Skoči na vsebino

Mazda3 G120 2015: menjati ali ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.  

prva lastnica  Mazda3 1/2015 G120 1998 cm3 88 kW prevozenih 80 tisoc. Zgolj redni servisi po Mazda planu vzdrzevanja.

Bi rekla da je avto v stanju katerega bi bil vesel vsak kupcev

Pred tem sem imela Honda Civic 14 let samo redni servisi in 3 auspuhi 

sem 3 leta pred upokojitvijo in v dilemi

- prodati in kupiti novega ( in seveda kaj glede na trend hibridov in el.vozil) Če menjava je opcija samo japonec 

- uporabljali dokler gre v upanju na cim manjse stroske izrednih popravil poleg rednih servisov 

Nekako se nagibam bolj k drugi moznosti, vendar bi potem menjava za nov avto v casu upokojitve odpadla.

 

Ker je poteklo 7 let uporabe se morda vprasanje ali ostati na uradnem servisu ali pa obstaja neuradni ki je enako ali bolj kvaliteten. Samo za nizji znesek servisa ne bi rada izgubila kvalitete. Izgubim Pa Mazda pomoc na cesti.

 

Napisano

Jaz na tvojem mestu nebi prodajal, motor se je komaj prav zalaufal. Servisiral bi pri nepooblaščenem servisu. Pomoč na cestu pa če že nimaš vključiš zraven zavarovanja.

Napisano (urejeno)

Jaz bi na tvojem mestu prodal @Janez007. On ga bo dobro plačal in še naprej čuval in vzdrževal. 😃

 

Če ti avto glede velikosti, oblike, barve, funkcionalnosti ustreza, potem ni nobene nuje, da se ga znebiš. 

 

Kolikokrat je že kdo uporabil Mazdino pomoč na cesti? Ste zadovoljni z Mazdinimi pooblaščenimi servisi? Če mene vprašaš, bo vsak cenjen lokalni servis za redne servise OK. Za kaj bolj posebno Mazdinega, pa ga lahko še vedno zapelješ na Mazda servis.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Avto je dober, je pa dejstvo, da bo čez 2.leti star 10.let in ne glede na km, ne bo vreden nič več?!?....kasneje pa še manj in potem nakup novega predstavlja vedno večjo razliko.

Pred penzijo veliko ljudi kupi nov avto in ga potem vozi naslednjih 10.let.... jaz bi šel v mazda center in vprašal za menjavo staro-novo in isti model (mazda 3 g120).

Popravljeno od sportman333
Napisano

V primeru nakupa novega in da mora biti Japonec, ter v skladu z avtomobilskimi trendi, ima Toyota kar dobro izbiro.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 23 minutami je Z M A J napisal:

V primeru nakupa novega in da mora biti Japonec, ter v skladu z avtomobilskimi trendi, ima Toyota kar dobro izbiro.

Ja, Toyota Corolla 1.6 klasika. To se bo tudi vrtelo pol milijona km "ko keks". 😃

Napisano

Ne naredi take napake kot sem jo jaz, ko sem prodal Mazdo 5 s 360.000 km in kupil nov... ... ... one.

 

 

Obdrži in vozi dalje. 

 

Če pa že misliš prodat, pa najprej objavi na tem forumu, preden te ogoljufajo preprodajalci z AvtoNeta...

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.

 

Tega jaz ne razumem. V žepu imaš našparanih 15.000. Za 5 let starega dobiš 15.000. Skupaj si lastiš 30.000.

 

Če ne zamenjaš, boš v naslednjem letu s starim izgubil recimo 10%, to je 1.500 ... skupaj ti ostane 15.000 + 13.500 = 28.500. Če kupiš novega, boš imel po enem letu vsaj 10% manj, torej 27.000. Zakaj bi hitel s prodajo starega zanesljivega avta z malimi stroški vzdrževanja? 

 

Bolj ko je star avto, manj z njim izgubljaš .... razen če je zelo slabo vzdrževan in ohranjen.

Napisano

Tudi ta pot je možna, samo potem bi verjetno mi vsi vozili naše mazde vsaj 30 let. Dvomim, da kdo kupi novo vozilo da bo prišparal, ker tako pač ne gre, zato pa bi ji priporočal, da kupi malo rabljenega, ki je že izgubil del vrednosti. Njeno vozilo je staro 8 let in ga bo gospa verjetno želela/morala zamenjati v prihodnosti. Za svojega starega čez par let ne bo dobila skoraj nič in bo potem prevelik finančni zalogaj, da bi si kupila novejše vozilo. Se pa verjetno vsi strinjamo, da je nakup novega vozila potrošnja denarja, ampak nekdo ga mora kupiti, da mi lahko potem kupujemo rabljene. 

Napisano

Vprašati se je treba, kolk rabim avto kot upokojenec? Zakaj nov avto, če mi bo potem večinoma časa stal na dvorišču ali v garaži. Za recimo 5k km letno bi bilo smiselno razmisliti, da se avto obdrži in z rednim vzdrževanjem mi bo služil do konca, sploh če ima sedaj komaj 80k km. 
Če je pa samo velika želja po novem avtu, pol je pa druga pesem. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jap. Za to radi pred penzijo novega kupijo, da bo služil do konca. Ker v penziji se lahko še 20 let avto vozi 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Če temu motorju redno menjavaš olje, je praktično neuničljiv. Odločitev menjavanja je zgolj zaradi tega, če si se že naveličala.

 

Če si želiš novega, kupi M3 G150 in si lahko spet mirna za par let.

Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Če temu motorju redno menjavaš olje, je praktično neuničljiv. Odločitev menjavanja je zgolj zaradi tega, če si se že naveličala.

Torej imeti 28 let avto je dost.

Že oldtajmer.

 

Pa ne navijam naj menja. Samo malo sem obrnil zorni kot. Ker kot je rekla, se pogosto kupi avto pred penzijo, da te vozi 20 let, dokler ti izpita ne vzamejo.

Napisano

Pri nas imajo penziči  vglavnem stare škatle,za tistih par jurjev na leto ne rabijo novega avta.Novega moraš vozit na pooblaščen servisin že tle je problem dat 200-300 eur na leto, plus kasko.Boljše da si renta car vzame.

Napisano

Meni je smiselna menjava samo v primeru da je problematična višina avtomobila...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.