Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 56 minutami je Shrek napisal:

V tovornjaku je neprecenljivo... 

Se boš prehladil.... 😁

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

A mi zna kdo povedat, čemu je namenjena izolacija pod havbo - torej direkt nad motorjem? Neka žvad mi jo uspešno trga, zaenkrat sicer malo, nevem a bi dal sploh menjavat al ne, a je to bolj za zvok da ne ropota izpod haube motor ali kaj drugega

Napisano

Kune grickajo kr je delana iz koruze. Men so jo menjal preko zavarovalnice, sem uveljavljal divjad.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Hvala 1

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

A mi zna kdo povedat, čemu je namenjena izolacija pod havbo - torej direkt nad motorjem? Neka žvad mi jo uspešno trga, zaenkrat sicer malo, nevem a bi dal sploh menjavat al ne, a je to bolj za zvok da ne ropota izpod haube motor ali kaj drugega

Po moje tudi bolj za zvok. Težko da bi imel kaj toplotnega vpliva.

 

Tudi meni so jo kune jedle samo na Mazdi in tudi jaz menjal na divjad.

Napisano

Kot rečeno je zgolj zaradi zvočne izolacije ... Mene bi bolj skrbelo, da ne bodo te živalce začele grickat kakšne kable... Takrat je potem veselica najti pravo napako... Marsikdaj je na števcih cel lightshow... :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Kot rečeno je zgolj zaradi zvočne izolacije ... Mene bi bolj skrbelo, da ne bodo te živalce začele grickat kakšne kable... Takrat je potem veselica najti pravo napako... Marsikdaj je na števcih cel lightshow... :P ... 

bref obešanka že visi, vsaj tako mi je svetoval @Janez007

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Vzam sosedovga macka, pa z njim mal podrgn pr gumah pa okrog avta. Ga bojo zvali zavohale, pa ne bojo blizu hodile

  • Haha 1
  • Začuden 2
Napisano

Obešanke so za v WC školjko in šnopc je za rane mazat, proti glodalcem pa obstaja prav namensko pršilo, ampak vsakmu svoje lej... 😅

Napisano

Hej!

 

Če je kdo v soboto popoldne za piknik v Kamniški Bistrici, se nam lahko pridruži.

 

Kogar zanima, naj mi javi za več podatkov. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neki me zanima. 

 

Ob nakupu rabljenega vozila dobim poleg za eno leto jamstvo preko Car Garantie in me zanima, ali ima informacijo ali je potrebno zaradi tega jamstva (in zraven še leasinga) avto voziti na uradni servis ali je lahko kakšen drugi?

 

Hvala. 

Napisano
pred 4 urami je pob napisal:

Neki me zanima. 

 

Ob nakupu rabljenega vozila dobim poleg za eno leto jamstvo preko Car Garantie in me zanima, ali ima informacijo ali je potrebno zaradi tega jamstva (in zraven še leasinga) avto voziti na uradni servis ali je lahko kakšen drugi?

 

Hvala. 

 

V pogojih jamstva ti more pisat

Napisano

Nasvete je pa bral na našem forumu, ko se je Slivka hvalil kolk ljudi spravi v Mazdo 5.

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
dne 2. 7. 2024 ob 15:59 je pob napisal:

Neki me zanima. 

 

Ob nakupu rabljenega vozila dobim poleg za eno leto jamstvo preko Car Garantie in me zanima, ali ima informacijo ali je potrebno zaradi tega jamstva (in zraven še leasinga) avto voziti na uradni servis ali je lahko kakšen drugi?

 

Hvala. 

Slo pooblaščenci od mazde sodelujejo z car garantie tako da np, ker gre tudi pri nas jamstvo preko tega

 

so pa pogoji kr izčrpni, če ne zariba lih motor ne boš pomoje kej dost dobu :D 

Napisano

Eno vprašanje za kakšnega mehanika oz. znalca okoli avtov.

 

Moja Mazda6 Sport CD129 TE letnik 2010 spušča nek glasen zvok pri hitrosti 60+ kmh. Slišat je podobno takemu zvoku, ki ga je v naši mladosti oddajal dinamo na kolesu, ko si ga pripel ob gumo. Zvok je glasen in ga ne morš preslišat, kot bi prihajal iz koles ali pa mogoče od kakega ventilatorja v mašini ali kak jermen tudi. Ni pa zaznati, da bi bilo z mašino karkoli narobe, je odzivna in lepo teče.

Ta neznan zvok utihne, ko hitrost pade pod 60 kmh.

 

Skratka, misterij.

Napisano

Nič ni misterij, če ga pelješ do pravega majstra. Veliko stvari se premika med vožnjo in ugibanja so draga ponavadi.

Dober mehanik ti bo rešil zadevo.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Glede na to, da je hitrost tisti mejnik bi rekel, da je nekaj na kolesih. Ležaj, polos, zglobi, gume, zavore.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Nič ni misterij, če ga pelješ do pravega majstra. Veliko stvari se premika med vožnjo in ugibanja so draga ponavadi.

Dober mehanik ti bo rešil zadevo.

 

Mnja, vedno se nekaj takega zgodi v času dopustov in trenutno mojega mehanika ni na dosegu. 😐

 

Težko pa sam testiram, ker premalo poznam, kaj vse je v mašini od turbine dalje itn., čeprav je mogoče res kej od tega, kar je @Boss naštel.

 

Hvala zaenkrat.

 

 

Napisano
pred 12 urami je pob napisal:

Eno vprašanje za kakšnega mehanika oz. znalca okoli avtov.

 

Moja Mazda6 Sport CD129 TE letnik 2010 spušča nek glasen zvok pri hitrosti 60+ kmh. Slišat je podobno takemu zvoku, ki ga je v naši mladosti oddajal dinamo na kolesu, ko si ga pripel ob gumo. Zvok je glasen in ga ne morš preslišat, kot bi prihajal iz koles ali pa mogoče od kakega ventilatorja v mašini ali kak jermen tudi. Ni pa zaznati, da bi bilo z mašino karkoli narobe, je odzivna in lepo teče.

Ta neznan zvok utihne, ko hitrost pade pod 60 kmh.

 

Skratka, misterij.

A če stisneš sklopko in je motor v "prostem teku", je isti zvok?

 

Jaz bi tudi sumil na neko polosovino 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Kakšna razlika med levim/desnim ovinkom? Ko sem imel težave z ležaji, je ležaj postal glasnejši, ko je bil manj obremenjen.

 

Tako se mi je v začetku zdelo, da se bolj čuje, ko zavijam levo, ampak ko se je mašina segrela, pa ni blo več takšne razlike.

 

pred 32 minutami je NevLado napisal:

A če stisneš sklopko in je motor v "prostem teku", je isti zvok?

 

Jaz bi tudi sumil na neko polosovino 

 

Zvok je isto, ko je hitrost nad 60, potem se zadeva znormalizira.

 

 

PS: ker avto vozi žena, si bom vzel čas še za eno testno vožnjo in bom potem znova poročal, kaj ugotavljam. :D 

Napisano

Je kakšna razlika med pospeševanjem (gas do podna) in zmanjševanjem hitrosti (gas spuščen, brez pritiskanja na zavoro)?

 

Pa med pospeševanjem in normalno vožnjo z enakomerno hitrostjo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.