Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance.
Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali.
Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok.
Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi.
Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok.
Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika.
Pri oplu tega ni bilo.
To z zaklepanjem in odklepanjem imam samo jaz težavo. Drugi tukaj nimajo problemov.
Ko se zaklene zapiska, ogledala se poklopijo. Lahko se izklopi to funkcijo.
Mene so tukaj podučil, da ima G140 motor v imenu DINO (ljubkovalno za dinozaver 😃), zato ker se v različnih verzijah pojavlja že zelo dolgo časa v Mazda vozilih. Da gre za motor, ki je prisoten na vse kontinentih, zelo preizkušen.
Tomzzy, očitno sva imela isti avto 😀, še letnik je isti. Sem tudi imel tipke na vseh vratih.
O merilniku temperature smo pred kratkim tukaj govorili. Meni tudi nikoli ne pride do sredine, večinoma malo nad drugo črtico, potem pa niha do cca 2 mm pred sredino.
Morda bi prišel do sredine, če bi ga močno priganjal, recimo pol ure na 6000 obratov. 😁
Ja to je normalno, pri meni je enako.
Jaz sem o tem veliko prebral. Bili so posamezni primeri vendar bolj v ZDA, pa tudi tam ni bilo pogosto. Na tem forumu še nisem zasledil, da bi se komu to zgodilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.