Skoči na vsebino

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni (po zelo dolgem času),

 

Moja Mazda 3 GTA 2.0 bencinc si po 15 letih in 210.000 kilometrih želi nekaj pozornosti :)

Avto je super, še vedno leti kt burja, po zamenjavi termostata tudi spet spodobno greje. Rje je le pikica na nosilcu pod sovoznikom, to gre v rihtanje. 
Avto bi še imel, nekaj podobnega danes stane 35.000 €, ki pa jih nimam, tudi za kaj spodobnega rabljenega ne.

 

Toooorej: avto pije olje. Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje. Saj je pil že od novega cca liter na leto, tole zdaj je pa preveč. Blow by (jebat ga, ne vem, kako se temu po slovensko reče) je hud, pokrovčka za polnjenje olja sicer ne vrže dol, če ga odvijačiš, piha pa ven noro že v prostem teku. Olje ne pušča, prav tako ne pokadi, ko je mrzel. Tudi smrdi ne za avtom kot je smrdelo, ko sem imel katrco s 400.000 kilometri :D Občasno na AC, ko je avto za menoj in ko je treba dat gas, naredi lepo meglico :)

 

Vprašanje: predvidevam, da so zapacani batni obročki in je treba narest en resen servis motorja.

  • Na kake finance je za računat pri tem?
  • Vem, da gre lahko od "batni obročki" do "brušenje, novi bati in tri pikice", tako da mi je jasno, da je cifra "od X do XXX".
  • Komu peljat avto, da to naredijo, pa da ni ravno original servis, ampak da je narejeno 100% kakovostno (in res mi je bolj pomembno dobit nekoga 100% zanesljivega, kot pa narediti poceni).
  • Je kak mojster ki dela take zadeve sam, brez študentov in jebivetrov, za katerimi samo pogleda, če je pokrov ventilov spucan?

 

Glede na finančne možnosti bom avto še lep čas vozil in mi ni škoda ruknit vanj nekaj denarja. Če ga zdaj prodam, dobim zanj nič in če dodam še malo več kot nič zraven, dobim 10 let starega cliota, česar se pa ne grem :)

 

Vnaprej hvala za vsa priporočila.

Napisano

Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.

Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴

 

me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?

Napisano
pred 1 minuto je Freak napisal:

Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.

Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴

 

me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

Napisano (urejeno)

Kolegu V70 D4 pri 240.000 km pije cca 1 liter/ 1.500 km. Odločil se je za dolivanje, ker bi ga menjava obročkov stala okoli 4.000 €. Jaz bi na njegovem mestu naredil generalko. :) 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.

Napisano
pred 11 minutami je sportman333 napisal:

njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.

Ja ja, to itak, jaz sem @Freaku odgovarjal

Napisano

Liter na tank je pila opel astra sodelavcu. 

Meni pije mazda 1l/10 000km. Servisni interval je na 20 000km, ampak servise delam na 15 000 km. 

Napisano

Hvala vsem za feedback. Zaenkrat še nimamo kake resne izkušnje z generalkami pri Mazdah, prav tako nimamo občutka, o kakšni ceni je govora pri Mazdah :)

Pelkotu sem že poslal kolegico, ko sem preko OBDja zgruntal, da ima verigo prekomerno raztegnjeno. Zna bit, da bo mojster pravi tudi zame
. Aja, ni imela kolegica ketne raztegnjene, ampak njena Mazda, porkaduš! :D

Napisano (urejeno)

1.8 in 2.0 pijejo olje. Jaz sem delal generalko na gen 1 in je bilo takrat okol 600€ ce se ne motim.

Brusenje glave, novi batni obrocki, novi tefloni in novo tesnilo. Vse skupaj z delom vred. Kaksne so pa cene sedaj pa nevem. Generalko sem delal, ko je imela mazda 190.000 km prevozenih. Spila je pa 1l olja na 5.000 km. Ko sem jo prodal 5 let kasneje je imela 340.000 km in je popila tocno toliko olja, kot ga je popila po narejeni generalki. Sepravi 0,5-0,6l na 20.000 km.

Na en servisni interval (20.000 km) je olje prislo iz max. na malo nad min. Sepravi dobrih 0,5l porabe olja, kar je cisto normalno. 

Uradni servis se mi zdi, da je takrat zelel imeti 1.700 €

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Fantje no, pa kaki štosi so to? Sej vsi vemo, da se kvarijo samo dizli. Posebej Mazdini. A ni tko?:nevem:

  • Haha 4
  • Ljubim 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Fantje no, pa kaki štosi so to? Sej vsi vemo, da se kvarijo samo dizli. Posebej Mazdini. A ni tko?:nevem:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Sitnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Stnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 45 minutami je Janez007 napisal:

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

Govorimo o serijskih avtih in ne o tehnično predelanih-pohabljenih avtih. :) 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Meni je Mazda 3 1.6 bencinar pri 130.000 km spila cca. 1 l olja na 1000 km. Pelko jo je strokovno porihtal tako kot treba. Zamenjal je batne obročke, teflone in pobrusil glavo. Ob servisu poleg pride logično še novo olje, filter, hladilna, pa še neke drobnarije (nek semering, ležaj, dihtunga glave). Cena takrat / leta 2019 / z delom vred in z DDV je bla 700 EUR. Men se zdi korektno. Sedaj popije manj kot 1l na 15.000 km oz. v enem servisnem intervalu. Čist na nulo se je pa menda itak ne da spravt.

Popravljeno od svadreb
  • Všeč 4
  • Začuden 2
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

Pr 130.000 delat malo generalko... pa bencinar. 😵

Jebiga, ne me spravlat v zadrego...

Znano je, da mazdini bencinarji pijejo olje. Eni manj, drugi več, eni to sploh ne dajo popravljat, al pa avto prej prodajo. Jaz sem se odločil avto imeti do konca, zato sem investiral. Je pa to bila edina okvara in edino izredno popravilo do sedaj, ko ima 170.000km. Avto je topčina in bo od mene šel samo ko bo za v razgradnjo.

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

Pr 130.000 delat malo generalko... pa bencinar. 😵

Benzinarjev se ne tika. Samo tankaj in vozi. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Žal je Mazda pri bencinskih motorjih v drugi generaciji Mazde 6 in ostalih modelih, nekaj naredila narobe saj motorji pijejo olje. Prejšnji motorji so bili brez porabe in obrabe, za skyactive pa bo čas pokazal ali so uspeli rešiti prejšnje grehe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 14. 2. 2023 ob 9:22 je Alex napisal:

Benzinarjev se ne tika. Samo tankaj in vozi. 😊

Sedi 5 😊

  • Všeč 2
  • Haha 3

 

 

Napisano
dne 13. 2. 2023 ob 17:36 je Boss napisal:

Pr 130.000 delat malo generalko... pa bencinar. 😵

Pri takih kilometrih so delali na yugotih generalne...

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 18. 2. 2023 ob 18:00 je FuManchu napisal:

Pri takih kilometrih so delali na yugotih generalne...

Ja in? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.