Skoči na vsebino

licarska in kleparska popravila


Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je samSimon napisal:

Vrata pridejo surova. Če je vdrtina na pregibu ti sicer lahko proba ven porinit, ampak najverjetneje ne bo šlo perfektno. Potem je pa tko, en majstr ti bo šel avtomatsko pokitat, drug bo pa forsiru nova vrata in reku, da ti kit zna pokat kasneje. Glede na to, da je avto vozen, bi jst čaku nova vrata, ki imajo verjetno tudi malo daljši rok dobave.

Saj to! Če niti sam nisem kriv za škodo mora bit vse povrnjeno v tip top novo stanje. Kit ne pride v poštev. Glede vrat pa ziher? Sem brskal po netu in baje naročijo kar prebarvan pleh že? No saj bom v ponedeljek klicaril okoli... Najbolj boli izguba časa. 😕 

 

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Poiščeš vrata v barvi, ki jo imaš sedaj.  Problem rešen.

Poiščeš kje? Če lahko naročijo, super, sicer pa nevem o čem govoriš. :D Odpad? Skoraj nova šestka? Ni šans. Če so razbili naj spravijo v original stanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Vse se da zmenit z zavarovalnico. Jaz sem se tudi. 

Upam! :) Torej, če prav razumem praviš, da naročijo nova pobarvana vrata? To bi bilo mega!

 

Prosil bi za eno pojasnilo še... Imamo tri akterje: mojo zavarovalnico, povzročiteljevo in izvajalca popravila. Ko praviš, da se zmeniš z zavarovalnico, kako izgleda ta postopek? Komu grem najprej težit in kdo potem poskrbi za naročilo/montažo vrat?

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Hvala! OK, torej cenilec pri ličarju, ne pa od zavarovalnice direkt. Torej en od priporočenih teh AC Tomc itd., če delajo za zavarovalnico.

 

Nevem pa, če je bilo jasno, da imam tisto evropsko karto izpolnjeno, kjer je vidno, da nisem jaz krivec. Ali v tem primeru grem k ličarju/kleparju od moje ali povzročiteljeve zavarovalnice? Vem, da pri prejšnjem avtu sem šel k cenilcu povzročiteljeve in potem vzel izplačilo, ampak mogoče sem ga usral. :)

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je sportman333 napisal:

Mislim da tisti ki so dobri delajo za vec ali manj vse zavarovalnice...jaz bi šel tja, kjer imaš ti zavarovanje.

 

Pred eno uro je SeekK napisal:

A ne bo slo to s police od babice, ce prav razumem je priznala vse? Torej njegova zavarovalnica nima veze s tem..

 

Jup. In ja, ni čisto jasno zakaj bi šel k svojemu. Ampak tudi res, da verjetno je vseeno ker večina dela za obe...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Scr3am napisal:

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Ok, hvala! Dober info za standarden postopek, ko storilec ni znan in greš k svoji zavarovalnici. V tem primeru tam ocenijo koliko bo stalo popravilo, kasneje pa lahko klepar/ličar najde dodatne probleme in on ureja to z zavarovalnico, ki mora te dodatne stroške odobriti. To je razumljivo.

 

Sedaj pa še vedno nejasne zadeve:

  1. Če je storilec znan, greš k njegovi ali svoji zavarovalnici na cenitev? Če k njegovi, imam sploh kaj početi s svojo razen za nadomestni avto težit?
  2. Ali sploh drži, da greš lahko kar k pooblaščenemu kleparju/ličarju na cenitev? Taki sploh obstajajo? Ali pa je bilo to priporočilo samo z vidika, da imaš nekaj podlage pred cenitvijo zavarovalnice?

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

pred 12 minutami je NevLado napisal:

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je hermelin napisal:

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Interclass valda

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

A delaš za interclass? :D

 

pred 43 minutami je Shrek napisal:

Ja...pa imel sem policijski zapisnik. 

Tudi jaz.

 

pred 6 minutami je NevLado napisal:

Interclass valda

Sem preklical malo mazda servise po ljubljani in so vsi res super na telefonu. Izvedel sam pa, da btc ima 2 podizvajalca (avto prenova in keršič), vis in interclass pa imata svojo delavnico. Glede na to, da hvališ interclass pa še blizu so se mogoče kar tja odrolam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ... 

ja, sej to sm jst točno tko naredu :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.