje ne marajo vode. 😊

 

 

Napisano

Curek je na "soft", baterija je zaprta v cevi, motor je vodotesen, ležaji tudi, tako, da do sedaj nisem imel težav.

Močnejši curek pa res ni primeren, ker prebije mast v ležajih.

Napisano

Če je dovolj razdalje, ne bi smelo bit nič. Se bo pa seveda našel kakšen pametnjakovič, ki bo rinil šobo od vapa direkt v reže pa bo veselica pol.

33112_1.png

Napisano

Ko je kolo zelo blatno (in to se dogaja vsakič, ko vozimo po boshku) jaz na rahlo operem samo ta večje blato z navadnim curkom , potem ga raje z krpo pobrišem. 

 

 

Napisano

Jaz ga zavežem s štrikom in ga za 5minut spustim v reko Vipavo.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Jaz ga zavežem s štrikom in ga za 5minut spustim v reko Vipavo.

In, ko ga dvigneš, je na sedežu gor še par kil postrvi. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

In, ko ga dvigneš, je na sedežu gor še par kil postrvi. 

 

Zdaj vsaj vem od kod ta vic, da nekomu neki paše tko kot ribi bicikel.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.