Skoči na vsebino

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja… pa na IG sem tudi videl… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ja… pa na IG sem tudi videl… 

 

Škoda, za tiste ki nimajo-nimamo računa na vseh teh omrežjih, ne vem bi lahko dali npr. na youtube, ali ima danes že večina FB, IG, Twiter, itd...

 

 

Napisano

Saj je objavljeno tudi na spletni strani www.mazda.si …

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo prve specifikacije so prišle na plano:

WWW.AUTOCAR.CO.UK

New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor

 

0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo

Napisano
pred 31 minutami je 50keda napisal:

Evo prve specifikacije so prišle na plano:

WWW.AUTOCAR.CO.UK

New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor

 

0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo

Se pravi, 50-litrski rezervoar za gorivo in baterija modela nudita doseg več kot 400 milj (pribl. 650 km) z emisijami 21 g/km – veliko povečanje dosega v primerjavi s 130 miljami, ki jih zagotavlja trenutni model, ki uporablja samo EV in ima 35,5 kWh. baterijo.🤔

Nič kaj prepričljivo. Velika poraba. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 50 minutami je SeekK napisal:

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Počakajmo še na stroške vzdrževanja tega motorja :D

 

Napisano

Dejstvo, samo na papirju izgleda smiselno. Motor na enakomernih/optimalnih obratih, ni nekih ekstra obremenitev, neglede kam in kako pelješ...

 

Moja starša sta tik pred penzijo, to bi ubistvu bil idealen avto za njiju za dnevno skakanje po bližnji okolici, pa občasen daljši izlet/dopust. Se pa zatakne spet pri ceni, 40k za en manjši suv. Sej gre vse v to smer sam vseeno...dobih 20k več od tiste corolle k so zadnjič nalimal pod oglase..

Napisano

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

X2 

Upajo, da bo narod kar na veliko kupoval, ker ima Wankel notri. 

Saj bi blo vse lepo in prav, če nebi bil v grdem avtu in kot range extender:rolleyes:

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 28 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Popravljeno od scania
Napisano
pred 53 minutami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem pa bral malo tehnične karakteristike motorja številke so okvirne ker si nisem točno zapomnil, okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, tako so preprečili, da bi gorivo pri sesanje uhajalo v napačne prekata.

 

aja pa se to , se strinjam z Boss da za precej uporabnikov je lahko uporabna zadeva, če ga lahko polnijo doma se potem večino časa vozijo z elektriko, ko že potuješ z bencinom je pa pogon se vedno električen, ker wankel samo proizvaja prek generatorja elektriko v optimalnih pogojih. Šoferju je pa stalno na voljo elektro navor ot pri dieselih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 19 minutami je mazdaman napisal:

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 53 minutami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ...okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, ... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm sodobnih motorjev. Mi lohko kdo to raztolmač tko, bl po kmečko?

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:

 

Verjemi, da nimaš manjšo porabo s CX-60... na daljše razdalje bo poraba verjetno za cca liter nižja kot pri CX-60, ki je bistveno težji avto. Prednost pogona generatorja z bencinskim motorjem je v tem, da motor deluje enakomerno in v najbolj efektivnih obratih. Sicer pa, treba bo počakat na produkcijo in dejasnke teste pa da vidimo v katerem tiču grmi zajec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.