Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

napacno trgovino gledas

 

pa se stare gume

 

ce ze good year vzami novo 9

http://www.gumax.si/index.php/default/goodyear-ultra-grip-9-205-60r16-92h.html

 

ali pa preverjene dunlop

http://www.gumax.si/index.php/default/dunlop-sp-sport-4d-205-60r16-92h.html

 

s tem, da kot sem rekel pocakaj se mal do zacetka oktobra, ko bojo cene se nizje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, ja, saj mislim po?akat, sam primerjavo gledam...

Mislil sem samo razliko med preformans in ultra grip 9, katera bi bila med tema dvema... No, tudi dunlop je zanimiva...

Za novo ultra grip 9 z monta?o, centriranjem in ventil?kom je 100? normalna cena?

Napisano

Labi, pri GumaXu :)

a to si jim ekstra napisal? al mas kaksen bon

(ker jaz ko jim pisem poanvadi dajejo boljso ceno)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem pisal ja..za redne stranke, je ?e nekaj evrov dol ja. Pomoje bom tam vzel, se mi ne da ve? kaj dosti komplicirat :D

Napisano

itak kr tam vzami, jaz sem z njimi zadovoljen (ker pac kupujem vsako leto kako gumo) letos so mi dali za alfo dunlop sportmaxx rt 205/55 16 za 68 eur...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz bom letos verjetno nabavil nov zimski komplet z novimi plati??i in vidim da sta letos dva nova konkurenta GY UG9 in Michelin A5. Verjetno bo potrebno do prvih testov ?e po?akati, da se bom la?je odlo?il, kaj nabaviti. Sedaj sem imel Michelin A4 in nisem imel te?av. Nabavil pa bom v Alumodi, kjer je monta?a in centriranje v primeru nakupa celotnega kompleta gratis, kar pa se tudi ?e pozna.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Napisano

nokian so cool

pa moras met nujno H razred? ce lahko das T pol imas se vec izbire za mal nizjo ceno

drugace pa vzami D-irectional (za zimske se je izkazal, da je boljs)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pol pravi?, da je WR D3 zaradi smrekastega profila bolj?a?

 

A ni H bolj?a guma zaradi tr?ih bo?nic? Je T potem dovolj dobra? Druga? sem videl, da so T cenej?e, kar nikoli ni slabo... 

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

mal bo boljsa za po avtocesti to je res (H), ampak tudi s T ne bo hudega, na snegu bodo T boljse...

your call :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ravno imam navodilo za uporabo v rokah...

Hitrostni razredi in indeks nosilnosti za zimske gume...205 / 60 / 16

91Q/91T/91H/92Q/92T/92H/91W/92v

 

Na homologaciji mi pa pi?e 205/60/16 91 Q,T,H,V

Napisano

OSEBNO mi je sava HP najslab?a zimska guma ever, ?e S3 je bolj?a pa je ?rot...

Sem tudi od mo?a sli?ala, da je tole jajc. Mi smo na prej?njem avtu imeli super fajne Vredestein, ?al na Mazdo ne grejo:)

Napisano

Torej, kaj izbrati v dimenziji 205/60/16:

GoodYear UG9

Dunlop 4D

Continental TS-830P, ali

cca 5eur cenej?o po komadu Nokian WR D3.

 

?e bi bila v moji dimenziji Continental TS-850, bi vzel to, tako pa sem malo v dilemi. Kolikor so na voljo leto?nji testi, UG9 raztura na snegu, je pa bila Nokian zmagovalka testa pri Auto Club Europe. :huh:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Sam sem mislil GY performance2 vzet, zdaj sem se pa z znancem pogovarjal, pa pravi, da je dunlop bolj?a guma od GY...da ve? km naredi...sedaj pa ne vem, kaj naj...

SpEkTr, koliko so bile po kosu gume? 16"?

LP

Napisano

Dunlop 4D je super guma in dejansko zdr?i precej - jo bo? prej menjal zarad starosti kot zarad obrabe.

33112_1.png

Napisano

Evo, ?e ena taka potrditev...

Ja, verjetno bom dunlop vzel...upam, da ne bo prekmalu sneg....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.