Skoči na vsebino

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni (po zelo dolgem času),

 

Moja Mazda 3 GTA 2.0 bencinc si po 15 letih in 210.000 kilometrih želi nekaj pozornosti :)

Avto je super, še vedno leti kt burja, po zamenjavi termostata tudi spet spodobno greje. Rje je le pikica na nosilcu pod sovoznikom, to gre v rihtanje. 
Avto bi še imel, nekaj podobnega danes stane 35.000 €, ki pa jih nimam, tudi za kaj spodobnega rabljenega ne.

 

Toooorej: avto pije olje. Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje. Saj je pil že od novega cca liter na leto, tole zdaj je pa preveč. Blow by (jebat ga, ne vem, kako se temu po slovensko reče) je hud, pokrovčka za polnjenje olja sicer ne vrže dol, če ga odvijačiš, piha pa ven noro že v prostem teku. Olje ne pušča, prav tako ne pokadi, ko je mrzel. Tudi smrdi ne za avtom kot je smrdelo, ko sem imel katrco s 400.000 kilometri :D Občasno na AC, ko je avto za menoj in ko je treba dat gas, naredi lepo meglico :)

 

Vprašanje: predvidevam, da so zapacani batni obročki in je treba narest en resen servis motorja.

  • Na kake finance je za računat pri tem?
  • Vem, da gre lahko od "batni obročki" do "brušenje, novi bati in tri pikice", tako da mi je jasno, da je cifra "od X do XXX".
  • Komu peljat avto, da to naredijo, pa da ni ravno original servis, ampak da je narejeno 100% kakovostno (in res mi je bolj pomembno dobit nekoga 100% zanesljivega, kot pa narediti poceni).
  • Je kak mojster ki dela take zadeve sam, brez študentov in jebivetrov, za katerimi samo pogleda, če je pokrov ventilov spucan?

 

Glede na finančne možnosti bom avto še lep čas vozil in mi ni škoda ruknit vanj nekaj denarja. Če ga zdaj prodam, dobim zanj nič in če dodam še malo več kot nič zraven, dobim 10 let starega cliota, česar se pa ne grem :)

 

Vnaprej hvala za vsa priporočila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.

Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴

 

me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Freak napisal:

Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.

Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴

 

me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je sportman333 napisal:

njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.

Ja ja, to itak, jaz sem @Freaku odgovarjal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za feedback. Zaenkrat še nimamo kake resne izkušnje z generalkami pri Mazdah, prav tako nimamo občutka, o kakšni ceni je govora pri Mazdah :)

Pelkotu sem že poslal kolegico, ko sem preko OBDja zgruntal, da ima verigo prekomerno raztegnjeno. Zna bit, da bo mojster pravi tudi zame
. Aja, ni imela kolegica ketne raztegnjene, ampak njena Mazda, porkaduš! :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.8 in 2.0 pijejo olje. Jaz sem delal generalko na gen 1 in je bilo takrat okol 600€ ce se ne motim.

Brusenje glave, novi batni obrocki, novi tefloni in novo tesnilo. Vse skupaj z delom vred. Kaksne so pa cene sedaj pa nevem. Generalko sem delal, ko je imela mazda 190.000 km prevozenih. Spila je pa 1l olja na 5.000 km. Ko sem jo prodal 5 let kasneje je imela 340.000 km in je popila tocno toliko olja, kot ga je popila po narejeni generalki. Sepravi 0,5-0,6l na 20.000 km.

Na en servisni interval (20.000 km) je olje prislo iz max. na malo nad min. Sepravi dobrih 0,5l porabe olja, kar je cisto normalno. 

Uradni servis se mi zdi, da je takrat zelel imeti 1.700 €

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Fantje no, pa kaki štosi so to? Sej vsi vemo, da se kvarijo samo dizli. Posebej Mazdini. A ni tko?:nevem:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Sitnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Stnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Janez007 napisal:

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Alex napisal:

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

Govorimo o serijskih avtih in ne o tehnično predelanih-pohabljenih avtih. :) 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je Mazda 3 1.6 bencinar pri 130.000 km spila cca. 1 l olja na 1000 km. Pelko jo je strokovno porihtal tako kot treba. Zamenjal je batne obročke, teflone in pobrusil glavo. Ob servisu poleg pride logično še novo olje, filter, hladilna, pa še neke drobnarije (nek semering, ležaj, dihtunga glave). Cena takrat / leta 2019 / z delom vred in z DDV je bla 700 EUR. Men se zdi korektno. Sedaj popije manj kot 1l na 15.000 km oz. v enem servisnem intervalu. Čist na nulo se je pa menda itak ne da spravt.

Popravljeno od svadreb
  • Všeč 4
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Boss napisal:

Pr 130.000 delat malo generalko... pa bencinar. 😵

Jebiga, ne me spravlat v zadrego...

Znano je, da mazdini bencinarji pijejo olje. Eni manj, drugi več, eni to sploh ne dajo popravljat, al pa avto prej prodajo. Jaz sem se odločil avto imeti do konca, zato sem investiral. Je pa to bila edina okvara in edino izredno popravilo do sedaj, ko ima 170.000km. Avto je topčina in bo od mene šel samo ko bo za v razgradnjo.

  • Všeč 5
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal je Mazda pri bencinskih motorjih v drugi generaciji Mazde 6 in ostalih modelih, nekaj naredila narobe saj motorji pijejo olje. Prejšnji motorji so bili brez porabe in obrabe, za skyactive pa bo čas pokazal ali so uspeli rešiti prejšnje grehe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.