Skoči na vsebino

Dopust tako ali drugače


AmpeR

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Sinoči ob 14:02? 😁

Screenshot 2023-07-27 14.02.19.png

 

 

Jah, na dopustu teče čas, kakor teče, ure in mobitela nimam s seboj in potem je tako... Mogoče bi bilo bolje, če bi napisal 'prva večerja', ker smo potem še dvakrat večerjali pa enkrat proslavljali. In ker nas je toliko, smo proslavljali kar z dvema koritoma sladoleda - vsako po 1,65 litra... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Janez007 napisal:

In piše, da je imel varčni X186 na testu 2 dl višjo porabo od G122. 😀

 

20230727_165957.jpg

Zelo čudno, kje in kako se to vozijo, da imajo take rezultate🤔 Mene bi bilo sram na njihovem mestu, da mi ta X motor toliko pije...🥴 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Zelo čudno, kje in kako se to vozijo, da imajo take rezultate🤔 Mene bi bilo sram na njihovem mestu, da mi ta X motor toliko pije...🥴 

Enako. Sicer pa imam občutek, da ko dajo tem modelom avte na test, jih terajo v rdeče polje. Ta X motor ne sme piti več kot 6, 5 l/100 kombinirano skupaj z mestom. Na avtocesti pa z lahkoto pod 6/100 pri 140 /uro. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je dvorjan napisal:

Aja, pa če smo že pri cenah v tujini.

 

V Seulu je v povprečju malo pivo po 7€, veliko po 10-11€. Celo v trgovinah je od 2-4€ piksna.

 

Največji šok je bil pa v hotelu - dva (ja, 2) machiatta; račun 25€. Auch.

Torej Skandinavija-sever Eu. ni več najdražja,sploh pri kavi....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo potopisa po 8.dnevnem dopustu (GR-Kefalonija).....super otok zelo razgiban. Kaj naj rečem, po 12.letih sem bil ponovno v GR in mislim, da imam za naslednje leto že izbrano lokacijo za dopust :). Bili sicer v vročinskem valu, temp.mislim da so bile med 35 in 40, ampak je bilo za zdržati v senci in hladnem pivu :)......2.dni v ob hotelskih plažah 5-15min peš, nato smo imeli 3.dni avto (vzel sem Puntota, 200€ z njihovim kasko zavarovanjem, kar je krilo vse razen izgube ključev.....avto sicer 50€ na dan) in potem ponovno 3.dni obhotelske plaže. Hrana (zajtr sami, snack za lunch time na njihovih plažah, ker je prevroče za kosilo, večerja vsak dan zunaj v restavraciji), kjer me je čudilo, da karkoli sem se trudil naročiti, nisem presegel 70€ :).....normalno pa smo plačali med 50-60€.....

Bistvena razlika in kar me je takoj navdušilo napram HR....na plaži nobenega SLO, v hotelu samo 2 SLO (ostali se porazgubijo po drugih hotelih), na vseh plažah FREE parking, na nekaterih celo free marele in ležalniki, tam, kjer pa je za plačati pa za cel dan 8-12 €, razen na eni plaži (antisamos), kjer je žena težila, da želi tendo (20e)....in seveda, ljudje umirjeni, prijazni, sploh v restavracijah, in na vseh lokacijah, ki smo si jih ogledali in so bili plačljive vstopnine, so nas vprašali iz kje smo....in dali family discount.....res se počutiš kot turist , brez občutka, da te na vsakem koraku "nategnejo"....bencin imajo po 2 €, na koncu sem plačal 50€.....kar je na koncu največji minus.....čakanje v LJ na avion, check-in......letalo, in potem nazaj....sem malo gledal uro, vse skupaj še vedno vzame 5h v eno smer....(sam let pa recimo samo 2h)....za tja ni bilo težave, malo se mi je vleklo za nazaj.....pa da ne bo samo tekst, še nekaj slik....Overalll - Priporočam, če ima kdo namen zahajati na ta otok!!!. Aha še budget, vse skupaj, z parkingom na LJ v garažni hiši in vsem ostalim cca.4k€. Še nekaj slik njihovih znamenitosti:

  • mirtos beach
  • antisamos beach
  • melissani lake
  • drogarati cave
  • castle of agios georgios

 

P1050492.JPG

P1050652.JPG

P1050697.JPG

P1050710.JPG

P1050735.JPG

P1050740.JPG

P1050814.JPG

P1050827.JPG

P1050836.JPG

P1050903.JPG

  • Všeč 8
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je jacques33 napisal:

Si mi obudil lepe spomine.

Na katerem koncu ste bili nastanjeni?

 

 

:)👍, mi smo bili v "mestu" no bolj vasica Lassi, cca.20min od letališča, majhen družinsko voden hotel, vse dosegljivo peš....z avtom pa potem cca.45min do njihovih znamenitosti bodisi proti S ali V.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo bolj severozahodno od Dolomitov ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dublin ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Shrek napisal:

Uuu. 

Tam so pa sendviči od doma. 

 

 

Se mi zdi, da je Irska bolj znana po pivu (Guiness) ali Whiskeyu (Jameson) :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Jest napisal:

 

 

Se mi zdi, da je Irska bolj znana po pivu (Guiness) ali Whiskeyu (Jameson) :P 

Res je. Na Irskem moraš posebej naročiti "blond" pivo, drugače ti postrežejo ali rdeče ali temno pivo. 😊

Pravkar smo ob kosilu ruknili enega temnega Kilkenny ali skrajšano "Jenny", kot mu pravijo domačini v mestu Kilkenny. Aja, vsepovsod ti postrežejo pivoIMG_20230808_125023.jpg v Guiness kozarcih. 😊

 

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer je pa v Dublinu "must to" obisk destilarne njihovega najbolj znanega whiskeya Jameson. Kjer ti postrežejo s tremi različnimi vrstami. In je kar zanimivo, ko zeksaš vse tri kozarčke. 😊

IMG_20230806_180042.jpg

IMG_20230806_183920.jpg

IMG_20230806_184927.jpg

IMG_20230806_194243.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obisk Irske res vsem  priporočam.😊 Ljudje so povsod res zelo prijazni (nas iz  Slovenije imajo ne vem zakaj zelo, zelo radi). So zelo zabavni z pozitivnim odnosom do življenja, ob kateri koli uri greš v njihove pabe je noter živahno, velikokrat je cel dan glasba v živo, ljudje pijejo, pojejo, plešejo in se zabavajo. 

Vsi so nas spraševali, kako je z poplavami pri nas, tudi na njihovi lokalni tv je vsak dan pri poročilih kak prispevek o poplavah v Sloveniji. 

Je precej vse drago, veliko pivo 1 pint je 7€ (1 pint je 0,473 litra). 

Vreme ubitačno mrzlo (čez dan 13 stopinj, ponoči 10.) Ko še zapiha mrzlo z morja je občutek kot pri nas na obali nekje novembra. Avtobus je poceni. 

Za tri dni za vse  avtobuse in tramvaje je karta 18€.

Mesto Dublin ni telo veliko, tako, da si znamenitosti lahko ogledaš v glavnem peš. Je oa obvezen rekvizit v nahrbtniku - dežnik. 😊 Vsakih pol ure se vlije dež za pet min. in takoj nato je zopet sonce.Ni čudno, da je potem vse zeleno. 😊

 

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.