Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Uvod:

Na ženinom Renaultu je nakon 4 godine oslabio akomulator i prestao je raditi start - stop sustav.

Tako se vozila još 3 godine dok nije baterija potpouno otišla.

 

Zaplet:

Na mazdi cx5 benzin mi je akomulator nakon 4 godine toliko oslabio da se isključio start - stop sustav. Na klemama mjerim 12,5V.

 

Pitanje:

Kakova su iskustva a mazdama, hoće li taj akomulator izdržati još 3 mjeseca ili 3 godine?

20231028_135800.jpg

20231030_164812.jpg

Screenshot_20231031_050602_Gallery.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je mazda_gg napisal:

Kakova su iskustva a mazdama, hoće li taj akomulator izdržati još 3 mjeseca ili 3 godine?

Je to resno vprašanje? Ponudim ti neresen odgovor: vozi z ugasnjenimi lučmi pa bo zdržal dlje.

 

Ne vem kako je sploh opcija voziti avto, kjer imaš opozorilo? Ti je res vseeno?

 

Sicer pa se bliža zima.. Akumolator bo samo še slabši

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je, upozorilo baš nervira.

Mislim da ako se prođe procedura inicijalizacije start stop sustava, ga ne bu više. A imam i onaj OBD2 koj ugasi start stop sustav, ali ga nisam koristio.

Renault sa slike s cuckom je išao još 3 godine s upozorilom, a Janez007 veli da je mazda išla dvije godine. Bio bi sretan da izdrži godinu dana.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa menjava akumulatorja ni opcija? Tok drag pa spet ni v primerjavi s kakšnimi drugimi deli.

 

Zamenjaš pa bo mir za naslednje 3-4 leta, tako boš pa vsak dan na trnih ali bo vžgal ali ne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja dva centa:

- zdaj takoj napolni akumulator s polnilcem (in dolij destilirano vodo)

- prenehaj uporabljati start-stop (vedno ga izklopi z gumbom ali poguglaj, kako se ga "trajno" izklopi)

- akumulator napolni pred zimo in spomladi

 

Pa bo zdržal še tri leta. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredi test pod obremenitvijo (vsak avtoelektričar ima to možnost). To bo najbolj merodajno. Če kaže očitne slabosti, bi jaz zamenjal, da se izognem temu, da sredi zime ostanem v kakšnem gozdu brez signala in brez zagonskega toka.
Verjetno pa se (pod določenimi pogoji) lahko še kar nekaj časa voziš. Ampak sam - sploh zato, ker sem pogosto v neobljudenih koncih - ne bi tvegal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 10/31/2023 at 1:06 PM, Boss said:

Zakaj pa menjava akumulatorja ni opcija? Tok drag pa spet ni v primerjavi s kakšnimi drugimi deli.

 

Zamenjaš pa bo mir za naslednje 3-4 leta, tako boš pa vsak dan na trnih ali bo vžgal ali ne.

Varta "suha" u trgovini 140€, "original"  kod mazda dilera  200€.

Kaj izabrat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Na M6 sem vzel “original”, sem zadovoljen, ce bo zdrzala 5 let kot je prva bomo pa videli.

Verjetno nekaj podobnega kot na sliki (original EXIDE) :) 

 

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 (kruno.si)

 

image.png

 

image.png

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je NevLado napisal:

Kaj je 1E/9E nalepka?

 

https://www.exidegroup.com/fi/sites/default/files/2023-03/Exide_Henkilöautonakut_Esite_EN_FI_01.2023.pdf

 

Verjetno kakšna interna proizvodna oznaka???

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Gregster napisal:

To bi blo za mojo M3 uredu? (Bencin 2018)

 

Če je bencinar skyactiv 2.0 (M6 GJ ali M3 BN), potem sigurno da. Če je 1,5 bencinar, glede na spodnjo tabelo tudi, bi pa na tvojem mestu izmeril dimenzijo.   

 

VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB 634803 65AH, N65 (D) | Akumulatorji za vozila (shoppster.si)

ali

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 (avtodeli123.si)

 

 

image.png

 

Mazda3 Owner's Manual

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Če je bencinar skyactiv 2.0 (M6 GJ ali M3 BN), potem sigurno da. Če je 1,5 bencinar, glede na spodnjo tabelo tudi, bi pa na tvojem mestu izmeril dimenzijo.   

 

VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB 634803 65AH, N65 (D) | Akumulatorji za vozila (shoppster.si)

ali

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 (avtodeli123.si)

 

 

image.png

 

Mazda3 Owner's Manual

 

 

Ja, 2.0 bencinar je. Sicer še normalno vžge ampak istop ne dela več, kar mislim, da je prvi znak. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Povejte mojstri, ki se spoznate na to...

Kupil bi si (baje si moram?) polnilec akumulatorja za motor. Ker čez zimo se ne vozimo z motorjem, motor je v hladni garaži, tako da se akumulator odklopi in prinese v hišo na toplo. Sedaj eni pravijo, da nato priklopijo akumulator na polnjenje oz. vzdrževanje za celih 4-5 mesecev, eni pravijo da je dovolj samo topla soba in se pač po 4-5 mesecih samo 1x napolni preden ga daš nazaj v motor, tretji ga pa imajo kar zunaj na mrzlem v motorju in ga tam polnijo/vzdržujejo. Četrti ga polnijo samo 1x mesečno. Peti imajo neke pametne polnilnike, ki akumulator tudi prazni, pa potem napolni, pa potem vzdržuje... Kaj pa vem kaj.

 

Kaj je najboljše v tem primeru?

Cena akumulatorja je kar primerljiva s tistimi navadnimi v avtomobilih, kar znaša nekje 70-120 eur. Je fajn, da dela vsaj 5 let.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ta namen se uporablja "pametni" elektronski polnilec.  Sam sem kolebal med CTEK in poceni  kitajskimi za 1/3 cene CTEK (Hofer, Lidl, AliExpress). Na koncu sem se odločil za CTEK in ga naročil na Amazon.de za 72€, dobim ga ta teden, tako da ne morem kaj dosti komentirat. 

 

 

WWW.CTEK.SI

MXS 5.0 12V je avtomatski, uporabniku prijazen polnilnik z LED lučkami in dodatnimi funkcijami, s TEMPERATURNIM TIPALOM že od leta 2013 (!), za akumulatorje od 1,2-110Ah, Artikel: 56-999

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.