Skoči na vsebino

Nakup nove mazde cx5 2023


Alexg

Priporočeno sporočilo

Kupujem cx5 in imam dilemo.

Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti. 

Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil? 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Alexg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če si preizkusil oba, potem veš samo ti, kateria varianta je dovolj zmogljiva zate? 

 

DPf filter ni težava . Težava zna bit s sistemi, ki nastopijo prej, še preden se sploh začne odvijati kaj v DPF filtru :) . Če ti je g165 ok, vzemi tega in roka. Ali pa mogoče g194, samo je kar preskok - finančno sploh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je res edini pogoj je da je ročni menjalnik, bi zveseljem vzel 2.5 če bi obstajal z ročnim. Je pa res, da mi je 165hp malo švoh, samo če bi imel velike probleme z dizeljem bi kar vzel 165hp. Mi pa tudi ni problem ce bi vzel dizla se med tedno 1krat v sredini tedna  peljat na avtocesto Mb do celja ce bi bilo dovolj to da  ocisti dpf 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Alexg napisal:

Kupujem cx5 in imam dilemo.

Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti. 

Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil? 

 

 

 

 

 

Tole je premalo za mazdinega dizla. Mazdini dizli so res posebni in moraš bit precej pozoren na samo vzdrževanje teh motorjev, kar bo pri mestni vožnji še toliko bolj pomembno.  Ali gledaš nova vozila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Shrek napisal:

Tudi z bencinarjem lahko radar plačaš... 

Al pa izpit izgubiš, če priletiš 60 v cono 30 :D 

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom :)

Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.

 

Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

 

Tako je. Meni je Majes predlagal se 4 leta nazaj predlagal bencinerja, tudi pri 40kkm na leto, dizel naj bi imel prevec potencialnih problemov na dolgi rok.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Boss napisal:

Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli. :hudicek:

Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ni všeč 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

47 minutes ago, Janez007 said:

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

 

Je pa tudi res da avto bom imel 5-6let to pomeni v roku garancije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Al pa izpit izgubiš, če priletiš 60 v cono 30 :D 

Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.

 

Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra

 

 

Saj prvih 5 ali 10 let ne bi smelo biti problemov... potem pa je precej odvisno od tega, kako se avto vzdrzuje ... 

pred 54 minutami je Alex napisal:

Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊 

Tej smo tu na forumu najglasnejši in vse obvladamo. 😊 

 

Sem moral malo popravit tvojo izjavo 😜🤣😝

pred 29 minutami je Alexg napisal:

 

Je pa tudi res da avto bom imel 5-6let to pomeni v roku garancije.

 

Trenutno je situacija taka, da veliko lazje prodas pet let staro bencinsko Mazdo kot pa enako staro dizelsko :P ... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ti lahko povem za mojo mazdo dizel, 170kkm prevoženih. Ob spremembi delovnega mesta se zadnje 4 leta vozim 20km v eno stran(gor grem po ac za nazaj po reginalki), kako 2 leti nazaj sem spucal dpf(nevem kakšne vožje je imel prejšni lastnik) v tem času je crknu en senzor.

Kake 2 mesca nazaj mi je pa začel malo cukat ko pritisnem na gas med generacijo.

 

To je to.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

19 minutes ago, Jest said:

 

 

Saj prvih 5 ali 10 let ne bi smelo biti problemov... potem pa je precej odvisno od tega, kako se avto vzdrzuje ... 

Tej smo tu na forumu najglasnejši in vse obvladamo. 😊 

 

Sem moral malo popravit tvojo izjavo 😜🤣😝

 

Trenutno je situacija taka, da veliko lazje prodas pet let staro bencinsko Mazdo kot pa enako staro dizelsko :P ... 

To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Alexg napisal:

To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja. 

Verjetno že sam veš, da je velika razlika med dizlom (150 konjski, navor 380Nm) in tem motorjem( 165 konjev  a le 213 Nm in še tej so na voljo šele  pri 4000 obratih.) Če boš kupil novega bi ti sam priporočil dizla. Itak je 6 letna garancija. Novejši letniki najbrž nimajo več toliko problemov kot starejši s temi dpf filtri. Sicer pa imajo vse znamke ( novejši avti) probleme z dpf filtri vključno z audiji in vw. Ti bi itak vzel ročni menjalnik(ki je mimogrede fenomenalen) in je to popolni komplet za zmagovalen avto. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). :) Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih. 

 

Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT,  meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo. 

 

Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vozim 2019 Diesla zamenjano do sedaj samo en senzor na filtru in pod garancijo. Imam pa sedaj 1055555 KM

  • Haha 1
  • Začuden 2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je sportman333 napisal:

Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭

O,imajo tudi druge znamke težave, ne se sekirati. Še znatno več. Pojdi samo na bmw forum pa je tega v izobilju. Vsakodnevno. 

Na drugih forumih se nimajo časa pogovarjati, kakšen računalnik za igrice si bodi kupili ali pa kaj bodo skuhali in v čem. 😊, ker je preveč okvar in jamrajo o tem.

Pač, ekologija in razni dpf-ji so prinesli svoje. Zato strokovnjaki  ne pravijo zastonj, da se po Sloveniji vozi okoli 40% avtov z odstranjeni dpf-jem. Prednjačijo pa nemška vozila. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.