Skoči na vsebino

Nakup nove mazde cx5 2023

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Kupujem cx5 in imam dilemo.

Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti. 

Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil? 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Alexg
Napisano

Če si preizkusil oba, potem veš samo ti, kateria varianta je dovolj zmogljiva zate? 

 

DPf filter ni težava . Težava zna bit s sistemi, ki nastopijo prej, še preden se sploh začne odvijati kaj v DPF filtru :) . Če ti je g165 ok, vzemi tega in roka. Ali pa mogoče g194, samo je kar preskok - finančno sploh.

Napisano

G194 nima ročnega menjalnika in kolikor razumem je le ta pogoj.

33112_1.png

Napisano

Tako je res edini pogoj je da je ročni menjalnik, bi zveseljem vzel 2.5 če bi obstajal z ročnim. Je pa res, da mi je 165hp malo švoh, samo če bi imel velike probleme z dizeljem bi kar vzel 165hp. Mi pa tudi ni problem ce bi vzel dizla se med tedno 1krat v sredini tedna  peljat na avtocesto Mb do celja ce bi bilo dovolj to da  ocisti dpf 

Napisano
pred 52 minutami je Alexg napisal:

Kupujem cx5 in imam dilemo.

Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti. 

Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil? 

 

 

 

 

 

Tole je premalo za mazdinega dizla. Mazdini dizli so res posebni in moraš bit precej pozoren na samo vzdrževanje teh motorjev, kar bo pri mestni vožnji še toliko bolj pomembno.  Ali gledaš nova vozila?

Napisano

Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom :)

Napisano

Bejž proč od dizla,same probleme boš imel od 150kkm naprej🥴 

Če se ravno zelo hitro ne voziš bo 165g dovolj👍

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Tudi z bencinarjem lahko radar plačaš... 

Al pa izpit izgubiš, če priletiš 60 v cono 30 :D 

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom :)

Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.

 

Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra

Napisano

Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

 

Tako je. Meni je Majes predlagal se 4 leta nazaj predlagal bencinerja, tudi pri 40kkm na leto, dizel naj bi imel prevec potencialnih problemov na dolgi rok.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli. :hudicek:

Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
47 minutes ago, Janez007 said:

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

 

Je pa tudi res da avto bom imel 5-6let to pomeni v roku garancije.

Napisano
pred 6 urami je Alexg napisal:

Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti. 

Tole bo tudi dizel preživel. 😃

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Al pa izpit izgubiš, če priletiš 60 v cono 30 :D 

Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.

 

Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra

 

 

Saj prvih 5 ali 10 let ne bi smelo biti problemov... potem pa je precej odvisno od tega, kako se avto vzdrzuje ... 

pred 54 minutami je Alex napisal:

Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊 

Tej smo tu na forumu najglasnejši in vse obvladamo. 😊 

 

Sem moral malo popravit tvojo izjavo 😜🤣😝

pred 29 minutami je Alexg napisal:

 

Je pa tudi res da avto bom imel 5-6let to pomeni v roku garancije.

 

Trenutno je situacija taka, da veliko lazje prodas pet let staro bencinsko Mazdo kot pa enako staro dizelsko :P ... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Jaz ti lahko povem za mojo mazdo dizel, 170kkm prevoženih. Ob spremembi delovnega mesta se zadnje 4 leta vozim 20km v eno stran(gor grem po ac za nazaj po reginalki), kako 2 leti nazaj sem spucal dpf(nevem kakšne vožje je imel prejšni lastnik) v tem času je crknu en senzor.

Kake 2 mesca nazaj mi je pa začel malo cukat ko pritisnem na gas med generacijo.

 

To je to.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
19 minutes ago, Jest said:

 

 

Saj prvih 5 ali 10 let ne bi smelo biti problemov... potem pa je precej odvisno od tega, kako se avto vzdrzuje ... 

Tej smo tu na forumu najglasnejši in vse obvladamo. 😊 

 

Sem moral malo popravit tvojo izjavo 😜🤣😝

 

Trenutno je situacija taka, da veliko lazje prodas pet let staro bencinsko Mazdo kot pa enako staro dizelsko :P ... 

To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 36 minutami je Alexg napisal:

To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja. 

Verjetno že sam veš, da je velika razlika med dizlom (150 konjski, navor 380Nm) in tem motorjem( 165 konjev  a le 213 Nm in še tej so na voljo šele  pri 4000 obratih.) Če boš kupil novega bi ti sam priporočil dizla. Itak je 6 letna garancija. Novejši letniki najbrž nimajo več toliko problemov kot starejši s temi dpf filtri. Sicer pa imajo vse znamke ( novejši avti) probleme z dpf filtri vključno z audiji in vw. Ti bi itak vzel ročni menjalnik(ki je mimogrede fenomenalen) in je to popolni komplet za zmagovalen avto. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). :) Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih. 

 

Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT,  meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo. 

 

Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz vozim 2019 Diesla zamenjano do sedaj samo en senzor na filtru in pod garancijo. Imam pa sedaj 1055555 KM

  • Haha 1
  • Začuden 2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A si mal preveč petk stisnu, k ti je dizel tako všeč, al je le pijača kriva v veselem decembru :cheers:

33112_1.png

Napisano

Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je sportman333 napisal:

Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭

O,imajo tudi druge znamke težave, ne se sekirati. Še znatno več. Pojdi samo na bmw forum pa je tega v izobilju. Vsakodnevno. 

Na drugih forumih se nimajo časa pogovarjati, kakšen računalnik za igrice si bodi kupili ali pa kaj bodo skuhali in v čem. 😊, ker je preveč okvar in jamrajo o tem.

Pač, ekologija in razni dpf-ji so prinesli svoje. Zato strokovnjaki  ne pravijo zastonj, da se po Sloveniji vozi okoli 40% avtov z odstranjeni dpf-jem. Prednjačijo pa nemška vozila. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.